Kysymys miehille: millaisia naisia on Tinderissä?
Kysymykseen sisältyy muutkin deittiäpit kuin Tinder.
Millaisia ne naiset siellä ovat teidän mielestänne? Entä ne naiset, joita olette tavanneet treffeillä?
Eräs nelikymppinen mies sanoi, että hänestä tuntuu, että kaikilla 30-40-vuotiailla naisilla on lapsia. Ja toinen mies sanoi minulle, että hän ei voinut uskoa, että Tinderostä voi löytää minunkaltaiseni nainen. Hän oli omien sanojensa mukaan puolessa vuodessa tavannut paljon naisia (mitä se "paljon" sitten tarkoittaakaan?).
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies matkaduunussa ja vaimosi jakaa naapurin Jarnolle vähän jakorasiaansa."
Miksi miehen nimi oli boldattu? Oliko sillä joku merkitys...
Koska Jarno jörnii matkaduunussa olevan miehen vaimoa.
Onko tällä Jarnolla myös vaimo? Kuka häntä jörnii sitten? Toinen Jarno?
Vierailija kirjoitti:
Niillä on kaikilla samat naamat. Samanlaiset kuvat, samanlaiset poseeraukset. Samanlaiset typerät profiilit hymiöriveineen, viininjuonteineen, "sujuvaa sarkasmia/partner in crime/kaikkea mitä tahansa muuta muttei puolikuollutta elämää"-tason lausahduksineen jne. Täysin sieluttoman näköisiä ihmisiä, poseerataan kuin jossain naistenlehdessä. Vaaditaan mahdottomia mieheltä.
Lapsia joille ei etsitä isää. Feminismin julkituontia, joka on sinänsä outoa koska mitä ihmettä miesvihaaja miehellä tekee? Erittäin paljon gamerfobiaa, videopelielämäntapaa harjoittavaa miestä ei arvosteta. Joukossa välillä ryssiä, nuubialaisia kuningattaria sekä aasialaisia bottiprofiilejä.
Komeat, pitkät ja jykeväleukaiset miehet pärjäävät tuolla mutta tämä nyt ei mitään uutta ole. Tavallisen, kunnollisen ja hyvän miehen on nykyään kyllä oikeasti järkevintä hakea nainen jostain muualta kuin täältä.
Eihän gamerit poistu kotoaan, niin missä ne naisia tapaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, koska kaikki naiset tietävät, että Jarnot on isomunaisia 🙄
Oletko sinä mies vai nainen? Ei kuulosta naisen vastaukselta, joten miten mies tämän faktan tietää? :D
Vierailija kirjoitti:
Niillä on kaikilla samat naamat. Samanlaiset kuvat, samanlaiset poseeraukset. Samanlaiset typerät profiilit hymiöriveineen, viininjuonteineen, "sujuvaa sarkasmia/partner in crime/kaikkea mitä tahansa muuta muttei puolikuollutta elämää"-tason lausahduksineen jne. Täysin sieluttoman näköisiä ihmisiä, poseerataan kuin jossain naistenlehdessä. Vaaditaan mahdottomia mieheltä.
Lapsia joille ei etsitä isää. Feminismin julkituontia, joka on sinänsä outoa koska mitä ihmettä miesvihaaja miehellä tekee? Erittäin paljon gamerfobiaa, videopelielämäntapaa harjoittavaa miestä ei arvosteta. Joukossa välillä ryssiä, nuubialaisia kuningattaria sekä aasialaisia bottiprofiilejä.
Komeat, pitkät ja jykeväleukaiset miehet pärjäävät tuolla mutta tämä nyt ei mitään uutta ole. Tavallisen, kunnollisen ja hyvän miehen on nykyään kyllä oikeasti järkevintä hakea nainen jostain muualta kuin täältä.
Tinderin naiset kuuluvat ikävään kulttuuriin, josta he nauttivat. Naisilla täysi vapaus seksuaalisuuteen lapsista välittämättä, tatuointeja, feministisiä arvoja ja häpeilemätöntä hypergamiaa. Vaikka olisit rikas ja hyvännäköinen, niin kannattaa etsiä mieluummin uskollista sydäntä kuin päästää elämäänsä tällainen vaikute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä mies vai nainen? Ei kuulosta naisen vastaukselta, joten miten mies tämän faktan tietää? :D
Olen nainen, joka kyllä tietää Jarnot 💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kelpaa ei, miksi tuhosi temppelinsä."
Se temppeli on hänen, ei sinun omaisuutta.
Niin? Olenko omimassa hänen temppeliään? Vai eikö tätä nykyajan joukkoonkuulumisen signaalia saa kritisoida?
