Kysymys miehille: millaisia naisia on Tinderissä?
Kysymykseen sisältyy muutkin deittiäpit kuin Tinder.
Millaisia ne naiset siellä ovat teidän mielestänne? Entä ne naiset, joita olette tavanneet treffeillä?
Eräs nelikymppinen mies sanoi, että hänestä tuntuu, että kaikilla 30-40-vuotiailla naisilla on lapsia. Ja toinen mies sanoi minulle, että hän ei voinut uskoa, että Tinderostä voi löytää minunkaltaiseni nainen. Hän oli omien sanojensa mukaan puolessa vuodessa tavannut paljon naisia (mitä se "paljon" sitten tarkoittaakaan?).
Kommentit (178)
Kerran eräs mies sanoi minulle, että hän oli käynyt treffeillä naisen kanssa, jolla oli profiilissa jonkun toisen ihmisen kuvat ja lisäksi hän puhui ihan sekoja, siis joku mt-ongelmainen.
Suurimmalla osalla on lapsia ne naiset etsii varakasta miestä jolla on maksettu asunto. Kaikki naiset myös harrastaa matkustamista ja käyvät ulkomailla joka kuukausi omien puheidensa mukaan. Mies ei kelpaa naiselle jos mies ei ole vähintään 180 cm ja oma firma pitää olla.
Ihan kaikenlaisia laidasta laitaan, kuten muutenkin elämässä. Olipas tyhmä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä ole ihan tavallisia naisia?
Olisikin!
Sekopäitä, porsivia panopatjoja, mt ongelmaisia ja providermiestä etsiviä oman elämänsä sometähtösiä 98%
M42
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla on lapsia ne naiset etsii varakasta miestä jolla on maksettu asunto. Kaikki naiset myös harrastaa matkustamista ja käyvät ulkomailla joka kuukausi omien puheidensa mukaan. Mies ei kelpaa naiselle jos mies ei ole vähintään 180 cm ja oma firma pitää olla.
Tuo on ihan totta, että monet naiset tykkäävät matkustelusta
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi.
Kun lisäsin profiiliini tiedon "oma koti 00100, vain sinä puutut", matchien määrä moninkertaistui. Vaikka olen tällainen 178 tappi.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin!
Sekopäitä, porsivia panopatjoja, mt ongelmaisia ja providermiestä etsiviä oman elämänsä sometähtösiä 98%
M42
Aijaa? No kiva kuulla tämä naisena, joka saa jatkuvasti pakkeja miehiltä Tinderissä.
Epärehellisiä ovat. Eivät mm. keskity yhteen kerrallaan, vaikka esittäisivät luotettavaa.
Runsaasti tatuoituja mielenterveysongelmaisia naisia on paljon, kuten varmaan live-elämässäkin.
Ap ja muut miehet. Saatte siellä sellaisia naisia, kuin oma tasonne on. Näin toimii Tinderin algoritmi. Kannattaa katsoa sinne peiliin.
Yh:ta, rumia, lihavia ja nirsoja naisia suurimmaksi osaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin!
M42
Eli ihan tavallisia naisia.
- Useamman lapsen äitejä (jopa suurperheellisiä)
- Pitkiä naisia (yli 175 cm)
- Hyvin tatuoituja (siis paljon leimoja)
- Tupakoivia/räväköitä naisia
- Vähän normaalipainoisia (kuten tietty miehissäkin)
- Samoja naamoja vuodesta toiseen, jotka tulee aina vastaan kun sinne tekee profiilin (eli ei tarkoitustakaan vakiintua, vaikka profiilin mukaan etsitään aitoa parisuhdetta)
Vierailija kirjoitti:
Runsaasti tatuoituja mielenterveysongelmaisia naisia on paljon, kuten varmaan live-elämässäkin.
Moni suomalainen syö masennuslääkettä.
Mitä väliä tatuoinneilla on? Kunhan ei sentään ole päästä varpaisiin tatuoitu.
Vierailija kirjoitti:
Epärehellisiä ovat. Eivät mm. keskity yhteen kerrallaan, vaikka esittäisivät luotettavaa.
Miehetkin treffailevat useaa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja muut miehet. Saatte siellä sellaisia naisia, kuin oma tasonne on. Näin toimii Tinderin algoritmi. Kannattaa katsoa sinne peiliin.
Niinkö? No mä olen sitten varmaan tasokas nainen, kun mä saan paljon matchejä ja myös pääsen usein treffeille huippumiesten Kanssa. Kiitos siis kannustuksesta!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikenlaisia laidasta laitaan, kuten muutenkin elämässä. Olipas tyhmä kysymys.
No ei ne kauniit ja hoikat lapsettomat naiset ole siellä kauaa kunnes löytävät miehen.