Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö vaihtaa sukunimeksi syksy jos on syntynyt syksyllä. (Heh.)
Ei kun siis etunimeksi tarkoitin, tai miten vaan. Väsynyt pää ei nyt tuota ajatuksia oikein.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä aina energiatasot romahtaa, niin olisi hassua. Hassua ylipäätään, että joku syntyy silloin kun kaikki kuolee.
Kiinalaisilla on joku sellainen sanonta, että vain puutarhanhoito on elämässä tärkeää, eikä sekään lopulta niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä aina energiatasot romahtaa, niin olisi hassua. Hassua ylipäätään, että joku syntyy silloin kun kaikki kuolee.
Alkusyksy on hyvin energistä koska kuumuus hellittää ja ilmat viilenee. Silloin kun minä synnyin oli intiaanikesä, luontokin meni sekaisin mun syntymästä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin aivot, olisko kellään myynnissä?
Patologian laitoksella saattais olla ylimääräset, tosin kunto ei välttämättä ole ykköslaatua.
Eivät ne patolta sulle kyllä kenenkään aivoja anna, ei ne ole koskaan mitään ylimääräisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksy on ikään kuin valmistautumista levolle, talvella vasta kaikki nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kesä on mun
Kesä on sunny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patologian laitoksella saattais olla ylimääräset, tosin kunto ei välttämättä ole ykköslaatua.
Eivät ne patolta sulle kyllä kenenkään aivoja anna, ei ne ole koskaan mitään ylimääräisiä
Myyvät ylimääräiset elimet kiinalaisille pimeillä markkinoilla? Niillä taitaakin olla hyvän palkan lisäksi muita tuloja. Selittää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä on mun
Kesä on sunny.
😀
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin kaivatun puutarhan hoito. Eikä sekään ole kovin tärkeää.
Jos olisin magneetti, et voisi olla hakeutumatta lähistölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyvät ylimääräiset elimet kiinalaisille pimeillä markkinoilla? Niillä taitaakin olla hyvän palkan lisäksi muita tuloja. Selittää paljon.
Eivät todellakaan myy. Et taida olla hirveän fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisilla on joku sellainen sanonta, että vain puutarhanhoito on elämässä tärkeää, eikä sekään lopulta niin tärkeää.
Kun mietit kohdallasi, niin onko tärkeää? Keksit todennäköisesti monia tärkeämpiä elämän osa-alueita, kokemuksia ja tekemisiä kuin puutarhanhoito.
Noo, jos puhutaan kaivatun puutarhasta niin on se tärkeää. Lisäksi tekisin varmaan taidetta ja kirjottelisin kaikenlaista ja istuisin lämpimässä ulkona jos ei tarttis palkkaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö sulta jotenkin ohi se kohta, etteivät kenenkään aivot ole mitkään ylimääräiset? Patologiaa säätelee tiukka lainsäädäntö. En tiedä kenen mielestä tuollainen vitsailu edes voi olla hauskaa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan myy. Et taida olla hirveän fiksu.
😂 Eikö? Enpä tiedä, ei näistä koskaan tiedä.
Oisko sulla T aikaa laittaa viestiä? Olen vapaana nyt vähän aikaa. Ja olen miettinyt sua
Vieläkin värisyttää, kun mietin sitä sekunnin (sattumalta) kestänyttä lähikontaktia eilen 🥴
Huh.