Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te pikkupaikkakuntien naiset löydätte miehiä?

Vierailija
02.01.2025 |

Te sinkkunaiset, jotka asutte pienillä paikkakunnilla kaukana (>1h ajomatka) isoista kaupungeista, kuten esim. Tervo, Kiuruvesi, Saarijärvi, Nurmes, Lieksa, Kuhmo, Sukeva, Parikkala jne, löydätte mieskumppaneita? Syrjäisillä pikkupaikkakunnillahan asuu paljon enemmän miehiä kuin naisia, mutta suoraan sanottuna ne sinkkumiehet eivät minun mielestäni ole kovin potentiaalisia parisuhteeseen. Moni on työtön ja kiinnostuksen kohteet ovat lähinnä juopottelu, kalastus ja metsästys. Itse asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista ja minullakin on helppoa päästä treffeille, mutta oikeasti kiinnostavia miehiä parisuhteeseen on tulee aika harvoin vastaan. Itse kuitenkin olen aina ollut kaupunkilaisnainen, niin harrastukset ja kiinnostuksen kohteet ovat sen mukaiset, kuten kulttuuri ja matkustelu. Kuvittelisin, että jos asuisin pienessä kunnassa, niin ei varmaan montaakaan kiinnostavaa miestä tulisi vastaan vuodessa. Etsittekö sitten miehiä isommista kaupungeista? oletteko valmiita muuttamaan miehen perässä vai odotatteko, että mies muuttaa teidän kotipaikkakunnalle?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos asuu pikku paikkakunnalla myös kiinnostuksen kohteet erilaisia? Oma vaimo metsästää mun kanssa

no onhan se elämä ihan erilaista ja vapaa-ajan harrastukset erilaisia, riippuen asutko Turussa vai Kuhmossa.

No ei välttämättä. Riippuu yksilöstä. En ollenkaan usko, että kaikki kaupunkilaisetkaan käy koko ajan museoissa, kirjastoissa, teatterissa tms. vaan ainoastaan osa. Itse tunnen ainakin sekä kaupunkilaisia että maalaisia joilla on samoja kiinnostuksen kohteita, niin kulttuurissa, liikunnassa kuin harrastuksissa.

Vierailija
42/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asui sitten isossa kaupungissa tai Sonkajärvellä, niin ei suomalainen mies vain kelpaa...

Minusta vähän tuntuu, etteivät naiset halua "miestä" ollenkaan. Jopa keisarin kohdalla naisten motiivi on mukavampi elämä ja mies on vain väline tämän saavuttamiseen. Jos miehellä ei ole tarjota mukavampaa elämää, hän ei ole naiselle millään tasolla kiinnostava

Totta!!! Jos elämä miehen kanssa on ainoastaan RASKAAMPAA on parempi olla ilman. Moni on huomannut saman. Jos mies talossa tietää vain lisää menoja, kuluja, laskuja ja työtä, siihen ei kannata investoida. Se ei ole mikään järkisijoitus. Suhteenkin pitää kannattaa, siitä pitää saada JOTAIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi semmoisia pitäisi löytää? En ole etsinyt enkä etsi.

Ainoa mies jota tarvitsen on huoltomies, sen saa soittamalla paikalle. 

Vierailija
44/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin yhdestä noista aloittajan mainitsemasta paikkakunnasta. Ihan silloisen kaveripiirin kautta tapasin nykyisen mieheni, enkä rehellisesti olisi uskonut tapaavani kunnollista miestä tuolta paikkakunnalta. Mies on itsekin paikallisia. Asumme nykyisin muualla.

Vierailija
45/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos asuu pikku paikkakunnalla myös kiinnostuksen kohteet erilaisia? Oma vaimo metsästää mun kanssa

Niinpä. Paltalla mollataan hirveästi miehinä pidettyjä harrastuksia, kuten kalastusta ja metsästystä. Ap antaa jo avauksessa ymmärtää, että nämä harrastuksina tekisivät miehestä jotenkin ei- kiinnostavan. Eihän hänen tarvitse syttyä, mutta on koomista ajatella, että kaikilla naisilla pitäisi olla juuri samat kriteerit miehille. 

