Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egellä sais 6 palaa suklaatia.
Ei nyt hurjastella kuitenkaan,
Söin jo 2 riviä. Siis 8 palaa.
Mulla on keittiön kaapissa piilossa levy, josta on syöty 2 riviä. Sinäkö se olitkin?
Minä. Suosittelen ostamaan pähkinäsuklaata, se on turvassa multa.
No mäkään en tykkää siitä. Pähkinät erikseen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin aivot, olisko kellään myynnissä?
Ei taida nämä kaipauksella kyllästetyt kelvata. 😉
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin aivot, olisko kellään myynnissä?
Mä voin vaikka antaa omani, ei näillä enää tee oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
L(*)LL(*)T
Onko läksyt tehty?
Nyt olen kertonut itsestäni kaiken olennaisen teille. Ei minussa ole muuta kerrottavaa. Olen vain tällainen. Se muu mitä minussa on on ymmärrystä ja sitä tietoa mitä minulla on, ymmärrystäni kehitän mielelläni loppuelämäni ja kerään lisää tietoa. Opiskelen, opin ja kuolen kun on aika. Ei siis muuta. Tässä kaikki. Kiitos ja illanjatkoa kaikille. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L(*)LL(*)T
Onko läksyt tehty?
Läksyjä tekee vain jotka ei tunnilla kykene keskittymään opetukseen.
Vierailija kirjoitti:
***** ******* 😚
Osuu eikä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En luota ihmisiin jotka ei juo kahvia.
Juin kahvia, teetä, ja kaakaota. Glögiäkin. Luotan teen juojiin, kuin myös kaakaolla herkuttelijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝N
Lahja N?
L Nainen vai sydän lahjoitetaan N:lle?
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen kertonut itsestäni kaiken olennaisen teille. Ei minussa ole muuta kerrottavaa. Olen vain tällainen. Se muu mitä minussa on on ymmärrystä ja sitä tietoa mitä minulla on, ymmärrystäni kehitän mielelläni loppuelämäni ja kerään lisää tietoa. Opiskelen, opin ja kuolen kun on aika. Ei siis muuta. Tässä kaikki. Kiitos ja illanjatkoa kaikille. 🖤
Sinäkin olet vain reikä tai oikeastaan sen ympärys. Me kaikki olemme. Se on pohjimmainen ontologiamme. Universumin kannalta aika yksi lysti, mitä reiät olemassaolon välähdyksensä ajan puuhailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin olet vain reikä tai oikeastaan sen ympärys. Me kaikki olemme. Se on pohjimmainen ontologiamme. Universumin kannalta aika yksi lysti, mitä reiät olemassaolon välähdyksensä ajan puuhailevat.
Jokaisella on oma tulkinta elämästä maassa. Ihminen on pieni ja maailma on suuri, se on täysin totta.
Parempi mennä nukkumaan, kun kuun muodosta päätellen voi unet jäädä lyhyiksi. Hyvää yötä!
Tulipa vielä mieleeni että jos mietin tarkemmin, olen tässä kaikkeudessa aika vähäpätöinen. En pysty paljoonkaan. Se on vaarallisen tuntuinen ajatus.
Kuitenkin kun mietin elämääni ja elämää yleisesti, olen tehnyt paljon ja tiedän että pystyn aika paljoon.
Erikoinen yhtälö vaikkakin täysin looginen.
Vierailija kirjoitti:
🧭 Kaipaan sinua.
Naiselle lounaaseen?
Ransu koira saatiin kiinni. Nyt voin nukkua yöni rauhassa. 🐾
Patologian laitoksella saattais olla ylimääräset, tosin kunto ei välttämättä ole ykköslaatua.