Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin äidiltäni juuri jotain todella kamalaa ja häiritsevää

Vierailija
01.01.2025 |

Taloni on yli 200 vuotta vanha ja siinä on paljon historiaa. Lapsesta asti olen tuntenut, että talossamme kummittelee, ja olen kokenut hyvin outoja paranormaaleja asioita, mutta se on aivan toinen tarina. Kaiken kaikkiaan taloni on vain helvetin karmiva. 

Vuosia sitten erään perheystävän tyttöystävä (hän väittää olevansa selvänäkijä) tuli käymään ja luki talostamme, kun olimme poissa. Olin tuolloin noin 3-vuotias, joten minulla ei ollut aavistustakaan tästä ennen kuin olin vanhempi, ja kaikki mitä he kertoivat minulle oli, että hän aisti läsnäolon talossamme. 

Tänä iltana vuosien kyselemisen jälkeen äitini antoi minulle vihdoin lisätietoja siitä, mitä selvänäkijä sanoi talostamme. Se, mitä hän sanoi, järkytti minua niin paljon, että kyynelehdin ja melkein itkin. 

Hän sanoi, että hän aisti talossamme asuvan alkoholistisen maalaisaaveen, joka tykkää juoda ja hengailla isäni kanssa. Syy siihen, että aave pitää isästäni, on se, että hän juo paljon ja on periaatteessa myös alkoholisti. Isäni rakastaa myös kansanmusiikkia ja kaikkea sellaista. 

Äitini kertoi minulle tämän vasta noin tunti sitten ja olen vieläkin järkyttynyt. Ei ole mahdollista, että tämä nainen, jonka tuskin tunnemme, olisi voinut tietää tämän isästäni. Hän on liian tarkka. Hän on täysi alkoholisti ja hänellä oli raivokohtauksia, jotka aiheuttivat meille vaikean lapsuuden. Ajatus siitä, että joku maalaisjuoppo kummitus riivasi isääni, on liian järkevä ja pelottava. Minua todella häiritsee kuvitella, että joku aave hengailisi isäni kanssa juomassa ja saisi hänet tekemään kauheita asioita.  Samalla se antaa minulle selvyyttä siihen, miksi isäni on sellainen kuin on. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maalaisjuoppo eroaa kaupunkilaisjuoposta?

Vierailija
22/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on julkaistu klo 14.49, ja siinä kerrotaan mm.: "Tänä iltana vuosien kyselemisen jälkeen äitini antoi minulle vihdoin lisätietoja ..." ja "Äitini kertoi minulle tämän vasta noin tunti sitten ..."

Eli tämä tarina on kirjoitettu jonain muuna päivänä kuin julkaisupäivänä.

Tai sitten se vaan on sepitettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini mummulasta on kirjoitettu kansantieteellinen opus 30-luvulla. Se oli varsinainen kummitustalo.

Isomummoni kuollessa hänen kissansa tulivat hautajaisiin vaikka matkaa oli 20 km.

T: Urpo

Vierailija
24/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi eli alku huul eng spirit eli henki, avaa henkimaailmalle väylän. Tämä on vanha juttu.

Vierailija
25/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei tuossa mitään outoa ole.

Vierailija
26/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan

Vierailija
27/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini mummulasta on kirjoitettu kansantieteellinen opus 30-luvulla. Se oli varsinainen kummitustalo.

Isomummoni kuollessa hänen kissansa tulivat hautajaisiin vaikka matkaa oli 20 km.

T: Urpo

Menkääpä tunnetusti pahoihin paikkoihin, sen pahuuden aistii siellä. Jotkut on niin herkkiä että aistii jopa hautausmaalla ne poismenneet.

Vierailija
28/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al-Kuhul avaa väylän hengille. Vastakohta uudenvuoden paukuttelulle jonka tarkoitus on karkoittaa pahoja henkiä.

Vierailija
29/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan

Ei ole. Onhan noita henkimaailman olentoja, jotka etsivät itselleen ihmisen, jonka avulla voivat toteuttaa pahettaan.

Vierailija
31/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
32/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kummituksetkin on juoppoja. 

Vierailija
33/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoon talo preerialla

Vierailija
34/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvitaan manaaja!

Täältä saat yhteystiedot:

https://katolinen.fi/yhteystiedot/

Vierailija
35/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvitaan manaaja!

Täältä saat yhteystiedot:

https://katolinen.fi/yhteystiedot/

Tämä

Vierailija
36/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
37/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai semmoiset sadut sieltä tänään

Vierailija
38/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ap

Vierailija
39/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsiko meedio isäsi? Vai oliko hän läheinen ystävä jonkun sellaisen kanssa, joka tunsi isäsi? Valitettavasti monissa tapauksissa "yksityiset" tiedot tulevat yleensä juuri sieltä. Sitten hän keksi kummitustarinan jostakusta, joka sattuu jakamaan paljon negatiivisia ominaisuuksia isäsi kanssa.

Vierailija
40/59 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin äidiltäni, että minä sain alkuni raiskauksesta. Se on mielestäni otsikon mukaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi