Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta me oltiin tyhmiä. Molemmat.
Voin omia. Oltiin kuin kaksi varjoa mitkä kulkee vierekkäin, mutta eivät kosketa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta pieni yöpuhelu, on niin ikävä. :)
Soita ihmeessä. Sehän oliskin melkoinen yllätys. Vastaan kyllä
Että hyasintilta hyasintille. Pus vielä💛
Ei ole edes hauskoja juttuja. Pelkkää pskaa. Onneksi autatte minua osaltanne irtipäästämisen polulla.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan nukkumista ((
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
En kehtais pokailla ketään jos olis prinssinakki.
Mulle ei olis mikään ongelma, kun oon niin sekaisin hänestä.🥰
Oikeasti olisi kiva pelata korttia kaivatun kanssa 😍Tai tietokilpailua.
👩🏻🤍🧔🏼🍬👍😄
Oon ihan varma että pelkäät mua vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluun päästä tästä vihasta eroon.
Samoin minä. (Sivusta)
Hyvää loppiais-yötä naiselle lounaaseen. Toivottavasti siulla ollut kiva pyhä. Itse sairaana, kävin kumminkin ruokakaupassa, kohta iltapalalle, tarjoaisin siullekin. Pitää vielä laatia pari syntymäpäiväkorttia kotväelle, yksi lähtee hieman jälkjättösesti, toinen etuajassa, ehtinee ajoissa. Nuku hyvin.
Ja osallistun minäkin lihavuuskeskusteluun: vaikka kaivattu lihoisi 50kg, näkisin yhä silmänsä ja mielensä, pilkkeen silmäkulmassa, nokkelat näpäytykset ja paljon muuta. Kilojakin katselisin ilolla, jos häntä saisin vähän katsella.
Vierailija kirjoitti:
t. Mies ja B ovatkin nyt isobrunette ja takkutukka?
Copycat ;)
En muista miesmuistiin, että olisin nukkunut näin pitkiä unia kuin mitä viimeisen parin viikon aikana. Joku onnistui viemään unet viideksi vuodeksi, täytyy toivoa että sama suunta säilyy. Tämä oli siis hyvä uutinen😉
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan varma että pelkäät mua vieläkin.
En pelkää. En vain pidä sinusta. Eikö mene jo sinne kaaliin.
Vierailija kirjoitti:
En kehtais pokailla ketään jos olis prinssinakki.
Kehtaan. Ja hydrauliikkaa toimii dimensionaalisesti.
Jos joskus rikastun, teetätän version mikä on maalattu puulle, sit siinä on oikeet timantit ja pelataan oikealla rahalla. Tuun.