Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kaksi niin ihanaa ja rakasta, että haluaisin vielä kolmannenkin. Parasta, mitä elämässä on

Vierailija
02.01.2025 |

On kaksi niin ihanaa ja rakasta, että haluaisin vielä kolmannenkin. Parasta, mitä elämässä voi olla! Antavat suurinta merkityksellisyyden tunnetta, toisaalta on ihana asettua lasten tasolle yhdessä ihmettelemään maailmaa uusin silmin. Ihanaa tutustua, millaisia tyyppejä näistä omistani on kasvamassa, mistä he ovat kiinnostuneita ja mihin vielä elämässään pääsevät. On tietenkin myös rankkaa ja sitovaa, sekä suuri huoli aina omistaan, mutta kaiken sen arvoista ja antaa niin paljon enemmän kuin ottaa, vaikka molempia tietenkin paljon. Anna mennä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti raskauduin, ja raskaus oli ihanaa aikaa, kuten kaikki aiemmatkin. Olin vain hieman alle 40, kun kuopus syntyi. Synnytys sujui mainiosti. Imetin 1,5v. Lähipiirissä on vuosien varrella ollu useita 45-46 -vuotiaina yllätysvauvoja saaneita, ja hyvin on heilläkin mennyt.

Vierailija
2/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa! Olisiko mahdollista saada kupillinen valkovuotoasi, voisin pestä sillä hampaani?

Vierailija
4/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sinulle neuvon. Tyydy siihen mitä sinulla jo on. 

Vierailija
5/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella iloinen puolestasi. Fistaa mua molemmin käsin.