Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset ja nakulylpylä

Vierailija
01.01.2025 |

Ollaan menossa miehen kanssa Berliiniin viikonloppureissulle ja haluttas molemmat tosi mielellään käydä tuossa Vabali-nimisessä nakukylpyläs. Nyt vaa tajusin että kuukautiset osuu tolle viikonlopulle. Tamponin narua en haluisi laittaa sisälle tai leikata kun sen ulossaaminen voi olla sit hankalaa. Onko ok jos se naru vaa roikkuu vai? onko kenelläkään kokemuksia näistä kylpylöistä

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee täysi verilöyly.

Vierailija
22/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala ajatus koko nakukylpylä, mutta hommaa kuukuppi.

Jos ei ole trolli ja kuukuppi hankitaan, niin ehdottomasti tyhjennys ja desinfiointi ennen ja jälkeen kylpemisen. Ellei sitten halua maailmanluokan tulehdusta. 

Itse olen käyttänyt kuppia ongelmitta vuodesta 2006, mutta en kyllä kylpylään lähtisi pahimpina vuotopäivinä. 

Harrastan uintia eikä ole ikinä ollut kupin kanssa ongelmaa. Hygienisempi kuin tamponi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä ajatus, että menkkaiset akat ja likaperseiset ihmiset lilluvat nakukylpylässä.Hyi!🤢

Mutta tavallisessa kylpylässä nuo ei ällötä?

Ei

Vierailija
24/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kuukautisvuodossa ole kuitenkaan mitään pöpöjä. Ei se ole kuten hiki, tali, uloste. 

Vierailija
25/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala ajatus koko nakukylpylä, mutta hommaa kuukuppi.

Jos ei ole trolli ja kuukuppi hankitaan, niin ehdottomasti tyhjennys ja desinfiointi ennen ja jälkeen kylpemisen. Ellei sitten halua maailmanluokan tulehdusta. 

Itse olen käyttänyt kuppia ongelmitta vuodesta 2006, mutta en kyllä kylpylään lähtisi pahimpina vuotopäivinä. 

Harrastan uintia eikä ole ikinä ollut kupin kanssa ongelmaa. Hygienisempi kuin tamponi.

No on hygieenisempi kuin tamponi tietenkin. Mutta jos tämä trollityty nyt ensikertalaisena hommaa kupin ja lähtee kylpemään, ei ole mitään takeita että osaa käyttää kuppia oikein tai että malli on hänen anatomialleen sopiva. Siispä siltä varalta, että kuppi hörppää ihmiseritteillä maustettua vettä, on todellakin parasta tyhjentää ja desinfioida se heti kylpemästä tultua. Muutenkin hyvän menettelytavan mukaista. 

Vierailija
26/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä kuukautisvuodossa ole kuitenkaan mitään pöpöjä. Ei se ole kuten hiki, tali, uloste. 

Eiköhän suurin osa uisi mielummin hien ja talin sekaisessa vedessä, kun kuukautisvuodon.

Vierailija
27/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja suoraan sanoen en ymmärrä mikä tuossa nyt ällöttää? Mieluummin minä jonkun naisen veteen sekoitettua menkkaverta juon kuin jonkun huonosti pestyn takamuksen eritteitä. Kaiken lisäksi, jokainen joka on uinut missään hallissa tai jopa luonnon vesissä on juonut vettä jossa oli sekoittuneena molempia ja paljon pahempia asioita.

Käytä vain sitä tamponia. Naru tosin kannattaa piillottaa tai leikata ettei joku kukkahattutäti vedä hernepussia nenäänsä.

Vierailija
28/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54v nainen enkä ole koskaan mennyt mihinkään kylpylään tai uimahalliin kuukautisten aikana, jotka tulivat 40 vuotta. Ei olisi tullut mieleenkään !

Meressä olen uinut tamppoonilla.

Vierailija
29/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja suoraan sanoen en ymmärrä mikä tuossa nyt ällöttää? Mieluummin minä jonkun naisen veteen sekoitettua menkkaverta juon kuin jonkun huonosti pestyn takamuksen eritteitä. Kaiken lisäksi, jokainen joka on uinut missään hallissa tai jopa luonnon vesissä on juonut vettä jossa oli sekoittuneena molempia ja paljon pahempia asioita.

Käytä vain sitä tamponia. Naru tosin kannattaa piillottaa tai leikata ettei joku kukkahattutäti vedä hernepussia nenäänsä.

Ongelma ei ole se, mitä sieltä tamponin takaa tulee altaaseen, vaan se, mitä tamponi imee pïllụun sisään. Todella iso tulehdusriski. 

Vierailija
30/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 54v nainen enkä ole koskaan mennyt mihinkään kylpylään tai uimahalliin kuukautisten aikana, jotka tulivat 40 vuotta. Ei olisi tullut mieleenkään !

Oli varmaan isointa kokoa? Miten kellui?

Vierailija
31/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan isointa kokoa? Miten kellui?

