Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäin miettimään sitä, kuinka monella asialla yritit loukata tai piikitellä. Järjellä ajatellen tässä kaipauksessa ei ole tippaakaan järkeä. Syvä huokaus.
Jos minusta on kyse, en yrittänyt loukata tai piikitellä yhtään millään. Kerroin vain kaipauksen ja todellisuuden valtavasta kuilusta ja sen aiheuttamista tunteista. En voi mitään sille, että tämä ristiriita repii ajoittain järkeni ja sydämeni. Sinä voisit auttaa asiassa, jos haluaisit.
Tämä siis omalle kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Who let the dogs out
Get back gruffy, back scruffy
Get back, you flea-infested mongrel
Koirat on söpöjä, mutta koirakodit ovat niin haisevia ja epäsiistejä että täytynee jättää välistä.
On rumaa ja kaunista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Kauan annat teepussien hautua?
Ainakin 5 min, maltti on valtti. Pussia ei käytetä kupissa ja heitetä roskiin.
Minun kaivatulla ei ole eläimiä. En edes haluaisi elämääni ns. eläinhullua.
Ikävä. Saisinpa sinut vierelleni. Olen ajatellut liikaa kaikenlaista. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla olis antaa täällä muille?
Ei mitään, ei kukaan heistä ole kaivattuni.
Ruma ei ole rakkautta. Rakkaus voi olla lujaa muttei koskaan rumaa.
Vierailija kirjoitti:
G: käyttääkö kaivattunne kurahousuja? Syökö vanukkaita?
Varmaan käyttää, muttei syö vanukkaita.
Saksanpaimenkoira kaipaa saksanpaimenkoiraa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi kaivattu. Ajattelin hankkia kultaisennoutajan. En muista mikä koira sinulla oli mutta tulisivatkohan he hyvin juttuun keskenään?
Baskervillen koira on mulla.
Meitsillä Cujo
Meillä on kaivatun kanssa samanlainen päivärytmi 😊 olisi kamalaa jos toinen nukkuisi puoleen päivään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi kaivattu. Ajattelin hankkia kultaisennoutajan. En muista mikä koira sinulla oli mutta tulisivatkohan he hyvin juttuun keskenään?
Baskervillen koira on mulla.
Siis onko tää joku rotu? Googlettamalla näkyi olevan kuonokoppia tuolla nimellä.
🤦🏻
Jos toinen nukkuisi puoleen päivään, jäisi paljon omaa aikaa.
Koirat ovat siitäkin kivoja, että niiden kanssa ei tarvitse selvitellä sanallisia riitoja. Ne ovat anteeksiantavaisia eivätkä vihaa. Rakkautta on aina tarjolla.