Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen rikas sukulainen antoi joululahjaksi firmansa ylijääneitä mainoslahjoja

Vierailija
01.01.2025 |

Ou jee kiitos kiitos

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää köyhä olisin kiitollinen vaikka mistäkin lahjasta, mitään en saanut koska sukulaiset myös köyhiä.

Vierailija
2/9 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi sitä on rikastunut jakamalla rahaa ympäriinsä vastikkeettomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Nehän on kivoja. Mä saan niitä joka vuosi töiden kautta ja kivoja ovat. Meillä on erään firman saunamittari, erään firman korkeat tuopit, erään firman keittiöpyyhe, joidenkin firmojen kasseja ja saamani kynät on yleensä hyvälaatuisia. Lippikset menee mun veljelle kun en itse tykkää niistä ja veli tykkää kovasti. 

Vierailija
4/9 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötavaraa hyvä. Luulette että joku on rikas mut se on kateutta. Myyntirahasta ne maksaa vuokrat kulut sähköt . 

Vierailija
5/9 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo siis muutamia erisimerkkejä. Miehellä on Firman logolla Pentikin karahvi ja 2 mukia. Meidän seinäkalenteri on firman mainoskalenteri, kivoja kuvia siinä on ja on ihan kunnollinen kalenteri. Kattelen mitä muuta meiltä löytyy, termospullo löytyi myös. Myös pellava- ja froteekylpypyyhkeitä on puoliso saanut. 

Vierailija
6/9 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin antanut sukulaisille tehtaan pakkauksessa olevaa kampetta, viimeksi vaihtokovalevyjä, USB-powerpackejä ym toimistoroinaa. Projektien työmaat kun loppuu ja raksakohde siivotaan, niin aika iso osa toimistokopperon kamoista menee roskiin ja ties minne. Niinpä olen noita romuja lahjoitellut sukulaisille. Siinä mielessä oikein että itsehän ne olen sinne ostanutkin. Firman piikkiin ninnannunnan. 

Vierailija
7/9 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te annoitte tälle sukulaiselle lahjaksi? Aivan. 

Vierailija
8/9 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, kyllä se sukulaisen firma maksaa niistä tuotteista. Ei se verottaja niitä maksa, vaikka tyhmimmät niin luulevat. Ostoksilla saa verottavaa tuloa pienemmäksi, mutta on se aina pois liikevoitosta. 

Vierailija
9/9 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon moukka :D