Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te pikkupaikkakuntien naiset löydätte miehiä?

Vierailija
02.01.2025 |

Te sinkkunaiset, jotka asutte pienillä paikkakunnilla kaukana (>1h ajomatka) isoista kaupungeista, kuten esim. Tervo, Kiuruvesi, Saarijärvi, Nurmes, Lieksa, Kuhmo, Sukeva, Parikkala jne, löydätte mieskumppaneita? Syrjäisillä pikkupaikkakunnillahan asuu paljon enemmän miehiä kuin naisia, mutta suoraan sanottuna ne sinkkumiehet eivät minun mielestäni ole kovin potentiaalisia parisuhteeseen. Moni on työtön ja kiinnostuksen kohteet ovat lähinnä juopottelu, kalastus ja metsästys. Itse asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista ja minullakin on helppoa päästä treffeille, mutta oikeasti kiinnostavia miehiä parisuhteeseen on tulee aika harvoin vastaan. Itse kuitenkin olen aina ollut kaupunkilaisnainen, niin harrastukset ja kiinnostuksen kohteet ovat sen mukaiset, kuten kulttuuri ja matkustelu. Kuvittelisin, että jos asuisin pienessä kunnassa, niin ei varmaan montaakaan kiinnostavaa miestä tulisi vastaan vuodessa. Etsittekö sitten miehiä isommista kaupungeista? oletteko valmiita muuttamaan miehen perässä vai odotatteko, että mies muuttaa teidän kotipaikkakunnalle?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä

2/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistosta 😍😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui sitten isossa kaupungissa tai Sonkajärvellä, niin ei suomalainen mies vain kelpaa...

Vierailija
4/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos asuu pikku paikkakunnalla myös kiinnostuksen kohteet erilaisia? Oma vaimo metsästää mun kanssa

Vierailija
5/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näyttää serkku löytäneen.

Vierailija
6/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esson baarista.

Vierailija
7/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovella on jono kokoajan. Otan häijyimmät päältä.

Vierailija
8/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asui sitten isossa kaupungissa tai Sonkajärvellä, niin ei suomalainen mies vain kelpaa...

Minusta vähän tuntuu, etteivät naiset halua "miestä" ollenkaan. Jopa keisarin kohdalla naisten motiivi on mukavampi elämä ja mies on vain väline tämän saavuttamiseen. Jos miehellä ei ole tarjota mukavampaa elämää, hän ei ole naiselle millään tasolla kiinnostava

Vierailija
9/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syrjäkyliltä on vaikeaa kunnollista miestä löytää, sanon tämän kokemuksesta. Siellä monella on tosi ummehtunut ja itselleni vieras arvomaailma. Vasta kun muutin isoon yliopistokaupunkiin, alkoi olla mistä valita. Jos olisin jämähtänyt sinne pikkupaikkakunnalle, niin tuskin olisin koskaan itselleni sopivaa miestä löytänyt. 

Vierailija
10/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiselle pikkupaikkakunnalle asumaan jäänyt entinen luokkakaveri etsi yli 100 km:n säteeltä Tinderissä, välillä jopa 2 tunnin ajomatkan päästä isosta kaupungista. Ei niiltä pikkupaikkakunnilta tosiaan löydy.

Vierailija
11/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaan tulee jostakin.

Vierailija
12/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on 5 % enemmän 55-vuotiaaksi asti. Jos ei nainen miestä löydä, niin se on sit peiliin katsomisen paikka!

Vierailija
13/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomessa pienemmillä paikkakunnilla mies on perinteisesti löytynyt omien lähisukulaisten joukosta

Vierailija
14/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos asuu pikku paikkakunnalla myös kiinnostuksen kohteet erilaisia? Oma vaimo metsästää mun kanssa

Niinpä. Paltalla mollataan hirveästi miehinä pidettyjä harrastuksia, kuten kalastusta ja metsästystä. Ap antaa jo avauksessa ymmärtää, että nämä harrastuksina tekisivät miehestä jotenkin ei- kiinnostavan. Eihän hänen tarvitse syttyä, mutta on koomista ajatella, että kaikilla naisilla pitäisi olla juuri samat kriteerit miehille. 

Vierailija
15/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain yhden miehen ja hänet löysin paikkakuntani kuppilasta.

Vierailija
16/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä isosta kaupungista löysin hyvän miehen pienestä kunnasta. 

Vierailija
17/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vähän tuntuu, etteivät naiset halua "miestä" ollenkaan. Jopa keisarin kohdalla naisten motiivi on mukavampi elämä ja mies on vain väline tämän saavuttamiseen. Jos miehellä ei ole tarjota mukavampaa elämää, hän ei ole naiselle millään tasolla kiinnostava

Tämä. Varsinkaan kun miehen tehtävä ei ole helpottaa naisen elämää. 

Vierailija
18/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli hakemaan minut kaupungista. Onneksi. Olin asunut kaupungeissa  yli 10 vuotta ja yrittänyt kaupunkilaistua noina vuosina ymmärtämättä mistä jatkuva kireys ja ahdistus johtui. Maalle palattuani alkoholin käyttöni loppui kokonaan, laihduin 12 kiloa, ahdistus katosi ja muutakin kummallista tapahtui. Olen loppuikäni kiitollinen miehelleni tästä

Vierailija
19/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen ollut kaupunkilainen aina, silti viihtynyt metsällä. 

N48

Vierailija
20/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Huvipuistosta 😍😎

Onko sun miehellä iso pyöreä punainen nenä ja hassut ylisuuret kengät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi