Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5103)
"Mitä rakkaus edes on? Se tulee ja menee jättämättä jälkeä.
Sitten on toisenlaista rakkautta. Se pysyy loppuiän. Vaikka elämä jatkuu, se jää kytemään sisimpään. Rakkaudesta meidät luodaan ja rakkauteen me katoamme.
Rakastin sinua aina. Tunsin sinut jo ennen ensi tapaamistamme." - So long, Marianne
Sinulle, joka unohduit kerran kuuntelemaan.
Oon nyt aika monta tuntia jo kelaillut meidän eilistä tapaamista ja yrittänyt miettiä, että mentiinkö me eteenpäin, taaksepäin vai pilasinko kaiken sanomalla jotain väärin, liikaa tai liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kuulumme yhteen, mutta missä todellisuudessa? Tuleeko sinusta joskus oikea rakas, sitä en tiedä. En jaksaisi enää vain odottaa. Hyvää yötä, rakkain.
Sä et itse oo kauheesti asiaa edistänyt.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen viestin haluaisit?
Ihan minkälaisen vain. 😍
Vierailija kirjoitti:
Nainen sä valvot liian myöhään.
Niin säkin, mutta sulla päivä toki alkaakin vähän myöhemmin kuin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Aika ei lopu. Itse kukin vain valitsee, mihin sen käyttää.
Tässä asiassa et voisi olla enemmän oikeassa. Pätee rakkauteen ihan kuten kaikkeen muuhunkin. Aikaa saa siihen mihin sitä käyttää.
Hyvää yötä maailma, aamulla aurinko nousee taas...
(et jostain syystä tykännyt tästä biisistä . tai esittäjästä. koska sinä oikeistolainen porvari)
Vierailija kirjoitti:
jvgtä tanssittiin :) parrakkaan miehen kaa
Tanssiessani parrattoman kaivatun kanssa, en todellakaan rekisteröinyt pysyviin muistoihin soinutta kappaletta. Kaikki kanavat olivat täynnä tanssipartneria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulumme yhteen, mutta missä todellisuudessa? Tuleeko sinusta joskus oikea rakas, sitä en tiedä. En jaksaisi enää vain odottaa. Hyvää yötä, rakkain.
Sä et itse oo kauheesti asiaa edistänyt.
Viesti oli miehelle. Olen edistänyt aikoinaan.
Kaivattu on ainoa, kuka on saanut kuolan valumaan suusta. Huh.