Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei
Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä
Kommentit (1919)
Vierailija kirjoitti:
Lidlin tarjoukset äpillä. Olen niiden takia pitkälti siirtynyt muihin kauppoihin.
Ne nyt sentään saa skannattua samalla kun skannaa kortin. S-kupongit pitää erikseen aktivoida ja näyttää mobiilikuponki kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaat vasta kotona että viinirypäleissä tai mandariinipussissa on homeisia hedelmiä piilossa keskellä. Ne pilaa muutkin yksilöt.
Palautus kauppaan.
Äh, ei jaksa. Nielen tappioni ja harmistuksen. Ensi kerralla katson tarkemmin.
Kassoilla hirveät jonot ja itsepalvelukassoilla ei yhtään asiakasta ja myyjä seisoo siinä itsepalvelukassoilla ihan turhaan.
Huutavat lapset sekä se yleinen sekoilu ..meinaan että lapset huutaa naama punaisena ja vanhemmat nauraa.....
ja tää yleinen sekoilu...mennään hyllyistä toiseen ja katsotaan jokainen tavara ..ei niinku nähdä että joku toinen esim: takana odottamassa.
kassajonossa seisoskelu ihan selän takana ja koko suku ympärillä --kauhea meteli ja tämä on lähinnä ulkomaalaisten tapa kaupassa..luulevat vissiin että mitä enemmän pidetään meteliä ja riehutaan niin heidän vuoro tulee nopeammin.
Kassalla sitten sekoillaan kännykän kanssa kun maksukortti ei sieltä aukea ja sitten selitetään myyjällle että sinun vika.....
Toljottajat jotka jäävät rullaportaiden eteen/taakse ihmettelemään että "minnekkä tästä nyt pitäis lähteä"
Mene edes eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kohdannut tylyä kassahenkilöä. Aina on tervehditty ja silmiin katsottu samalla.
Miksi se ärsyttää sinua?
Sinua taitaa ärsyttää. Yritä pysyä keskustelussa mukana.
Pysy itse aiheessa, tämän aihe on "Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä."
Jäkä jäkä jäkä. Oikeesti. Huoh.
No laita ne edullisimmat eteen, joissa myyntiaika loppumassa. Tyyliiin 10% hinnast veke jne. Kukaan ei osta vanhaa autoa uuden hinnal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaat vasta kotona että viinirypäleissä tai mandariinipussissa on homeisia hedelmiä piilossa keskellä. Ne pilaa muutkin yksilöt.
Palautus kauppaan.
Äh, ei jaksa. Nielen tappioni ja harmistuksen. Ensi kerralla katson tarkemmin.
Eivät ne kaupassa opi hankkimaan parempia tuotteita, jos asiakkaat vain nielevät harmistuksensa, eivätkä palauta pilaantuneita tuotteita. Onhan kysymys rahan menetyksestäkin. Ei kaupalle ole syytä antaa lahjoituksia.
Älä walitaa aain, mee itse 1800e palkal hakuttavaks siitä. Tai pidä turbas kiini sieluton ciga...
Vierailija kirjoitti:
Miksi se takanase tuleva voi it laittaa sitä kapulaa ostoksiensa etee jos kerta työntää romunsa siihen hihnalle. On kiva sitten kun edellä oleva sanoo kassalle ettei ne ja ne ole hänen siinä sitten takaa änkeävä otsa suonet pullistuneena odottaa kun kassa käy läpi edellisen ostoksia....
,- Suo siellä vetelä täällä..
Sille takana tulevalle kapula on kauempana. Jos logiikkakyvyttömän heiveröisen "kapula painaa liikaa" -idarin ostosten yli alkaa kurkottelemaan, saa huudot, pahimmassa tapauksessa saa turpaansa.
Meidä ääsmarketissa on jostain syystä palkattu vain inkkareita ajamaan sitä lakasin-lakasin-konetta. Koko aja yrittävät ajaan päälle ja haisevatkin ihan kummalle ohi mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin tarjoukset äpillä. Olen niiden takia pitkälti siirtynyt muihin kauppoihin.
Ne nyt sentään saa skannattua samalla kun skannaa kortin. S-kupongit pitää erikseen aktivoida ja näyttää mobiilikuponki kassalla.
Se on kyllä alkeellinen systeemi. Luulisin noin isolla puljulla olevan varaa parempaan.
Muovikassien haju mikä tarttuu ostoksiinkin
Huutavat ja ympäri kauppaa juoksevat kakarat.
Lidlin äppi aukeaa liian hitaasti ja bonusraha pitää aktivoida erikseen. Jos sen unohtaa tai ei ehdi niin jää ilman. Kassajono pitenee hitaasti aukeavan päin takia. S ja K ketjujen kortti systeemi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saatanallinen kylmyys!!!! Mikä siinä on, että täällä on kaupat kuin pakastimeen menisi?? Kun menet kauppaan vaikkapa Saksassa, ei sinne jäädy kuoliaaksi.
Kassoja ei ole ikinä nykyään tarpeeksi auki kun ihmisiä yritetään väkisin ohjata itsepalvelukassoille.
Hyvä että kylmä. Kaupassa tulee ulkoaatteissa hiki jos on lämmin. Tuotteetkin säilyy paremmin kuivassa ja viileässä.
Kesähelteiden aikaan kaupat ovat usein mukavan viileitä paikkoja asioida. Tosin minua vähän ihmetyttää miksi jotkut eivät avaa edes paksua ulkoilutakkia sisällään olleessaan etenkin jos he viipyvät siellä kaupassa pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kohdannut tylyä kassahenkilöä. Aina on tervehditty ja silmiin katsottu samalla.
Mene rantaruotsalaisten alueelle ja tervehdi myyjää suomeksi. Pari lisäpistettä suat vielä savvoo viäntämällä. Sen jälkeen et pysty enää sanomaan tuota lausettasi totena. Nimim. kokemusta on.
Ihmiset jotka aivastavat suoraan ilmaan
Jos jonossa takana olevan asiakkaan lapsi ryntää pakkauspöydän päässä olevalle tasolla ihmettelemään. Itse siis olen pakkaamassa omia, eikä puolisoni ole vielä edes ehtinyt maksaa kassalla ostoksiamme.
Hyvä että kylmä. Kaupassa tulee ulkoaatteissa hiki jos on lämmin. Tuotteetkin säilyy paremmin kuivassa ja viileässä.