Joo, kirjoitin " hassusti", huomasin itse😄. Mutta ihan sisälläni se tamppooni oli, ja normikokoinen.😉

Vierailija
32/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: first world problems. On sulla rankkaa.

Vierailija
33/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole se, mitä sieltä tamponin takaa tulee altaaseen, vaan se, mitä tamponi imee pïllụun sisään. Todella iso tulehdusriski. 

Miten te naiset luulette ammattiuimareiden selviävän kuukautisista jos asia on noin? Äläkä sano "he siirtävät kuukautisia", koska kaikki naiset eivät käytä pillereitä ja kuukuppi on aika uusi villitys. Kuulemma riittää kunhan tamponin vaihtaa altaasta poistumisen jälkeen.

Vierailija
34/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seisoo

m57

Vierailija
35/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset luulette ammattiuimareiden selviävän kuukautisista jos asia on noin? Äläkä sano "he siirtävät kuukautisia", koska kaikki naiset eivät käytä pillereitä ja kuukuppi on aika uusi

Monella huippu-urheilijalla kuukautiset jäävät pois aktiiviuran ajaksi. Pillerit eivät ole ainoa vaihtoehto kuukautisten siirtämiseen. Kuppeja on ollut markkinoilla kymmeniä vuosia, kotimainen vaihtoehto vuodesta 2006. 

Vierailija
36/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monella huippu-urheilijalla kuukautiset jäävät pois aktiiviuran ajaksi. Pillerit eivät ole ainoa vaihtoehto kuukautisten siirtämiseen. Kuppeja on ollut markkinoilla kymmeniä vuosia, kotimainen vaihtoehto vuodesta 2006. "

En tiennytkään, että naisten ammattiuinti alkoi vasta 2006 vuoden jälkeen! Ja tuo ensimmäinen lause on silkkaa puppua. Eivät he nyt mitään anorektikkoja ole vaan huippukunnossa olevia urheilijoita joilla menkat tulevat kuten muilla naisilla.

Vierailija
37/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monella huippu-urheilijalla kuukautiset jäävät pois aktiiviuran ajaksi. Pillerit eivät ole ainoa vaihtoehto kuukautisten siirtämiseen. Kuppeja on ollut markkinoilla kymmeniä vuosia, kotimainen vaihtoehto vuodesta 2006. "

En tiennytkään, että naisten ammattiuinti alkoi vasta 2006 vuoden jälkeen! Ja tuo ensimmäinen lause on silkkaa puppua. Eivät he nyt mitään anorektikkoja ole vaan huippukunnossa olevia urheilijoita joilla menkat tulevat kuten muilla naisilla.

Ja pillereitä moni ei käytä. Tässä asiasta ihan ammattiuimarin suulla.

https://www.is.fi/uinti/art-2000005243281.html

Vierailija
38/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies selittää naisille kuukautisista. Mahtavaa 😅🥳🍿

Vierailija
39/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies selittää naisille kuukautisista. Mahtavaa 😅🥳🍿

Nähtävästi pitääkin selittää kun ei edes uimarit siitä tiedä (tästä puhutaan artikkelissa). Se että on mies ei tarkoita etteikö voisi perehtyä naisten biologiaan.

Jouduin ihan oikeasti perehtymään asiaan kun omalla vaimolla sattui menkat kylpyläloman kohdalle. Pillereitä hän ei käytä ja kuukuppi tuntui ajatuksena epämukavalta. Hän oli peruuttamassa lomaa kunnes kaivoin kasan artikkeleja asiasta. Lopulta hän käytti tamponia ja ihan hyvin meni.

Vierailija
40/41 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan aina kuukautisten aikana nakukylpylässä käydessäni naruun kauniita, mutta värikkäitä pikku koruja.

Minusta kaiken kauniimpi on, kun tamponin narussa on kaksinkertainen punainen rusetti. Nuorisobileissä olisi jokseenkin mahdotonta varata sellainen hetki, että kenelläkään ei olisi kuukautisia, eikä olisi kiva, jos jos kutsu koskisi vain niitä, joilla ei ole. Tamponin narulla ja punaisella tuplarusetilla voi ilmoittaa, että nyt on. Silti tietääkseni kaikki pojat ovat kuitenkin halunneet vuorollaan herttailla ja yhtyä. Pitää kuitenkin varata ainakin yksi tamponi kutakin poikaa kohti, koska käytetyn tamponin asettaminen takaisin, ei kai kuulu kuvioon.

Ei koko asialla tarvitse tressata. Vaimoni aikuinen kummityttö saunoi ihan normaalisti ilman tamponia, mutta asetti tamponin kuivauspuolella ihan lunkisti paikalleen. Jos on runsaan vuodon aika, käyttää tamponia sitten saunoessakin. Tuttavaperheen rouva sanoi, että saunassa saattaa tulla punainen jälki, muttei tehnyt sen enempää numeroa asiasta. Naturalia non sun turpia. Luonnollisista asioita voi jutella rennosti. Kynis.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi