Onko täällä muita minä hetkenä tahansa synnyttämään lähteviä? =)
Kommentit (18)
perjantaina on laskettu aika, mutta olo on nyt sellainen että lähtö vois tulla tässä yön aikana:) Toivottavasti, alkaa olo olemaan tosi tukala.
Jotenkin on vaan nyt niin erilaista kuin aikaisemmin. On siis ennenkin jomottanut ja supistellut,mutta nyt on jotenkin tosi erilaista, vaikee selittää:) Tänään ultrassa 3 cm auki ja kaula kadonnut, joten senkin puolesta saisivat tulla jo. Limatulppakin tuli aamusella:) Että ihan positiivistä. Mulla esikoinen synty limatulpan menosta saman päivän sisällä, jospa nytkin kävisi niin.
t.5
Ja antaisin ihan mitä vaan että syntyis jo!! Vauvan painoarvio on 3100g eli on pieni ja kaikki on hyvin niin ei suunnitella käynnistämistä tässä vaiheessa... huoh.
Olispa mullakin jotain oireita jo.
Mullakin lähti esikoisesta limatulppa synnytysaamuna, mutta nyt on valutellut sitä joa toista päivää... Ap
Mulla esikoisen kanssa tuli osissa limatulppaa 3 vk ennen synnytystä. Mutta oli vaan osia siitä eikä ollu veristä. Synnytysaamuna tuli ihan verinen ja niin oli nytkin.. Ihania juttuja taas,mutta kuitenkin. Sais vaan nää meidän kuopukset ruveta pitämään kiirettäjos meinaavat tälle päivää tulla. Olen ihan tosi varma että yöllä tulee lähtö, on vaan niin kipeetä...
5
yhtä kipeitä, kuin esikoisen synnytyksen alkaessa. Ovat olleet eilisestä saakka kipeitä mutta tänää niitä on tullu harvemmin kuin eilen. Ap
Viime yönä olin jo lähdössä,mutta loppuivat kuin seinään. Luulin siis että olivat kipeitä mutta kyllä nämä nyt olevat jomotukset ovat todella paljon häijympiä. Mulla nyt kuitenkin on perjantaille varattu käynnistys, jos eivät satu sitä ennen tupsahtamaan.
t.5
Ja jospa mäkin sitten joskus... ap
Muistinpa tämän ketjun. Onko täällä muita kanssani h-hetkellä jutelleita mukana? :) Meille tuli 2vkoa sitten tyttö. Mites te muut voitte?
Kaikki meni hienosti. Se sauna ja seksi sai sitten synnytyksen alkamaan. Tyttö syntyi 1.3 aamulla =) ap
Itsellä viikkoja vasta 32+, mutta hyvin pääsin teidän tunnelmista kii..=)
Ei tullut viime yönä lähtö, vaikka sata varma olinkin:) Nyt sitten ihmetellään tässä kun missään ei tunnu mikään, ei ole supistellutkaan koko päivänä...
t.5
Mulla on koossa vasta 33+5 mutta supistaa niin *keleesti, että taitaa tulla lähtö täälläkin. Sairaalassa olin levossa sunnuntaihin asti ja nyt saa kuulemma syntyä jos on syntyäkseen. Kortisonit sain ja vauva on hyvän kokoinen, joten tervetuloa vaan!
Voimia kaikille suppareissaan!
T: Jenni ja rv33+5
kipeitä supistuksia tullu välillä säännöllisesti, välillä pidemmällä tauolla. Sattuvat kyllä jo ihan kunnolla. Just laitoin saunan päälle ja mies saa luvan katkaista seksikiellon tänä iltana. Uskon, että noilla lääkkeillä lähdetään synnyttämään viimeistään huomenna ;)
Tämä tuntuu jotenkin ihan typerältä odottaa perjantaihin asti käynnistystä. Vauvatkin eilisen mukaan ovat molemmat siinä 3,2 kilon tuntumassa. Joten siitä että olisivat liian pieniä ei ole kysymys. Millähän muulla tämän saisi käyntiin. Siivousta ja seksiä ollaan tänään kokeiltu, pitäsköhän tuo sauna lämmittää... Tuntuu vaan niin tyhmältä...
t.5
mustahan tulee ihan palstaterroristi kohta täällä...:)
Ja parasta on palkinto!