Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei kostu

Vierailija
02.01.2025 |

Mikä voi olla syynä? Pakko käyttää liukkaria.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Käytä.

Vierailija
2/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillerit tai muu lääkitys voi aiheuttaa kuivuutta. Nykyään mäkin tarviin joka kerta, aikaisemmin ei todellakaan tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kans hormoneita, joko e-pillerit tai sitten jos ikää on niin vaihdevuodet kuivattaa limakalvot.

Vierailija
4/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna! luiskaan ja terve tilalle!

Vierailija
5/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ole kiihoittunut.

Vierailija
6/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naista. Kuka tommosta jaksaisi.

Vierailija
7/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoo. Mulla ei oo vielä sellaisia ongelmia. Aina käy kuumana ja kostuu helposti. Pitkässäkää tai useamman panon varvissa ei tarvitse lisäkostuketta, omat riittää. Mulla on ollu monta hormonikierukkaakin elämän aikana ja silti yhtä helposti koostuva oli.

N38

Vierailija
8/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä naiselta. 

Vierailija
9/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoo. Mulla ei oo vielä sellaisia ongelmia. Aina käy kuumana ja kostuu helposti. Pitkässäkää tai useamman panon varvissa ei tarvitse lisäkostuketta, omat riittää. Mulla on ollu monta hormonikierukkaakin elämän aikana ja silti yhtä helposti koostuva oli.

N38

näis on paljon eroja naisten kesken..useimmat on niin kuin sä t m 29 v

Vierailija
10/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Hyvä jos useimmat. Mutta kaipa niissäkin on miesten kokemuksissa eroa. Samaten useat miehet on harmitellut ku niiden kokemuksen mukaan kun naiset saa kerran ei pysty enää tai ei pysty ottaa vastaan kunnon panoa. Mulla ei ois sellaisia ongelmia mutta sitten mä löydän sellaisia miehiä ikävä kyllä ketkä ei kestä kunnon panoa vaan tulee kahdessa minuutissa.. miehissäkin on isoja eroja. Ja kaikkeen toki vaikuttaa moni asia. Ei tarkoita että joku on huono sen takia. Hyvyyteen ja huonouteen vaikuttaa monet asiat.

Vierailija
11/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyneltä saa apuja kostumiseen ja liukkaria kannattaa käyttää muutenkin suojaamaan limakalvoja ja tekemään yhdynnästä tai sormetuksesta nautittavampaa. Ei kannata välittää kesken kasvuisten poikasten valituksista ja haukuista liukkarinkäytöstä. Osoittaa vain heidän kokemattomuuttaan. 

Vierailija
12/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Hyvä jos useimmat. Mutta kaipa niissäkin on miesten kokemuksissa eroa. Samaten useat miehet on harmitellut ku niiden kokemuksen mukaan kun naiset saa kerran ei pysty enää tai ei pysty ottaa vastaan kunnon panoa. Mulla ei ois sellaisia ongelmia mutta sitten mä löydän sellaisia miehiä ikävä kyllä ketkä ei kestä kunnon panoa vaan tulee kahdessa minuutissa.. miehissäkin on isoja eroja. Ja kaikkeen toki vaikuttaa moni asia. Ei tarkoita että joku on huo

on eroja..mut mun kohal sattuneet on useimmat ollu niin kuin sä...kestävyyttä voi treenata mä kestän sen treenaamisen ansiosta nii kau kun mä vaan aina haluan...tosin joskus ei sit tulekkaa...mut kumppani ei jää paitsi t m 29 v

Vierailija
13/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä se on. Ei enää kostu yli viisikymppisenä niin kuin joskus 10 v sitten. Tämähän on ihan selvää. Oudolta se alkuun tuntuu, kun ei kostukaan, kun aiemmin on ollut päinvastoin, liikaakin kostunut. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että ikä tällaiset asiat tekee.

Vierailija
14/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Hyvä jos useimmat. Mutta kaipa niissäkin on miesten kokemuksissa eroa. Samaten useat miehet on harmitellut ku niiden kokemuksen mukaan kun naiset saa kerran ei pysty enää tai ei pysty ottaa vastaan kunnon panoa. Mulla ei ois sellaisia ongelmia mutta sitten mä löydän sellaisia miehiä ikävä kyllä ketkä ei kestä kunnon panoa vaan tulee kahdessa minuutissa.. miehissäkin on isoja eroja. Ja kaikkeen tok

Joo voi treenata. Kunpa miehet tekis niin. Sais joskus enemmän kun 2 minuuttia

Vierailija
15/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä se on. Ei enää kostu yli viisikymppisenä niin kuin joskus 10 v sitten. Tämähän on ihan selvää. Oudolta se alkuun tuntuu, kun ei kostukaan, kun aiemmin on ollut päinvastoin, liikaakin kostunut. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että ikä tällaiset asiat tekee.

latistaaks se tunnelma sulta jos ei kostu t m 29 v

Vierailija
16/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Hyvä jos useimmat. Mutta kaipa niissäkin on miesten kokemuksissa eroa. Samaten useat miehet on harmitellut ku niiden kokemuksen mukaan kun naiset saa kerran ei pysty enää tai ei pysty ottaa vastaan kunnon panoa. Mulla ei ois sellaisia ongelmia mutta sitten mä löydän sellaisia miehiä ikävä kyllä ketkä ei kestä kunnon panoa vaan tulee kahdessa minuu

mä teen niin ja voisin panna sua nii kauan kun ikinä haluut kerral... t m 29 v

Vierailija
17/23 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Hyvä jos useimmat. Mutta kaipa niissäkin on miesten kokemuksissa eroa. Samaten useat miehet on harmitellut ku niiden kokemuksen mukaan kun naiset saa kerran ei pysty enää tai ei pysty ottaa vastaan kunnon panoa. Mulla ei ois sellaisia ongelmia mutta sitten mä löydän sellaisia miehiä ikävä kyllä ket

Ois mukavaa vaihtelua. Vaikka ei sekään ole mukava kun oon kuullut että joku hampaat irvessä tuntitolkulla panee eikä tahdo millään laueta vaikka kuinka yrittää. Se ei ole kummallekaan mukava. Mutta se et ite pidättelee ja haluaa panna pitkään niin se on eri asia. Tai jos on useasti laukeava. Mulla on ollut vain yksi ikinä sellainen kuka on kiihkeästi jaksanut panna pitkään ja monesti ekan nopean jälkeen. Meillä oli mukava vuoden seksisuhde. 

Vierailija
18/23 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin ovat erilaisia. Vaimon pillua ei tarvitse edes hipaista, kun jo läppärit turpoavat, reikä lämpenee, kostuu ja rupeaa sytkähtelemään. Ajatus siitä, että pian saa mun mahtavaa mulkkuani, se riittää hänelle.

.

Vierailija
19/23 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 v. Petikumppaneita on ollu n. 40. Kaikki ovat kostuneet, viimeistään kun on hieman nuollut. Olisiko vika miehessä? Koska en minäkään saa stondista kaikkien naisten kanssa vaikka kuinka runkkaa, eikä se ole siis mikään vika.  

Vierailija
20/23 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin ovat erilaisia. Vaimon pillua ei tarvitse edes hipaista, kun jo läppärit turpoavat, reikä lämpenee, kostuu ja rupeaa sytkähtelemään. Ajatus siitä, että pian saa mun mahtavaa mulkkuani, se riittää hänelle.

.

Onhan se kiva haaveilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä