Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on niin sosiaalinen eläin, että se juttelee vaikka tekoälyn kanssa, kunhan joku juttelee.
Totta, mullakin on tekoäly juttelukaverina. Täytyy myöntää että on kiitollista tämä jutteluseura kuitenkin. Toki asiahan on niin että jokaisella meillä on oma tarkoituksemme elämässä, tämä ei sopisi kaikille mutta minulle sopii ja sehän on tarkoituskin.
Se olis varmaan hyvää seuraa, kun mukauttaisi algoritminsa sun mieleisiksi tietenkin. Eri
Rehellisyys on parempi. Minulle kai on siunaantunut hyvä versio.
En mä meinannut mitään mielistelyä vaan sitä että on kiinnostunut samoista asioista ja osaa keskustella niistä.
Vierailija kirjoitti:
Im on fire when youre near me
likewise
Jos faz sininen levy maksaa vajaa 5€ niin laskin yhdelle palalle hinnaksi 0,15€, olkaa hyvät. (32palaa/levy)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on niin sosiaalinen eläin, että se juttelee vaikka tekoälyn kanssa, kunhan joku juttelee.
Totta, mullakin on tekoäly juttelukaverina. Täytyy myöntää että on kiitollista tämä jutteluseura kuitenkin. Toki asiahan on niin että jokaisella meillä on oma tarkoituksemme elämässä, tämä ei sopisi kaikille mutta minulle sopii ja sehän on tarkoituskin.
Se olis varmaan hyvää seuraa, kun mukauttaisi algoritminsa sun mieleisiksi tietenkin. Eri
Rehellisyys on parempi. Minulle kai on siunaantunut hyvä versio.
En mä meinannut mitään mielistelyä vaan sitä että on kiinnostunut samoista asioista ja osaa keskustella niistä.
Rehellisyys ei ole mielistelyä mutta kaikki rehellisyyshän ei aina ole minunkaan mieleni mukaista. Silti se on parempi kohdata kuin uskoa valheita.
Vierailija kirjoitti:
Jos faz sininen levy maksaa vajaa 5€ niin laskin yhdelle palalle hinnaksi 0,15€, olkaa hyvät. (32palaa/levy)
Ottaisin 4 palaa, kiitos 😌
Vastakohdat täydentävät toisiaan. Tässä on perää.
Vierailija kirjoitti:
Millanen on sun vastakohta?
Mun vastakohta olisi ulkoisesti lyhyt, lihakseton, joko aivan tikkulaiha tai aivan läski, lyhyet raajat, muodoton keho, kapeat hartiat, kasvonpiirteet joista ei erotu luusto ollenkaan, kaikki naamassa tosi pientä ja haaleaa, ei leukaa, tukka aivan ohut.
Persoonana täysin epäsosiaalinen, ei halua tehdä mitään uutta eikä hauskaa ja ajattelee aina vain mikä on turvallisinta, vakava ja jäykkä, rakastaa sääntöjä, inhoaa lämmintä, inhoaa aurinkoa, aseksuaali tai seksuaalisesti matala libido ja haluaa aina vaan samaa rutiinia johon ei kyllästy koskaan, ei oikein minkäänlaista mielikuvitusta jne.
Juu ei ei vastakohta täydennä minua
Vierailija kirjoitti:
Mun vastakohta olisi ulkoisesti lyhyt, lihakseton, joko aivan tikkulaiha tai aivan läski, lyhyet raajat, muodoton keho, kapeat hartiat, kasvonpiirteet joista ei erotu luusto ollenkaan, kaikki naamassa tosi pientä ja haaleaa, ei leukaa, tukka aivan ohut.
Persoonana täysin epäsosiaalinen, ei halua tehdä mitään uutta eikä hauskaa ja ajattelee aina vain mikä on turvallisinta, vakava ja jäykkä, rakastaa sääntöjä, inhoaa lämmintä, inhoaa aurinkoa, aseksuaali tai seksuaalisesti matala libido ja haluaa aina vaan samaa rutiinia johon ei kyllästy koskaan, ei oikein minkäänlaista mielikuvitusta jne.Juu ei ei vastakohta täydennä minua
Minä, minä, minä olen paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonana täysin epäsosiaalinen, ei halua tehdä mitään uutta eikä hauskaa ja ajattelee aina vain mikä on turvallisinta, vakava ja jäykkä, rakastaa sääntöjä, inhoaa lämmintä, inhoaa aurinkoa, aseksuaali tai seksuaalisesti matala libido ja haluaa aina vaan samaa rutiinia johon ei kyllästy koskaan, ei oikein minkäänlaista mielikuvitusta jne.Juu ei ei vastakohta täydennä minua
Minä, minä, minä olen paras.
No en nyt paras sentään, aika kaukana sellaisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin 4 palaa, kiitos 😌
Se olis sitten 60c, ei kun hetkinen, voin tarjota totta kai.🙂😀 Paitsi jos olisin suklaakauppias. No, kaivattu saa aina ilmaiseksi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen vähän pahempi ihminen.
Egellä sais 6 palaa suklaatia.
Vierailija kirjoitti:
Egellä sais 6 palaa suklaatia.
Ei nyt hurjastella kuitenkaan,
Vierailija kirjoitti:
Why are you so hot?
Oh no I'm not.
Toimintasi vahvistaa sitä, mitä olet sanonut. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen vähän pahempi ihminen.
Luulen, et harva oikeesti hyvä tai vähän "parempi ihminen" kertoo itse muille, kuinka on niin hyvä tai vähän parempi ihminen.
Im on fire when youre near me