Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Hellä suudelma ja halaus sinulle, rakas. Nuku hyvin.
God natt fru speciallärare 😚
Trevlig arbetsvecka!
Olen valmis kuuntelemaan, jos jotain.
Ajatukset vei huulillesi, suudelmaan kanssasi, kuten kerran unessani tapahtui.
Juttelin kanssasi ensimmäisen kerran eteisessä, jonka ovissa eriväriset nupit ja mustavalkoinen juliste. 💛 Talo purettiin.
Te echo de menos. Kauniita unia fiksaaja. 🧡
Epäiletkö oikeasti, että kaivattusi tai teidän yhteisiä tuttuja on täällä palstalla? Omasta kaivatustani voin sanoa, että täällä voi olla tasan yksi ihminen, joka meidät voi tunnistaa, mutta minä en tunne edes häntä, joten ohi poksahti siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin toivon etten aamulla enää heräisi. Hyvää yötä.
Aamulla on parempi mieli.
T. toinen samanmoinen
Vierailija kirjoitti:
Vain villasukat jalassa täällä sängyssä
Oikein
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että tässä on yksi menettänyt mielenterveytensä. Toisen ei ole tarpeen. Pitääkö lopettaa kaipailu?
Ai minä vai.
Nuku hyvin rakas. Toivottavasti nähdään pian.
Kiva odottaa uutta viikkoa, kiitos erään naisen.
Päivän kaikki viestit ovat vielä lukematta ja olen kuoleman väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Epäiletkö oikeasti, että kaivattusi tai teidän yhteisiä tuttuja on täällä palstalla? Omasta kaivatustani voin sanoa, että täällä voi olla tasan yksi ihminen, joka meidät voi tunnistaa, mutta minä en tunne edes häntä, joten ohi poksahti siinäkin.
Kaikki on mahdollista ja omalla kohdalla joku vaihtoehdoista suorastaan todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis kuuntelemaan, jos jotain.
Näytä se.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia 😉😘
Samoin! Mä kyl luulen, ettei mee tunteihin vielä unille! 😊
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti ollut hyvä pyhä. Tulin äsken kaupasta. Oisitpa ollut kanssain täyttä kuuta katsastamassa.
Mä oon miettinyt kenelle kaikille sä kirjotat.
Tulit mieleen, kun radiossa soi JVG:n uusin hitti. 😉
Kuulumme yhteen, mutta missä todellisuudessa? Tuleeko sinusta joskus oikea rakas, sitä en tiedä. En jaksaisi enää vain odottaa. Hyvää yötä, rakkain.
💕🌾