Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei

Vierailija
01.01.2025 |

Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä

Kommentit (1919)

Vierailija
1841/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kohdannut tylyä kassahenkilöä. Aina on tervehditty ja silmiin katsottu samalla.

Vierailija
1842/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kapulakeskustelu, argh!!! Ihan sama kuka laittaa. Se joka kerkee sopivasti. Ei rynnätä laittamaan eikä toisaalta teatraalisesti huokaisten laiteta jos joku ei laita. Mikä on ongelma?

Itse en koskaan laita kapuloita kenenkään rattaisiin. Mikä onkelma on sanoa kassalle et nämä tulee minulle? Onko keskustelu kassan kaa sillai kielletty? Mutta se ärsyttää et takana tulija lappaa tavaransa kauheella kiireellä siihen remmille vaikka hänen edessä siis vähintään kaksi asiakasta.

Miten voi olla mahdollista ettet osaa edes kapulaa laittaa hihnalle? Kapulan laittaminen helpottaa myyjän työskentelyä

Myyjän työtä helpottaa, kun asiakkaat jättävät selkeän välin seuraavan asiakkaa

Eipä ole koskaan käynyt niin, että kassa olisi päästänyt hihnalla toisen ostoksia samalle puolelle. En hyväksyisi alkuunkaan tällaista, vaan huomauttaisin. Haluan pakata ostokseni aivan rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono asiakaspalvelu. Näytän ikäistäni n. 15 vuotta nuoremmalta ja saan suurimman osan ajasta aivan paskaa asiakaspalvelua tämän takia. Ainakun näytän henkkarit jos tilanne jostain syystä vaatii palvelu kummasti paranee ja myyjän ryhtikin oikenee. Joka kerta.

Väsynytkin asiakaspalvelija noteeraa mikroilmeet ja peilaa niitä.

Jos luonnostasi otat luurit pois korvilta, otat katsekontaktin ja sanot iloisen moikan niin varmasti saat myös tervehdyksen takaisin. Tavarat nopeasti siihen hihnalle ja maksuvälineet kuntoon ja ystävällinen kiitos poistuessasi - saat varmasti takaisin kiitoksen ja hyvän päivän toivotuksen johon vastaat iloisesti  kiitos, samoin! 

Ei sitten tarvitse ihmetellä myyjän roikkuvaa ilmettä ja vetelää palvelua. 

Myyjä on asiakaspalvelutyössä ja myyjän kuuluu olla se joka ensin iloisesti moikkaa. Asiakas on vapaalla. Asiakas saa peilata myyjän mikroilmeitä, ei toisin päin. Asiakkaalla voi olla pitkä työpäivä takana ja väsynyt, tai voi olla murheita ym.

Vierailija
1844/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tämän pitkän ketjun viimeisen sivun, vähän siinä silmäilin kommentteja. Jaa, mua ei ärsytä mikään, kerään tavarat kärryyn, laitan hihnalle, maksan ja pakkaan. Miten voi tavallisesta asiasta nostaa hirveän haloon? Se tietysti vituttaa, että ruoan hinta on aivan järkyttävästi noussut viime vuosina.

Vierailija
1845/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kohdannut tylyä kassahenkilöä. Aina on tervehditty ja silmiin katsottu samalla.

Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
1846/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tarjoukset äpillä. Olen niiden takia pitkälti siirtynyt muihin kauppoihin.

Vierailija
1847/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sinua?

Sinua taitaa ärsyttää. Yritä pysyä keskustelussa mukana. 

Vierailija
1848/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sinua?

Pysy itse aiheessa, tämän aihe on "Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä."

Vierailija
1849/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sinua?

Pysy itse aiheessa, tämän aihe on "Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä."

Sinulla ei taida olla keskustelukumppaneita paljon, kun et ymmärrä keskustelun kulkua. Eihän keskustelu ole vain sitä, että vastataan toisen kysymykseen, vaan normaalisti keskustelu etenee ja monenlaisia näkökulmia avautuu. 

