Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuet tulee huomenna ja vuokran/pakollisten laskujen jälkeen jää 23.50€ loppu kuuksi rahaa, miten selvitä?

Vierailija
01.01.2025 |

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita se 23.50€ OP:n asuntosijoitusosakkeisiin. Varma tieto että rahat siellä pysyy....pysyy

Vierailija
42/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoita se 23.50€ OP:n asuntosijoitusosakkeisiin. Varma tieto että rahat siellä pysyy....pysyy

Se suljettiin. Ei sinne saa rahojaan jumiin nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne "pakolliset kulut" tarkkaan ottaen ovat? 

Viina, baari, miehet (olen mies, eli homppeli), matkustelu, autot, taiteen keräily, purjeveneily ja sen sellaiset.

Ap

Vierailija
44/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se suljettiin. Ei sinne saa rahojaan jumiin nyt

Joo, mutta rahat pysyy. Kukaan ei saa niitä.

Vierailija
45/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätä sinulla on kun kerran kaikki pakolliset laskut on katettu kuun loppuun saakka.

Vai eivätkö vuokra, ruoka, liikkuminen, sähkölasku, vakuutukset, kuluneiden vaatteiden/kenkien uusiminen tarvittaessa ole alkuunkaan "pakollisia" menoja?

Tuolla 23€ pitää maksaa ruoka, vaatteet, hygenia yms

Ap

Vierailija
46/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesystäväni kanssa Fuengirolassa. Vaikka täällä halvempaa silti ei rahaa ruokaan, vaatteisiin ja hygieniaan.

Minulla on huono hygienia, siitä miesparini valittaa aina.

Ap

Vierailija
47/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miesystäväni kanssa Fuengirolassa. Vaikka täällä halvempaa silti ei rahaa ruokaan, vaatteisiin ja hygieniaan.

Ap

Kerroi aiemmin, että painat 130 kiloa? Olisiko aika laihduttaa?  Ei tarvitsisi kalliita hygieniatuotteita . Pelkkä vesi ja palasaippua. 

Vierailija
48/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerroi aiemmin, että painat 130 kiloa? Olisiko aika laihduttaa?  Ei tarvitsisi kalliita hygieniatuotteita . Pelkkä vesi ja palasaippua. 

Miesystäväni ei anna minun laihduttaa. Hänellä on vähän fetishi lihaviin miehiin. En halua menettää häntä.

Ap

Vierailija
49/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet osamaksuvelkasi aiheuttanut. Muutoinhan ne tuet riittäisi varsin hyvin.

Ei mulla ole koskaan riittänyt tuet peruselämiseen, ruokaan.  

Vierailija
50/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee huomenna 586 euroa lisää rahaa kelasta koska tein valituksen kelan päätöksestä jossa ne ei maksanuttt mun hammaslääkäriilaskua. 4 kuukautta meni päätöksestä valittamisen jälkeen ja vihdoin huomenna tulee rahaa. Sain jo tänäänkin kelasta tammikuun toimeentulotukea.

Vierailija
51/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat melkeen kopan halpakaljaa.

Vierailija
52/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on mulla, lainoihin menee rahat vuokran jälkeen. Olen tähän asti selvinnyt myymällä tavaraa, en tiedä miten sitten. Toivon vaan että saan työtä pian.

Jos olet alle 30v voit myydä tavaraasi vielä monta vuotta.

Vierailija
53/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri!!!

Vierailija
54/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vit...taa käydä töissä ja maksaa tällaisten loisten elämä.

Vierailija
55/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauhelihamiehen pakollisia laskuja ovat 99e matkakortti (mihin työtön tarvitsee sitä?) ja 90e salikortti, saatanan kallis puhelinliittymä (vai oliko niin että äiti maksoi sen), joka päivä pitää syödä ulkona ja olutta menee neljä tölkkiä päivässä. Mutta hän käärii sätkänsä itse, joten siitä tulee säästöä.

Vierailija
56/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen saamistasi tuista, kaikki ei niitä saa vaikka tarvitsisivatkin. Lopeta kitinä ja elä rahatilanteesi mukaan!

Vierailija
57/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, iso provo ja mielenvikainen!!

Vierailija
58/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätä sinulla on kun kerran kaikki pakolliset laskut on katettu kuun loppuun saakka.

Vai eivätkö vuokra, ruoka, liikkuminen, sähkölasku, vakuutukset, kuluneiden vaatteiden/kenkien uusiminen tarvittaessa ole alkuunkaan "pakollisia" menoja?

Tuolla 23€ pitää maksaa ruoka, vaatteet, hygenia yms

Ap

Ei vaatteita tarvitse joka kuukausi ostaa. Itse en ole ostanut yli vuoteen.  Naurettavaa, että ns köyhillä on aina just talvikengät menneet rikki ja samoin pyykinpesukone. Mun talvikengät on 6 v vanhat ja hyvät ovat edelleen. Pyykkikone on pian 11 v ja toimii edelleen. Olen silti laittanut sivuun 10 e/kk uutta konetta varten, jos sattuu vanha hajoamaan. 400 eurolla saa tarjouksesta uuden koneen. Mulla on jo rahat kasassa. Terv erittäin pienellä eläkkeellä sinnittelevä enkä tukia saa kelalta. Opettele Konolan prinssi ennakoimaan.

Vierailija
59/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama se on mulla, lainoihin menee rahat vuokran jälkeen. Olen tähän asti selvinnyt myymällä tavaraa, en tiedä miten sitten. Toivon vaan että saan työtä pian.

Jos olet alle 30v voit myydä tavaraasi vielä monta vuotta.   Joo,myy vaan tavaraasi, onhan only fansissa huo...minenkin niin hienoa.

Vierailija
60/73 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajano, tölkkien keruu, punalaput ja sitteen tietysti toimeentulotuki ja itse kyllä miettisin jotain sivubusinesta, sellaista mistä ei mene veroja. Onko kukkaruukkuja kotona?