Mihin helvettiin olen kadottanut ne yhdet leggarit?! Ei kaapissa, ei sängyn alla, ei sängyssä, ei pyykkikorissa
Kommentit (79)
Asuuko teillä muita? Mun vaatteet on säännöllisesti lasten hyllyillä, koska miehelläni on ilmeisesti joku hahmotushäiriö ja sen silmään mun vaatteet ovat saman kokoisia kuin lasten... Juurikin mustat leggarit ja t-paidat.
Tässäpä syytä alkaa minimalismin polulle! :)
Ne ovat vaatekaapissa, laitoit ne väärään pinoon t-paitojen kanssa.
Vähän huolestuttaa. Nielikö sama aukko ap:n kuin kalsaritkin? Ja nyt en tarkoita sitä aukkoa, mitä te pera-pervot ajattelette...
Oletko ollut jossain reissussa ja unohtanut ne sinne. Minulla kerran katosi eräs huppari eikä sitä koskaan löytynyt. Vuosi sitten kadotin erään paidan ja löysin sen puolivuotta myöhemmin matkalaukusta. Paita oli ollut reissussa ja se unohtui matkalaukkuun löytyen sitten kun aloin pakata seuraavaa reissua varten.
En tiedä, mutta multa on hävinnyt myös! En tajua, pidin niitä ehkä kaksi kertaa, ja ei löydy - ei mistään. Ovat varmaan yhdessä jossain.
Leggarit on lähteneet kadonneiden sukkien maahan.
miehesi on lainannut pitkiä kalsareitasi
Käsilaukku? Joidenkin housujen sisälle jäänyt. .? T-paita hyllyssä?
Roikkuu yhdet tossa pusikossa tien varrella !! Olisiko juossut liian lujaa tai jäänyt auton katolle jonkun toiminnan jälkeen.
Ja sivustolla ei muka ole älyllistä keskustelua.
Töissä vois olla, vaihdoit sukkikset juhliin.
Pukkarissa odottaa}
Vaatekaapista yleensä löytyvät kun katsoo kaikki pinot läpi kunnolla. Olet lajitellut värin mukaan väärään pinoon.
Onko asunnossasi portaikko? Meillä tippuu usein tavaroita portaiden alle ja kun siellä ei ole valoja niin eivät satu silmään ilman taskulamppua
Tätä on pakko seurata. 😄 Jännittää, mistä ne löytyy.