Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani on kyllä loukannut minua useamman kerran lyhyen tuttavuutemme aikana, mutta aina olen antanut mielessäni anteeksi. Sellainen olen.
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Heippa, muutama viesti jo laitettu.
Yllätys, ei olleet mulle! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani on kyllä loukannut minua useamman kerran lyhyen tuttavuutemme aikana, mutta aina olen antanut mielessäni anteeksi. Sellainen olen.
Miehelle?
Nn
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti ollut hyvä pyhä. Tulin äsken kaupasta. Oisitpa ollut kanssain täyttä kuuta katsastamassa.
Riittää, että tässä on yksi menettänyt mielenterveytensä. Toisen ei ole tarpeen. Pitääkö lopettaa kaipailu?
hei, miten sun päivä meni? toivottavasti ei ollut liian tylsää ilman mun seuraa.😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A
Täällä. Mitä?
ketä kaipaat?
Aikuista naista kaipaan.
Millä kirjaimella alkaa?
Kaipaan komeaa nuorta miestä. Hän puhuu niin kauniisti minulle ja on kuuma kuin Helo kiuas.
Myönnän, että ottaa aika suuresti päähän, kun sinua ei näe. Toisaalta ei ole myöskään helppoa nähdä sinua sattuneesta syystä. Tähän auttaa se, kun lyö päätään peruskallioon, mutta sekin on nyt lumen peitossa.
Vierailija kirjoitti:
hei, miten sun päivä meni? toivottavasti ei ollut liian tylsää ilman mun seuraa.😉
Just ja just selvisin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A
Täällä. Mitä?
ketä kaipaat?
Aikuista naista kaipaan.
Millä kirjaimella alkaa?
A
Taitaa joitakin mammoja omatunto kolkuttaa kun ollaan oltu pahoilla teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että tässä on yksi menettänyt mielenterveytensä. Toisen ei ole tarpeen. Pitääkö lopettaa kaipailu?
Pitäisikö olla huolissaan? Pitäisikö sinun alkaa kysymysten sijaan elää. Kaipailun ja haaveilun sijaan tehdä konkreettisia asioita.
Millaisia konkreettisia asioita? Joka päivä teen monenlaisia asioita.
Miten on loukattu? En ole halunnut aiheuttaa huonoa fiilistä, ja olis kiva, jos voisit kertoa, missä meni vikaan. En halua väärinkäsityksiä.🥺
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai poistua, että voi tehdä comebackin.
Itse annan tälle hajatelmalle täydet kaksi peukkua.
Tervetuloa takaisin ja 5 peukkua👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 ja 1*🦜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A
Täällä. Mitä?
ketä kaipaat?
Aikuista naista kaipaan.
Millä kirjaimella alkaa?
Olen ajat sitten palstan sekoilua seurattuani päättänyt, että en yhdistä omia ja kaivatun ulkoisia tunnisteita ikinä samaan viestiin tai ketjuun. Joko niillä aletaan trollata tai joku yhteinen tuttava tunnistaa. Ilmoitan kaivatun kirjaimen joskus ennakoimattomaan aikaan eri viestissä ilman omaani. Voin käyttää kumpaankin sopivia yksityisempiä eli vain meidän tai hyvin harvojen tietämiä tunnisteita, mutta en taas niitäkään julkisten kanssa yhdessä, niillä trollauksen estämiseksi.
Tämä on ihan perus informaatiohygieniaa, eikä pahalla ketään kohtaan, mutta harmi, etten voi auttaa sua nyt. Ehkä voit kertoa jotain omasta kaivatustasi tai itsestösi, jos aavistelet jotain tavoittaneesi viesteissäni.
Aika ei lopu. Itse kukin vain valitsee, mihin sen käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mörköjä.
Olihan niitäkin tänään liikkeellä.
Aikuista naista kaipaan.