Sivusta sanon vain, että etenkin metsästysharrastus vie kaiken miehen vapaa-ajan syksyllä/ jahtiaikana. Monet kalastusta harrastavatkin ovat kalassa lähes kaiken vapaa-ajan. Loma-ajat ovat Lapissa, Norjassa, ja muut vapaat veneellä mökillä tai lähijärvellä.

Aika harva nainen on niin intohimoinen kalastaja, että haluaisi käyttää siihen vapaa-aikansa. Ja jos/ kun tutustumisen alkuvaiheessa asutaan erillään, niin milloin ollaan yhdessä, jos harrastukset vie miehen vapaa-ajan? Ja todnäk nainen ei pääse metsälle mukaan, niin kuinka tutustut mieheen, jolla menee koko dyksy jossain hirvijahdissa?

Nää on ihan realiteetteja, ei miesten harrastusten halveksuntaa. Samaan lukuun voi laskea moottoripyöräilijät, jotka ajelevat sulan maan aikaan kaiken vapaa-ajan, reissaavat pyörällä ulkomailla. En tunne yhtään naista, joka haluaisi istua tarakalla vapaa-aikansa.

Vierailija
46/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Paltalla mollataan hirveästi miehinä pidettyjä harrastuksia, kuten kalastusta ja metsästystä. Ap antaa jo avauksessa ymmärtää, että nämä harrastuksina tekisivät miehestä jotenkin ei- kiinnostavan. Eihän hänen tarvitse syttyä, mutta on koomista ajatella, että kaikilla naisilla pitäisi olla juuri samat kriteerit miehille. 

Sivusta sanon vain, että etenkin metsästysharrastus vie kaiken miehen vapaa-ajan syksyllä/ jahtiaikana. Monet kalastusta harrastavatkin ovat kalassa lähes kaiken vapaa-ajan. Loma-ajat ovat Lapissa, Norjassa, ja muut vapaat veneellä mökillä tai lähijärvellä.

Aika harva nainen on niin intohimoinen kalastaja, että haluaisi käyttää siihen vapaa-aikansa. Ja

No mulla on ainakin ihan oma moottoripyörä ja matkataan miehen kanssa yhdessä. Miksi ihmeessä sen naisen pitäisi matkata kyydissä?

Vierailija
47/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen on niin intohimoinen kalastaja,

Moni mies kirjoittaa deittiprofiiliinsa, että etsii naista prätkän tarakalle.

Liikutaan sitten eri piireissä, mutta en tunne yhtään hieman vanhempaa aikuista naista, joka haluaisi ajella pätkällä, saati istua kyydissä. Muutaman sellaisen tunnen, jotka ovat nuorena ajelleet jonkin verran. Nämä sanoneet, että lasten saamisen jälkeen eivät enää uskalla.

Siihen nähden, että deittisaiteilla arviolta 70% miehistä joko ajelee pätkällä, kalastaa tai metsästää, ja lopuista 20 % vielä vaeltaa/ eräilee elämäntapana, noita asioita aktiivisesti harrastavia naisia on todella vähän.

Tässä ei ole todellakaan tarkoitus haukkua miehiä, vaan tuon vai  esiin sen, miten kaukana kiinnostuksenkohteet toisistaan ovat.

48/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Ihan kulttuuri ja matkustaminen? Ihanan omaperäistä. Tinderin tyypillisin nainen.

Vierailija
50/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asui sitten isossa kaupungissa tai Sonkajärvellä, niin ei suomalainen mies vain kelpaa...

Minusta vähän tuntuu, etteivät naiset halua "miestä" ollenkaan. Jopa keisarin kohdalla naisten motiivi on mukavampi elämä ja mies on vain väline tämän saavuttamiseen. Jos miehellä ei ole tarjota mukavampaa elämää, hän ei ole naiselle millään tasolla kiinnostava.

Jos parisuhteesta jätetään pois seksi niin 90% naisista ei ole mitään tarjottavaa miehille. Jos jätetään pois raha niin 90% naisista pakenevat parisuhteesta ja elävät mieluummin yksin. Ei ihmekään miksi monien miesten on parempi mennä ulkomaille esim. thaimaahan naisia etsimään. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan