Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Ympäristön kannalta hankalaa, jos naisen vahvuutta ja itsenäisyyttä määrittää auton omistaminen.
Ehkäpä se auto ostetaan ihan tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vänkäämistä ja riidanhaastoa ollut teillä täällä koko ilta.
*Ollaan jo jäähyllä*
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua niin
Sama
Miksi kukaan ei huomauta puuttuvista pilkuista ja muista kieliopillisista erheistäni?
Jaksaa jaksaa. Ei kyllä millään jaksais, mut ku pakko.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on tässä, ei kymmenen vuoden päässä.
Niin onkin. Sikis on sääli, että elämäää tuhlautuu samassa lähiössä hengailuuun, kun varaa muuhunkaan ei ole.
Vänkäämistä ja riidanhaastoa. Ahh, kuulostaa niin kotoisalta.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa jaksaa. Ei kyllä millään jaksais, mut ku pakko.
Pakko ei ole kuin kuolla.
En tiedä, uskonko ihmeisiin. Joitain pidän mahdollisina, vaikka se sotiikin ihmeen määritelmää vastaan.
Tämä johtuu siitä, että olen päättänyt julistaa ihmeeksi sen, että koskaan edes tapaisimme enää. Kertaluokkaa ihmeellisempää olisi, jos sittenkin tuntisit takaisin samaa kuin itse tunnen. Kaikista ihmeellisin ihme olisi, jos haluaisit laillani silloin vielä katsoa korttimme loppuun asti ja meistä tulisi oikeasti me.
Silloin uskoisin ihmeisiin, sen pienen hetken, kunnes tajuaisin, että eihän tapahtunut ole mikään ihme, vaan että se oli suorastaan luonnonlakien pakottama vääjäämätön onnellisuussingulariteetti, josta nyt vaan ei informaatio karkaa eikä ennusteita voi tehdä. Vetovoiman lopputulos, mitä ei voi estää.
Ihmeen todistetusti tehnyt muuten julistetaan autuaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Me mennään bussilla 🚍
olen tullut siihen, johtopäätökseen, että autottomat miehet ovat epäilyttäviä. Auton merkillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Me mennään bussilla 🚍
🛞🛞 meidän samanmerkkiset autot vois pussailla
Vierailija kirjoitti:
Pessimisti turhautuu vaikkei varsinaisesti pety. Turhautuminen voi sitten purkautua monin tavoin.
Paljon mahdollista jos on sellainen pessimisti, tavanomaisempaa. Nykyisin on vain hyvin paljon negatiivisia ihmisiä jotka ovat täysin pettyneitä jo valmiiksi ja kuvittelevat siten olevansa fiksumpia sekä kestävämpiä ihmisiä. Todellisuudessa he eivät ota edes vastaan oikein mitään itsensä ulkopuolelta joten sulkevat pois mahdollisuuksia elämässä sekä kehittymistä.
Miksi autottomat miehet ovat epäilyttäviä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei huomauta puuttuvista pilkuista ja muista kieliopillisista erheistäni?
En se oo ollu minä ennenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän: syvänruskeat silmät, pehmeä ääni kuin kitaran kaunein sävel.
Mies?
Ei, viesti oli kyllä naiselle.
Hennalle vai kenelle?
Madamelle, jonka viehätys kumpuaa aitoudesta ja luonnollisesta karismasta.
Et sattumalta ole tässä taannoin käynyt Ranskanmaalla? Ihan niinkuin parin kuukauden sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me mennään bussilla 🚍
olen tullut siihen, johtopäätökseen, että autottomat miehet ovat epäilyttäviä. Auton merkillä ei ole väliä.
Niin, miehet...
Kyllä on kehitytty. Voi juma. Mahtava matka!
Kaikilla seuduilla autoton elämä ei ole kovin simppeliä. Jos mies siis tahtoo moiseen elinpiiriin olisi suotavaa että on kykyä hankkia soivat menopelit ihan omasta takaa. Mitä lie kullankaivajia upottaneet kuokkansa sontaan.