Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ovatko krantut sinkkunaiset Tinderissä ja naiset yritysten HR-osastolla samaa porukkaa?
02.01.2025 |
Päättelin sen siitä, että miesten on todella vaikeaa löytää nainen Tinderistä, mutta yhtä vaikeaa on myös saada töitä. Huonoonkiin työpaikkaan halutaan nykyisin eliittityöntekijä vaikka niitä ei mitenkään voi riittää kaikkiin työpaikkoihin.
Kommentit (2)
Sä olet ap luuseri. Ei se mistään muusta johdu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miksi ei saisi olla kranttu? En ymmärrä. Mä en todellakaan 45-vuotiaana naisena ota ketä tahansa miestä elämääni vaan mielummin olen yksin kuin kestän mitä vain. Enkä tarkoita nyt vain miesten ulkonäköä vaan ihan käytöstä.
Mä en etsi seuraa, mutta ajankuluksi kuulun joihinkin Facen sinkkuryhmiin. Siellä kun lukee miesten juttuja niin vahvistuu vain tunne siitä, että en todellakaan halua parisuhdetta. Sellaista sontaa jotkut suoltaa ja syyttävät naisia kaikesta. Jos kertoo tosiasioita, niin väitetään valehtelijaksi. Noiden tollojen mielestä kaikki naiset ovat vain komeuden, rahan ja maineen perässä juoksijoita. Yksinkertaisia tapauksia nuo miehet eikä kyllä lisää halua tutustua niihinkin kunnollisiinkaan miehiin.
Yksin parempi. Exän tapa hoitaa ero vahvisti tuota tunnetta myös. Ja ei en ole töissä HR-osastolla.