Miksi en saa naisia, vaikka minulla on Tesla?
Kommentit (42)
Koska sitä joutuu kesälläkin pitämään johdonpäässä.
Kyllä kaveri löysi tyttöystävän kun sen isä osti sille Mersun. Tiiä sitten tykkääkö likka pojasta vai mersusta.
Minulla on Singerin ompelukone. Miksi en saa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena sanoisin, etten ole koskaan valinnut miestä autoineen, vaan miehen. Auton voin ostaa itse, mutten Teslaa ikinä, kun autojakin on kaupan. Jos aloittaja kuvittelee, että naiset menisivät naimisiin auton kanssa tai edes ryhtyisivät suhteeseen auton kanssa, olet hakoteillä. Ei sitä autoa saa esim. sänkyyn saman peiton alle, siihen tarvitaan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Koska kuitenkin ompelet sille miehelle esiliinan ja tyrkkäät keittiöön. Miehet haluaa istua sohvalla, syödä ja juoda.
Vierailija kirjoitti:
Osta Mersu jos naisia haluat. Tesla on amerikan Lada.
Ei se Mersukaan aina auta. Pitänee seuraavaksi ostaa Ferrari tai Lamborghini.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ostin Janomen ompelukoneen. Auttaakohan se naisen saamiseen?
Ajelen Fordilla. Joudun ajamaan ovet lukossa, kun naiset yrittävät jatkuvasti tunkea kyytiin.
Tietävät että Tesla-miehellä on pieni. Eihän hän muuten olisi Teslaa hankkinutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tee hame, sitten vaan lyhennät helmaa... kunnes tärppää
Auto on ruma kuin hammasharja Tesla Oral B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ostin Janomen ompelukoneen. Auttaakohan se naisen saamiseen?
Minun saamiseeni kyllä. Voitais surruttaa menemään yhdessä keittiönpöydǎn ääressä, kuunnella musaa ja rupatella.
Noo ladalla ja muskovitsillähän oli vanhimmat mallit. Kun ei niitä ole vuosiin uudistettu mitenkään...
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/b9937f1b-5c5c-4b4d-88ef-2150a2fd6…
Ei ole tainnut tilanne muuttua?
Vierailija kirjoitti:
Määritteleekö auto sinua.
Ja ihmettelee vielä miksi ei naisille kelpaa??
😂😂🤣🤣
Eihän Teslalla saa naisia. Teslalla pääsee ajelulle.
Hitsi kun nää Tesla-kuskit ei ymmärrä mistään mitään.
Rahalla saa, autolla pääsee ja naisia hankitaan iskemällä! Paina nyt tämä mieleesi.
Ladakuskin auton katollakin roikkuu vielä tusinallinen piukkalihaista vonkaletta. Suomessa olet harmaavarpunen kun kaiken verotuksen jälkeen saa teslan alleen.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko neuloa singerillä?
Tesla autona ilmentää huonoa makua.
Koska se auto on täysin epäolennainen ja epäkiinnostava asia. Miehessä kiinnostaa hänen ajatukset ja luonteenpiirteet, ja jos tärkein asia on joku metallinen egonjatke, se on valtava turn-off.