Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025

Vierailija
02.01.2025 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (5103)

Vierailija
4881/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaisilla on joku sellainen sanonta, että vain puutarhanhoito on elämässä tärkeää, eikä sekään lopulta niin tärkeää.

Kun mietit kohdallasi, niin onko tärkeää? Keksit todennäköisesti monia tärkeämpiä elämän osa-alueita, kokemuksia ja tekemisiä kuin puutarhanhoito.

Yksi tärkeimmistä missioista olisi saattaa välittämiseni suuruus kaivatun tietoon. Mutta kyllä kasveistakin on pidettävä huolta.

Vierailija
4882/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, on mulle ennenkin sanottu ettei kaikesta voi vitsailla. Mutta on tää elämä sen verran rankkaa, että täytyy jotenkin pitää balanssi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää huolehtia omasta puutarhasta, jotta voi huolehtia kaivatun. -vanha suomalainen sananlasku (puoli minuuttia vanha)

Vierailija
4884/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies anna mulle huomiota.

Hyvää iltaa rakas.

Vierailija
4885/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää huolehtia omasta puutarhasta, jotta voi huolehtia kaivatun. -vanha suomalainen sananlasku (puoli minuuttia vanha)

Eikä kannata mennä kuokkimaan vieraisiin puutarhoihin. 

Vierailija
4886/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

m92 🔥💋

Vierailija
4887/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sulla T aikaa laittaa viestiä? Olen vapaana nyt vähän aikaa.  Ja olen miettinyt sua 

Nyt teet viestit tulille. 

Vierailija
4888/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinä vaadit niin toiset jäävät ilman.

Vierailija
4889/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaisilla on joku sellainen sanonta, että vain puutarhanhoito on elämässä tärkeää, eikä sekään lopulta niin tärkeää.

Kun mietit kohdallasi, niin onko tärkeää? Keksit todennäköisesti monia tärkeämpiä elämän osa-alueita, kokemuksia ja tekemisiä kuin puutarhanhoito.

Yksi tärkeimmistä missioista olisi saattaa välittämiseni suuruus kaivatun tietoon. Mutta kyllä kasveistakin on pidettävä huolta.

Kisuli pitää huolen ettei yksikään kasvi selviäisi tässä kämpässä viikkoa kauempaa. Yrttejä olisi ihan kiva kasvatella ja ehkä tomaatteja. Menisivät tosin jo taimivaiheessa parempiin suihin eli karvaisen kasvinharventajan suoliston putsaukseen. Puutarhajutut ovat enemmän äitini intohimo enkä perinyt hänen viherpeukaloaan. Olen myös ollut puutarhalla muinoin kesätöissä. Oli pidemmäm päälle erittäin tylsää työtä.

Vierailija
4890/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä taas täällä teen. Ihan turhaa. Ja mitä viestejä tänään taas täällä.

Kaivattua ei ole näkynyt ja kaipuukin siltä osin jäänyt vähän jalkoihin. En tiedä mitä täällä jumitan..

Viime viikolla katsoin elokuvan jossa mies jumaloi puolisoaan ja mietin monellako oikeasti on noin. Vielä joskus aiemmin ihmiset aidosti rakastuivat palavasti, tuntuu että tilastojenkin valossa moni on sen taidon kadottanut. Mietin sitä kun katselin leffaa missä oikeasti tehtiin yhdessä asioita.. kaivaten sitä kun oikeasti tosiaan itsekin nuorempana tein. Hetkiä uimassa, vaikka ihan vaan kalastamassa ja elämässä tämän nykyisen ruuduilla istumisen sijaan. Silloin eri tavalla myös kaivattiin jotakuta kestä nauttia ja kenen kanssa nauraa.

Vierailija
4891/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä sua huomenna. :) Et malttanut olla laittamatta viestiä edellisen käynnin jälkeen? 🤣<3

Tää hymiö on karsee.

Vierailija
4892/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä sua huomenna. :) Et malttanut olla laittamatta viestiä edellisen käynnin jälkeen? 🤣<3

Tää hymiö on karsee.

Ite oot 

Vierailija
4893/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muut vaativat, on pakko vaatia.

Vierailija
4894/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan terve itsekkyys on hyvästä. Tuskin maailma on sen parempi paikka vaikka luopuisin esimerkiksi työtarjouksesta, jos sellaisen saan? Oman elämän kurjistaminen ei ole varsinaisen fiksua. Lisäksi esimerkiksi työasioissa voin ajatella niinkin, että maksan saamastani palkasta veroja ja sitä kautta osallistun myös yhteiseen hyvään. Siinä taasen, jos olen työttömänä ja yhteiskunnan tuilla, en varsinaisesti nää hyviä puolia kenenkään kannalta. Mitä taasen ihmissuhteisiin tulee, niin niissähän ei sinänsä voi vaatia vastoin kenenkään tahtoa, mutta typeryyttähän olisi kieltäytyä, jos löytyy "oikea" vastinkappale yhteiselle polulle.

Vierailija
4895/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää hymiö on karsee.

Noi molemmat itkunauruemojit antaa aina käyttäjästään ihan vajarikäsityksen.

Ite oot 

Toki, mutta mä sentään tajuan olla käyttämättä noita emojeita, joten sä olet enemmän.

Vierailija
4896/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annan omastani, on pakko saada täyttymystä. 

Kun annan enkä saa, olen pian pulassa.

On pakko lopettaa antaminen.

Vierailija
4897/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kannata mennä kuokkimaan vieraisiin puutarhoihin. 

Paitsi jos puutarhuri ei hoida hommiaan.

Vierailija
4898/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö vaihtaa sukunimeksi syksy jos on syntynyt syksyllä. (Heh.)

Syksyllä aina energiatasot romahtaa, niin olisi hassua. Hassua ylipäätään, että joku syntyy silloin kun kaikki kuolee. 

Alkusyksy on hyvin energistä koska kuumuus hellittää ja ilmat viilenee. Silloin kun minä synnyin oli intiaanikesä, luontokin meni sekaisin mun syntymästä. ;)

Energiatasot laskee heti kun kesä loppuu 

Vierailija
4899/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omia puoliaan pitää pitää. Ei kukaan muukaan väistä vaan ottaa sen minkä saa. 

Vierailija
4900/5103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta maailma olisi vähemmän saastunut jos ihmiset ei olisi niin tuotteliaita, eläisi vähemmällä ja tekisi vähemmän "turhaa" työtä. 

Ketju on lukittu.