Mikä on, kun hermo menee noin pienestä? Jokainen tekee omat valintansa oman kehonsa suhteen. Sinä voit vapaasti olla ottamatta yhtäkään tatuointa ja kantaa kroppasi ylpeydellä. Muiden kehoihin ei sinulla ole oikeutta puuttua.
Todella yllättävää, että kitiset vain naisten, et miesten, tatuoinneista :)
Missä kohtaa meni hermo ja missä kohtaa sukupuolitin kritiikin kehon sotkennasta?
Miksi tämä menee SINULLA ihon alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarnoilla aivan saatanan isot, matkaduunussa oleva mieskin jää viidenneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Jarno on matkaduunissa? 🤔
Jarnolla isot? Kassit vai tissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut matkaduuni Jarnoilla on käydä jörnimässä naapurin vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat olet nainen. :D
Naiset ei tee johtopäätöksiä peenisten koosta pelkästään miehen nimen perusteella. Eikä käytä kielikuvaa "saatanan isot".
Olin viime kesän untuvikkona Tinderissä. Kyllä ne naiset oli suurimmakseen ns kakkosluokkaa. Instabeibejä joilla egopönkitys salikuvilla, lapsettomia naisia joille ilmestyi lapsia viikon tutustumisen jälkeen, vahvasti mt-ongelmaisia, sen taiteilijaryhmittymän naisia joiden kanssa kukaan ei tule toimeen. Sitten siihen päälle 1/5 naisista vaatii mieheltä profiilissaan kaikkea, eivätkä kerro itsestään oikeastaan mitään. Ainiin ja vaikeasti itserakkaat olivat myös selkeästi omana ryhmittymänään.
Oli siellä yksi kivakin nainen joka etsi loppupeleissä vaan rahoittajaa ulkomaan matkalleen. Hetken ajattelin että voisin lähteäkin mukaan, mutta kohta sinnekin oli tulossa hänen "hyvä kaverinsa" mukaan, joka ilmeni lapsekseen...
Ei vaan jaksa enää. Ehkä oli vaan surkea flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut matkaduuni Jarnoilla on käydä jörnimässä naapurin vaimoa.
Mä kyllä tiedän Jarnoja, jotka joutuu matkustamaan työkseen.
Ps. Naiset ei puhu jörnimisestä.
Paras kun naiset sanoo ettei varmaan halu miestä jolla on huonoja kuvia; rööki tai bisse kuvassa. Silti suurin osa naisista ottaa tinderkuvansa yleisessä vessassa. Mikä lie juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut matkaduuni Jarnoilla on käydä jörnimässä naapurin vaim
Missä kohtaa olen edes sanonut että olen nainen? Ihme jos Jarno käy jörnimässä vaimoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat olet nainen. :D
Naiset ei tee johtopäätöksiä peenisten koosta pelkästään miehen nimen perusteella. Eikä käytä kielikuvaa "saatanan isot".
Todellakin olen ja todellakin teen. Akit, Lasset, Juhat ja Timot on pienimunaisia. Mikat, Markot, Jussit ja Pekat on keskimunaisia. Jarnot, Jormat, Repet ja Jaskat on isomunaisia. Mulla on paljon kokemusta munista 💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat, pitkät ja jykeväleukaiset miehet pärjäävät tuolla mutta tämä nyt ei mitään uutta ole. Tavallisen, kunnollisen ja hyvän miehen on nykyään kyllä oikeasti järkevintä hakea nainen jostain muualta kuin tää
Miksi pelaaminen tarkoittaisi 24/7 kotiin eristäytymistä? Itse käyn töissä ja 5-6 päivän viikossa seuran treeneissä. Silti minulle jää hyvin aikaa myös pelaamiseen. Viikossa on 168 tuntia. Mikäli käytän päivittäin 8 tuntia nukkumiseen ja 10 tuntia töissä/työmatkaan, niin minulle jää viikossa 42 tuntia muuhun tekemiseen. Vaikka kotityöt veisi kaksi tuntia päivässä, niin silti minulle jää 28 tuntia viikossa muuhun tekemiseen. Se miten kukin valitsee tuon ajan käyttöö on kunkin oma juttu. Mikäli työmatka, nukkuminen tai kotityöt ei vie oletettua aikaa, niin vapaa-aikaa jää enemmän.
"Missä kohtaa olen edes sanonut että olen nainen? Ihme jos Jarno käy jörnimässä vaimoasi."
Ei mulla ole vaimoa :o
Ainakaan tietääkseni..
Eipä se yhteishuoltajuus myöskään paljoa auta.