Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää. Mies arvasi, että jotain on tapahtunut. :' (

27.02.2007 |

Hän lähestyi minua vähän arastellen ja pyyteli anteeksi sitä, että saattaa erehtyä eikä haluaisi syyttää minua mistään, mikä ei ole totta. Hän halusi kuitenkin kysyä minulta suoraan mieltään painavaa asiaa. Niinpä hän sitten kysyi, onko minun ja ihastukseni välillä tapahtunut jotain.

Minä valehtelin hänelle päin naamaa, että ei. Älkää please lytätkö ihan täysin, en jaksaisi sitä nyt. On ihan hirveä olo. Itse olen tämän sopan keittänyt, enkä voi selitellä mitään. Teinköhän ihan paskasti, kun vielä valehtelinkin? En tunne itseäni enää ollenkaan. :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teit.

Vierailija
2/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi sitten tilität sitä täällä?

Harvassa taitaa olla ne päänsilittelijät kuitenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kuulla oikean vastauksen vai sen asian vähättelyä että olet pettänyt kilttiä ja ihanaista miestäsi? Hmmm..

Olet tehnyt paskasti, ollut todella itsekäs. Pettänyt, valehdellut ja ajanut vain omaa etuasi.

Siedätkin saada paskan olon itsellesi ja kärventyä morkkikseesi.

Vierailija
4/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sun moraali, vai onko sitä ollenkaan??

Turha pieraista kun on paska jo housussa.

Minkälaisena pellenä sä sun miestäs pidät??

Vierailija
5/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täällä kaikki sanovat ettei pettämisestä pidä ikinä kertoa puolisolle. Entäs sitten kun toinen kysyy? Eikö silloinkaan pidä kertoa?

Sinuna kertoisin totuuden miehelle. Kun hän kerran osaa epäillä, niin se on parasta. Odota kuitenkin sopivaa aikaa ja paikkaa.

Vierailija
6/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja kerrot miehelle totuuden. Hän ansaitsee sen kuulla.

Vierailija
7/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vähemmästäkin itkettää! Sinä petit ja miehesi vielä arvasi sen. Kyllä kävi p*ska mäihä, otan osaa suruusi. Pidähän nyt muutama vapaapäivä, että saat itsesi koottua ja olet valmis markkinoille.

Vierailija
8/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Turha pieraista kun on paska jo housussa.

Vierailija
9/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole muistanut häntä moneen päivään niin piti tehdä tämä aloitus.

Vierailija
10/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa mitä kuukausi sitten tein (petin) olisin ehkä vielä voinut elää kertomatta hänelle. Mutta valehtelu asiasta on liikaa... Se oli sponaani reaktio yllättävässä tilanteessa. Ja ehdottamasti väärin. :(

Vierailija
11/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää sormenne ja varpaanne ristissä, ettette ikinä itse joudu siihen tilanteeseen jossa minä olen nyt. Silloin nimittäin joutuisitte myöntämään, ettei elämässään epäonnistuneelle ihmiselle piruilu tukenutkaan omaa pinnan alla horjuvaa egoanne kuten toivoitte.

Vierailija
12/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole yhtään syytä (paitsi suunnaton itsekkyys ja ajattelemattomuus) miksi sinun pitäisi kertoa miehellesi ohimenneestä jutustasi. ÄLÄ kerro. Kai arvostat miestäsi sen verran, että et hänelle halua tuottaa tuskaa.

terkuin saman kokenut, mutta eri puolelta (petettynä siis)

Vierailija
13/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuisin samaan tilanteeseen, pysyisi minulla kuitenkin housut jalassa. Varmasti pysyis. Kun ihastuu, ei se tarkoita sitä, että nyt pannaan.

Vierailija
14/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Pitäkää sormenne ja varpaanne ristissä, ettette ikinä itse joudu siihen tilanteeseen jossa minä olen nyt. Silloin nimittäin joutuisitte myöntämään, ettei elämässään epäonnistuneelle ihmiselle piruilu tukenutkaan omaa pinnan alla horjuvaa egoanne kuten toivoitte.

Mitä oikeasti odotit palstalaisilta? Empatiaa, haleja ja pusuja?

Vierailija
15/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta: jos kerran olet tuollainen virtuaalinen exhibitionisti että kaikki pitää tilittää julkisesti, joudut myös kestämään sen millaista palautetta saat. Jos et kestä, niin pidä mieluummin vaikka päiväkirjaa kuin avaudut täällä.

Siitä huolimatta toivon että saat(te) vielä asianne kuntoon.

Vierailija
16/24 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos pettäisin ihanaa miestäni ja valehtelisin päin naamaa hänen pyydellessään anteeksi uteluaan, niin voi ihan vilpittömästi sanoa että minua saisi silloin kritisoida oikein olan takaa!

Pitäisikö sinua jotenkin nyt sääliä tai tukea? Vaikka sinä olet juuri se joka tilanteenne on tuhonnut ja itsekkäästi toiminut vain ja ainoastaan oman nautinnon tähden. Siinä tilanteessa oli pääasia että sinulla on hyvä olla, nyt taas pitäisi olla sinulle tukena että sinulla olisi hyvä olla? Olet sairas, narsisti.

Olet provo tai et, kaltaisiasi on kuitenkin paljon ja sama viesti heille. Tarina tosi tai ei, juttusi on kuvottava.

" Mrs_Starlight:

"

Vierailija
17/24 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä sattuu kaikenlaista. Itsesyyttely tuottaa vaan huonoa vibaa. Tee päätös suuntaan tai toiseen ja olosi helpottuu. Tsemppiä!

Vierailija
18/24 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Vierailija
19/24 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskän en oleta/haluaisi että hän kertoisi minulle, parempi minusta näin!

Vierailija
20/24 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten miehesi on exäsi.

Teit ihan oikein, kun et kertonut! Mutta oikeasti, nyt asiat tärkeysjärjestykseen!