Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Ketjussa saan vaatia ihan mitä vain. Ei sitä kukaan kuule. Voin vaatia vaikka Ukrainan ja Gazan sotien lopettamista. Täällä sanotulla ei ole mitään yhteyttä ulkomaailmaan. Voin esittää aran toiveen, sitäkään ei kukaan kuule. Voin esittää sen monta kertaa ikävissäni, sen päälle voi kirjoittaa vaatimus, mutta toive ei siitä miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tietää mitä haluaa. Pitää ottaa mitä haluaa. Muuten jää ilman.
Ihan kuin olisi otettavissa.
Kaiken voi ottaa, kaiken voi viedä.
En ole niitä ihmisiä, jotka vievät väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on paljon hyviä kommentteja, luen niitä ajatuksella ja huomaan kuinka paljon meillä on erilaista ymmärrystä.
Ympäripyöreää ja onttoa "pohdiskelua". Pinnallista. Jos niitä oman elämänsä filosofin viestejä tarkoitat.
Tasoa: saattaa olla että sataa, voi olla ettei. Vesi on märkää ja kastelee, mutta siitä myös ne kasvit kasvaa. WAU
Ei ole vaan sinä et pidä niistä viesteistä. Parasta kaikessa tässä on runsaus. Jotkut tykkäävät pohtia muidenkin ajatuksia, oppii paljon lisää kaikesta. Jokaisella on omanlainen ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on paljon hyviä kommentteja, luen niitä ajatuksella ja huomaan kuinka paljon meillä on erilaista ymmärrystä.
Ympäripyöreää ja onttoa "pohdiskelua". Pinnallista. Jos niitä oman elämänsä filosofin viestejä tarkoitat.
Tasoa: saattaa olla että sataa, voi olla ettei. Vesi on märkää ja kastelee, mutta siitä myös ne kasvit kasvaa. WAU
Mun mielestä täällä taas ollaan aivan ällistyttävän mustavalkoisia. On vain yksi ainoa tapa ajatella, kirjoittajan oma, kaikki muut ovat väärässä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Jos aina vain vaatii ja vaatii, jää lopulta ilman.
Riippuu siitäkin mitä ja miten vaatii. Jos on valmis työskentelemään saamaksenn haluamansa, kenelläkään on tuskin mitän pyrkimyksiä vastaan. Se taasen, jos annetaan jotakin ja todetaan, että ole kiitollinen, kun sait, eikä edes alunalkaen olla edes kysytty mitä haluaisi tai tahtooke edes sitä mitä tarjotaan, niin...noh...ymmärtänet mitä tarkoitan. On niin usein käynyt niin, että tuttu tai ystävä on puhunut jostakin mitåä tahtoisi ja minulle on tarjottu hänen toivomaansa vaikkei minua varsinaisesti ole kiinnostanut tai en ole edes ajatellut kaipaavanai tai tahtovani samaa, kuin tuttu. Ei silloin juurikaan lohduta, että olisi saanut jotakin ja mitä taasen minä tahtoisin toteutuu jonkn toisen elämässä.
Kaipa nämä ovat näitä tasan eivät käy nallekarkit. Joku kaipaa vapaa-aikaa ja minulla vapaa aikaa on niin runsaasti, että elämä on pitkälti menettänyt merkityksensä. Yhtenä esimerkkinä. On kohtalaisen turhaa todeta kenellekään, että olisit kiitollinen sillä minäkin tahtoisin, kun jokainen kuitenkin tietää etteivät tunteet ja toiveet toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa saan vaatia ihan mitä vain. Ei sitä kukaan kuule. Voin vaatia vaikka Ukrainan ja Gazan sotien lopettamista. Täällä sanotulla ei ole mitään yhteyttä ulkomaailmaan. Voin esittää aran toiveen, sitäkään ei kukaan kuule. Voin esittää sen monta kertaa ikävissäni, sen päälle voi kirjoittaa vaatimus, mutta toive ei siitä miksikään muutu.
Silloin kun sanat eivät riitä, kannattaa ryhtyä tekoihin.
Täydenkuun aavistus olkapäillä...kauniita unia sinulle *******x
- ***x
Kyllä tuli taas viisi "eriä" ylistämään miten huikeaa ajattelua ompi :D
Ei ne sitä paitsi kuulu tähän ketjuun, kun useimmiten liity yhtään mihinkään vaan pörähtää joku aivopieru linjoille
Toivoa saan ihan kuinka paljon haluan! Sitä et sinä eikä kukaan muukaan voi estää. Voin kirjoittaa toiveeni tänne vaikka joka päivä. Jos et halua kuulla, ei ole pakko lukea. Jos sinua toiveeni satuttavat tai ahdistavat, umpihanki on vapaa. En rajoita vapauksiasi, mutta en lakkaa toivomasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun annan omastani, on pakko saada täyttymystä.
Kun annan enkä saa, olen pian pulassa.
On pakko lopettaa antaminen.
Mitä olet antanut noin paljon?
Lähinnä itsestäni kaikenlaista eli energiaa, no aikaakin. Hauskinta tässä on se että en lopettaisi itsestäni antamista. Yhtäkkiä en vain pysty siihen mistä pidän ja se tuntuu väärältä.
Ymmärrän kyllä rajat jotka tulevat syystä mutta kyse ei ole nyt siitä.
Tämä alkuperäinen kommentti oli kuitenkin vain ajatus jonka halusin jakaa muistoistani teille tänne ketjuun pohdittavaksi jos kiinnostaa ajatella näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kun en saa sitä mikä minulle kuuluu, on pakko pyytää sitä. Jos pyyntöä ei kuunnella, on pakko alkaa vaatimaan. Se ei tee minusta ilkeää, pahaa tai vaativaa ihmistä.
Toisaalta kuuluu että "onpas hän vaativa" ja että "alkoi vaatimaan".
Mikä oli syy? No hän ei saanut tahtoaan lävitse.
Mitä hän tahtoi? Oikeutta.
Miksi hän tahtoi oikeutta? Koska ei saanut sitä.
Miksi hän ei saanut sitä? En antanut.
Miksi et antanut? Koska en halunnut antaa sitä.
Miksi et halunnut antaa sitä? Koska halusin viedä sen oikeuden häneltä.
Kuka toimi väärin? Minä joka vein oikeuden.
Kuka on siis vaativa ja ilkeä ihminen? No minä joka vein oikeuden omin lupineni toiselta ihmiseltä.
Miksi siis syytät sitä uhria? Koska en halunnut ottaa vastuutani tekemästäni virheestä.
Onko tämä oikein? Ei ole.
Tämä on illuusio siit
Konkretia auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
Mitä ajattelit ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuli taas viisi "eriä" ylistämään miten huikeaa ajattelua ompi :D
Ei ne sitä paitsi kuulu tähän ketjuun, kun useimmiten liity yhtään mihinkään vaan pörähtää joku aivopieru linjoille
No ei ylistämään, mutta ei nyt ole erityisen fiksua ja syvällistä ajattelua leimata kaikki muu kuin omat aivopierunsa pinnalliseksi tai muutoin tarpeettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun sanat eivät riitä, kannattaa ryhtyä tekoihin.
Edellisestäkään iskusta en ole toipunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
Mitä ajattelit ottaa?
Sen mikä kuuluu minulle.
Me ollaan ihastuksen kanssa samanlaisia monissa asioissa, en tiedö johtuuko siitä että on paljon helpompi olla ja pysyä omana itsenään hänen lähellä vai onko jonku energiajuttu vaaai mikä
A