Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaku ja huumetestit

Vierailija
02.01.2025 |

En ole ikinä edes kokeillut pössytystä tai mitään muutakaan huumaavaa ainetta. Kammoan silti yli kaiken huumetestejä. 

Olen vaihtamassa työtä ja jostain syystä huumetestit alkaa olla kuin joku muoti-ilmiö. Todella monessa hakuilmoituksessa lukee että vaaditaan sekä huumetesti että turvaselvitys. 

Minulla on todella ujo rakko. En vain saa pissaa tiristettyä niin että joku katsoo. En saa pissattua edes jos mies on samassa tilassa tai tiedän että joku odottaa suoraan oven ulkopuolella vaikka yleisessä vessassa. 

Minulle on kerran tehty huumetesti ja se oli niin kammottava tilanne että päätin etten enää ikinä suostu siihen. Ennemmin jätän työpaikan välistä. 

Tuossa tilanteessa yritin pinnistellä pissaa väkisin purkkiin. Olin juonut paljon nesteitä ja edellisestä pissasta oli useita tunteja aikaa. Minua pissatti testiin mennessä. Jos olisin edes saanut nousta pytyltä välillä rentouttamaan, se olisi helpottanut. Tai olisi saanut laittaa hanan valumaan. Mutta kun mitään ei saanut tehdä. Vain väkisin yrittää pissata kun koko kroppa sanoo EI. 

Puolen tunnin jälkeen hoitaja kysyi minulta paljonko purkissa on. Sanoin että noin 2 rkl. Sillä mentiin sitten lopulta. Kun testi oli ohi, oli virtsarakkoni todella kipeä parin päivän ajan. Ihan oikeasti KIPEÄ. Siihen koski koko ajan. 

Miksei näitä voi ottaa verestä? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tullut yhtään virtsaa. Vasta kotona, kun join 2 lasia vettä, tuli tavallaan se aamuvirtsa (tummempaa virtsa kuin muutoin). 

Vinkkejä, miten sitä tulisi edes vähän. Auttaisiko jos ennen lähtöä joisi lasin vettä. 

Juot vettä sen verran että ei ole enää mahdollista pidättää.

Ei vaan toiminut AP:llakaan. :( Join niin paljon kun uskalsin ja kyllä pissatti, ei vaan purkkiin asti. 

Vierailija
22/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pissaamista kukaan varta vasten katsomalla katso. Mulla testi otettiin niin, että vessan ovi oli 15cm raollaan ja hoitaja odotti siinä ulkopuolella sen enempää katselematta. Näkee kyllä että menee sinne vessaan ilman että taskut pullottavat jonkun muun pissanäytettä tms. eikä aikaile siellä muutenkaan mitään ylimääräistä säätäen.

Meidän työpaikalla tuo oli noin 10 vuotta käytössä mutta siitä taidettiin pari vuotta sitten luopua uudelleen.

Katsoi kameralla minun testissäni ja ei sitä pissaa vain tule jos tiedän että joku on edes siellä ruudun takana. Tai oven takana. Tai ylipäänsä lähellä. Ymmärrätkö että tämä on joillekin ihan oikea ongelma? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tullut yhtään virtsaa. Vasta kotona, kun join 2 lasia vettä, tuli tavallaan se aamuvirtsa (tummempaa virtsa kuin muutoin). 

Vinkkejä, miten sitä tulisi edes vähän. Auttaisiko jos ennen lähtöä joisi lasin vettä. 

Juot vettä sen verran että ei ole enää mahdollista pidättää.

Paljon vettä saa juoda, ettei virtsa laimene? 

Minä join lounaalla pari kannua vettä ennen testiin menoa, eikä tullut mitään jälkipuheita.

Vierailija
24/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit pyytää verestä tehtävän huumetestin työnantajalta siinä vaiheessa, kun sinut on jo valittu tehtävään. Kerrot rehellisesti miten asia on, kuten kirjoitit ketjun aloitusviestiin. 

Kerroin sekä lääkärille joka lähetteen kirjoitti että työnantajalle. Ei auttanut kun oli heidän firman käytäntö. Ilman pissatestiä ei ollut asiaa tehdasalueelle. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän