Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Tekis mieli pussailla ja halailla.
Vierailija kirjoitti:
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
California Love
Tekee mieli tanssia, vaikka töissä vielä hetken
Piristä ihmisten päivää ja tanssi töissä.
Iltavuoro ihan masiksissa, olit ihan jääkaappi.
Hei mä tarvitsen mun päivittäisen dopamiiniannoksen kun katsot mua.
T. Ihan hullun ihastunut
Pidän itseäni ihan muuten järkevänä ihmisenä, mutta hitto oot sekoittanut mun vanhan pääni. Tuut uniin jo huh
Vierailija kirjoitti:
Iltavuoro ihan masiksissa, olit ihan jääkaappi.
Hei mä tarvitsen mun päivittäisen dopamiiniannoksen kun katsot mua.
T. Ihan hullun ihastunut
Olin jäässä, senkin höpsö <3
Tavoitteena on tämä vuonna saada kaivatulta pitkä katse. Jos olisin realisti, tavoitteisin tavallista katsetta.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena on tämä vuonna saada kaivatulta pitkä katse. Jos olisin realisti, tavoitteisin tavallista katsetta.
Toivotan onnea tavoitteeseen! Itse sain viime vuonna ihastuksen katseista niin hyvät boostit, että sellaista toivoo kyllä muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotan onnea tavoitteeseen! Itse sain viime vuonna ihastuksen katseista niin hyvät boostit, että sellaista toivoo kyllä muillekin.
Kiitos! Tuo oli itseironinen turhautuneisuuden ilmaus ja kertoo valitettavasti, millä tolalla asiat ovat. Ei või mitagi.
Saisinpa olla korkea valkoinen joulutähti nojaamassa suhun valkoinen pieni hortensia <3
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aina ihana nähdä kaivatun hymyilevän, kun yleensä hän on aika pokerinaama 😉
- yksi jolla on typerä virne naamalla 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aina ihana nähdä kaivatun hymyilevän, kun yleensä hän on aika pokerinaama 😉
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Halattaispa👋🏻👩🏻🧔🏼👋🏻
Sellanen tunne, että lähdit muualle opiskelemaan tällä viikolla. Jos mun sydän osui oikeaan, niin hyvää loppuelämää ihana.
Veit mun sydämen. Annappa takasin se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Mutrusuu 😘
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni ihan muuten järkevänä ihmisenä, mutta hitto oot sekoittanut mun vanhan pääni. Tuut uniin jo huh
Kuinka vanha?😁
Kyllä mä vähän soppaa keittelin ja hämmensin. Sain tänään maistaa ja tuli vähän suolainen maku.