Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upposin sun silmiin
ja koko universumi katosi
Sanoit kauniita asioita
ja minä sanoin kauniita asioita.
Musiikki soi jostain kaukaa
kun painoin pääni
sun leveää hartiaa vasten.
Tunsin vereni kiertävän
melkein suudeltiin.
Melkein
Melkein kosketin poskeasi, melkein kuiskasin nimesi. Melkein uskalsin katsoa silmiisi, melkein eksyin niihin lopullisesti.
Melkein kerroin kaiken, melkein riisuin sydämeni eteesi. Melkein pyysin sinua jäämään, melkein uskoin, että halusit.
Melkein pidin kädestäsi kiinni, melkein kannoin pelkosi puolestasi. Melkein rakensimme tarinan yhdessä, melkein kirjoitimme onnellisen lopun.
Melkein sain sinut nauramaan, melkein jaoin unelmasi. Melkein olimme yksi, melkein olimme me.
Melkein jäin, melkein riitin. Melkein rak
Mullakin oli joku kerran, siis melkein oli. Hän jopa melkein otti kädestäni kiinni, kun olisin tarvinnut julistusta maailmalle, että tässä se nyt on - ikioma kulta.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin kyllä nyt tohon pöllöntatti viljelijä mieheen täällä 😍🔥 Oot poikkeuksellisen älykäs 😍🔥
Entäs me muut Mensan tasoiset älyköt?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me ollaan tyhmiä, jotkut vaan peittää sen paremmin.
Kyllä, tyhmäkin vaikuttaa viisaalta jos on ääneti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätit kirjaimellisesti mut kitumaan. En ole selvinnyt vieläkään. Tietäisitpä vaan mikä mulla on tilanne tällähetkellä.
Minkälainen tilanne sulla on?
Huono. En ole enää entiselläni. Voimat ovat lopussa
Tervehdys ja voimia kohtalotoverilta!
Vierailija kirjoitti:
Sua vain yli kaiken mä rakastan.
K
Tietääkö hänkin tämän vai onko se vain palstatunnustus?
Vierailija kirjoitti:
Jätit kirjaimellisesti mut kitumaan. En ole selvinnyt vieläkään. Tietäisitpä vaan mikä mulla on tilanne tällähetkellä.
Miksi hemmetissä et ota yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤍Jokainen aamu, jokainen ilta🤍
Etsin sua kaipauksen kioskeilta... 🎵🎶
Näin juuri *Dingo *
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin kyllä nyt tohon pöllöntatti viljelijä mieheen täällä 😍🔥 Oot poikkeuksellisen älykäs 😍🔥
Entäs me muut Mensan tasoiset älyköt?
No en ole nähnyt vielä saman tasoista matskua teiltä, joten mun kiikarit on kiinni nyt hänessä 😍🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan häntä. Jos hän haluaa asiaan palata, hän sen varmaan tekee
Tietääkö hän että jätti sut kitumaan? Ja miksi haluat tuollaisen ihmisen kanssa olla enää tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hän ajattelee samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö hän että jätti sut kitumaan? Ja miksi haluat tuollaisen ihmisen kanssa olla enää tekemisissä?
Ei varmaan tajua kuinka pahasti se jätti jäljet. Tunteita ei voi sammuttaa nappia painamalla. Nyt en kerro enempää.
Nn? Ota helvetissä yhteyttä! Olen ajatellut sinua niin paljon. Pakkohan tämä on selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan tajua kuinka pahasti se jätti jäljet. Tunteita ei voi sammuttaa nappia painamalla. Nyt en kerro enempää.
Sanon että kannattaa unohtaa. Satutat vaan itseäsi lisää.
Sennii pehmis iltahalaus toiselta piilotunteilijalta 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hän ajattelee samoin?
Samaa ajattelen, molemmat kituu epätietoisina toisen tunteista. -näin ehkä
Vierailija kirjoitti:
Oikeakielisyys eli virheetön suomen kieli kaikessa viestinnässä on ehdottomasti kaivatun seksikkäin ominaisuus.
Oletko kommentoinut viime aikoina kaivatullesi hänen käyttämäänsä tapaa viestiä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon että kannattaa unohtaa. Satutat vaan itseäsi lisää.
Miksi hän satuttaisi? Mitä jos kyseessä onkin vuosisadan rakkaustarina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua vain yli kaiken mä rakastan.
K
Onko rakkaallasi siniset silmät?
On. Taivaani päällä maan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko mun?
Oon jos haluat.