Mihin helvettiin olen kadottanut ne yhdet leggarit?! Ei kaapissa, ei sängyn alla, ei sängyssä, ei pyykkikorissa
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy, jos osaa oikeasta paikasta etsiä.
- selvännäkijä
Ai ollaanko teillä raivoraittiita? Vai muut selviä ja vain sinä humalassa?
Ne on pakastimessa! En tiedä miksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Pussilakanan sisällä
Meillä pussilakanat syövät kuivurissa lähes kaiken. Niiden sisältä on löytynyt tyynyliinoja, T-paitoja, pyyhkeitä sun muuta samassa koneessa ollutta tavaraa. Olen sittemmin siirtynyt siihen, että en laita pussilakanoiden seuraksi mitään muuta pyykkiä, eivät ne kumminkaan kykene toisiaan syömään.
Ja minulla on ollu oranssi huppari kadoksissa monta vuotta. En tajua missä se on.. epäilen että menny vahingossa roskiin koska se oli kassissa sillo. Silti outoa miksi olisin sen sitonut kiinni, tai laittanu roskia siihen pussiin, koska oranssi huppari kyllä pistäisi heti silmään sieltä pussin pohjalta..
Pussilakana voisi olla majdollisuus. Katsellaan...
Vittuillessaan piilotan aina kyläpaikassa jonkin satunnaisen tavaran. Suosikkini on yhden kengän jemmaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jäi meille kun viimeksi pantiin. Tuukko hakee?
Älä jaksa. Muka hauskaa vain omasta mielestäsi.
Olisit edes rehellinen. Semmoiset mustat leggarit, joissa oli pepun kohdalla reikä? Joka vähän vielä suurenikin kun keksittiin hauska leikki... 😘
Mulla oli joskus hukassa ohut fleecetakki noin vuoden. Löytyi sitten jenkkisängyn paksun patjan välistä.
Pakastin, eteisen ylähylly, maustelaatikko, eilinen pöperö jääkaapissa, vasen sukka, taulun takana, ovikellon vieressä, polkupyörän tarakalla, olkkarin maton alla, sohvan alla, tyynyn alla, maitopurkissa, kukkapurkissa, kissan hiekkalaatikossa, palovaroittimen sisällä, joulupukin parran vieressä.
Muutama mahdollinen paikka, soita kun olet tarkistanut.
Ne on jossain repussa, laukussa tms. Itse löysin pitkään kadoksissa olleen vaatteen repusta eikä mitään mielikuvaa, miksi olen sen sinne laittanut.
Mielisairas turvallisuusalas tukeva mies kävi ne varastelemassa. Hän myös käy ne palauttamassa
Edesmennyt selvänäkijä Aino Kassinen (https://fi.wikipedia.org/wiki/Aino_Kassinen) osasi ihan oikeasti nähdä asioita. Mm. kauan kateissa ollut ihminen löytyi hänen vihjeidensä perusteella.