Vierailija
1850/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti päivän pääuutiset lööppi PUTIN VENÄJÄ SPUTNIK . 

Vierailija
1851/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin Putin Putin aina kassalla Putin Putin Putin . Venäjä suuttui. Venäjä ATOMIA. Venäjä toveri sanoi  Putin sekosi venäjä  sitä tätä tota ME EI SAADA OLLA RAUHASSA EDES RUOKAKAUPASSA NOILTA PASKARIKOLLISILTA. 

Vierailija
1852/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saatanallinen kylmyys!!!! Mikä siinä on, että täällä on kaupat kuin pakastimeen menisi?? Kun menet kauppaan vaikkapa Saksassa, ei sinne jäädy kuoliaaksi.

Kassoja ei ole ikinä nykyään tarpeeksi auki kun ihmisiä yritetään väkisin ohjata itsepalvelukassoille. 

Vierailija
1853/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin Putin Putin aina kassalla Putin Putin Putin . Venäjä suuttui. Venäjä ATOMIA. Venäjä toveri sanoi  Putin sekosi venäjä  sitä tätä tota ME EI SAADA OLLA RAUHASSA EDES RUOKAKAUPASSA NOILTA PASKARIKOLLISILTA. 

Ja Suomi on pakotettu jollain et voi kieltäytyä sopimuksella Ukrainan sodan maksumieheksi. "Kun se on meidänkin sota, joka kuuluu meille" ja v..ut! Ei ole meidän sota eikä kuulu meille! Aivopesupropagandaa! Noiden sotamaksujen takia Suomelta on rahat loppu ja Suomella menee huonoiten ikinä koskaan. Hullu maa, joka luopui itsenäisyydestä muiden mieliksi. 

Vierailija
1854/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellä olija ei laita kapula hihnalle

Missä hel-etin säännöissä  on sanottu että edellä olevan pitää laittaa kapula omien ostosten TAAKSE. Eikös se ole takana tulevan tehtävä jos kerta änkeää samalle hihnalle yhtaikaa.

Terv. ethän sinäkään laita sitä kapulaasi missään vaiheessa

Vierailija
1855/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun joudun kapuloita laittamaan rattaisiin...

t. syvästi pettynyt hallituksen toimiin

Vierailija
1856/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hai miust oon törkkiää ojastaa ihtepalavelu masinaa nepsuttelleen ku kuitenniin käskevät viellä maksammaan

-allan hagert

Vierailija
1857/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta tavattu tuttu kurkkii mitä ostan. Se on hänelle iso tapahtuma. Pienten paikkakuntien ongelma. 

Vierailija
1858/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun minulla ei ole ostoshihnalla mitään, vaan tarvitsemani ostokset saan kassalta. Laitan silti kapulan edellisen asiakkaan ostosten jälkeen, ja toisen siihen perään että minulla jää noin 20 cm. tyhjä tila kapuloiden väliin osoittamaan että minulla ei ole ostoksia hihnalla, vaan että pyydän kassalta. Lähes aina myyjät heittää ne kapulat pois ja alkaa lappamaan seuraavan asiakkaan ostoksia ja aina saa sanoa että nuo ei ole minun ostoksia.

Miten myyjät ei tajua tätä käytäntöä? Luulevatko ne että huvikseen vaan joku laittanut ne kapulat siihen?

Vierailija
1859/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se takanase tuleva voi it laittaa sitä kapulaa ostoksiensa etee jos kerta työntää romunsa siihen hihnalle. On kiva sitten  kun edellä oleva sanoo kassalle ettei ne ja ne ole hänen siinä sitten takaa änkeävä otsa suonet pullistuneena odottaa kun kassa käy läpi edellisen ostoksia....

,- Suo siellä vetelä täällä..

Vierailija
1860/1919 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä mitään peukuteta ku riidellään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi