Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 20 vuotta pitkä liitto. Miehellä seksiä rajoittava fetissi. Olen kuolettavan kyllästynyt toteuttamaan vain mieheni haluja

Vierailija
02.01.2025 |

Miehelläni on piiska fetissi. Mies haluaa saada piiskaa ja piiskata minua. Sitten sen jälkeen minun pitää ratsastaa mieheni päällä ja mies makaa lahnana paikallaan kun minä jalat maitohapoilla ratsastan miehelleni orgasmin. 

Mieheni ei pidä suuseksistä naiselle. Eikä ikinä halua muuta seksiasentoa kuin sen missä minä ratsastan miehen päällä 10 -15 minuuttia kunnes mieheni laukeaa. Tosin mies on valmis tulemaan myös minun anaaliin. 

20 vuotta tein ja toteutin mieheni fetissiä. Jos kertaakaan poikettiin tutusta miehen seisokki ja kiinnostus loppui. En ikinä ole saanut suuseksiä. Olin neitsyt ja kokematon kun tapasin mieheni. Minulla ei ollut kokemusta muista miehistä enkä voinut verrata mitä on normaali seksi 

Lopulta kyllästyin, ja sanoin miehelleni, että joko erotaan tai suhde avoimeksi. 

Mies suostu, ja nyt olen saanut kaikkea sitä mitä olen kaivannut! Perhe on pysynyt yhdessä ja lapset kasvavat ydin perheessä ja minä olen saanut seksuaalisesti kokea sitä mitä olen kaivannut ja tarvinnut 

Haluan vain sanoa, että fetissi voi olla seksuaalielämän  rajoittava vankila jonka ulkopuolella ei voi toteuttaa asioita koska kumppani haluaa rajoittaa Seksin vain fetissin toteuttamiseen 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila sinulle on tuollainen parisuhde mielestäni. Ja tällä palstallahan saa esittää mielipiteitä kun niitä kysyt. Eroa, lähde menemään. Ots lapset mukaasi ja mene kauas alistavasta parisuhteesta. Olipa juttusi totta tai ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan