Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, olkaa varovaisia avoimien suhteiden kanssa. Ne voivat helposti mennä pieleen.

Vierailija
01.01.2025 |

Kaverini oli pitkään flirttailut nuoren ja kauniin työkaverin kanssa. Tämä nainen oli kuitenkin naimisissa, joten mitään sen kummempaa ei tapahtunut. Sitten hänen miehensä ehdotti avointa avioliittoa ja nainen suostui siihen. Mies oli aluksi innoissaan, mutta ilon kipinä hiipui nopeasti, kun nainen alkoi treffailla kaveriani.

Tämä aiheutti suuren riidan. Miehen mielestä avoin liitto tarkoitti sitä, että hän voisi seurustella muiden naisten kanssa, kun taas vaimolla ei voisi olla muita. Kun vaimo kuitenkin alkoi nähdä toista miestä, mies ei ollut kovin iloinen. Lopulta nainen päätti hakea avioeroa.

Kaksi vuotta myöhemmin kaverini ja nainen, nykyisin ex-työkaveri, asuvat yhdessä ja suunnittelevat menevänsä naimisiin. Ex-mies on jäänyt yksin ja on siitä hyvin katkera. 

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset ole reiluja. Minullakin oli suhde naiseen joka kielsi etten saa viettää aikaa tai paljon viestitelläkkään naispuolisten kavereideni kanssa. Hänellä itsellään niitä silti oli ja yksi oli jopa hänen exä.

Kun sitten kerran esitin asian että miksei tämä toimi kahteen suuntaan ja että hän on tekopyhä, niin en saanut mitään selkeää vastausta vaan riidan. Kuulemma tarvitsee monenlaisia ihmisiä ympärilleen. Mutta ilmeisesti minä en? Ei mennyt monta viikkoa siitä niin muutti pois.

Oli kyllä jo alusta asti melko selvää ettei suhde tule onnistumaan jos toiden ei ymmärrä noin itsestäänveviä asioita ja on epäreilu

Minulla on tällä hetkellä tuollaista. Mies on määritellyt keneen miespuoliseen saan olla yhteydessä ja kenestä seuraa kiukuttelua ja mykkäkoulua. Miehelläni on täysin eri käsitys siitä kuka on komea/viehättävä kuin minulla, joten

Mikä on vastaus jos esität rehellisen miepipiteesi epäreilusta tilanteesta? Tai no narsismiahan se varmaan vain on? Hyvä että ymmärrät erota ja kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
42/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa miten tyhmiä miehiä voi olla. Tottakai naisella on vientiä 10x enemmän aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimeen suhteeseen ei miehen kannalta liity juuri mitään muuta kuin riskejä. Nainen saa aina useammin kuin mies. Jos nainen saa parempaa seksiä tai isompaa kodin ulkopuolella voi olla ettei mies yhtäkkiä saa edes kotonaan. Mies osaa ottaa seksin seksinä ja riski parisuhteen päättymiselle miehen puolelta on todella pieni. Naisella taas tunteet tulevat hyvin helposti peliin ja jo avoimeen suhteeseen suostuminenkin viittaa usein siihen ettei parisuhde ole naisen mielestä enää parhaimmillaan. Mies ottaa siis ison riskin parisuhteen päättymiselle. Nainen voi myös tulla vahingossa raskaaksi ja sitten onkin kiva ihmetellä kuka on isä.

Vierailija
44/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen riemuidiootti olettaa että puolison kanssa sovittu avoin suhde tarkoittaa vain henkilöä itseään? 

Avoin suhde tarkoittaa sitä että molemmilla voi olla todellista avioliiton ulkopuolista seksiä ja jos ei olisi niin ainakin feikkaisin että on:) ja homma toimii kyllä jos kumpikaan ei ole mustis.

Aina on kuitenkin riski on olemassa että toinen rakastuukin satunnaiseen seksisuhteeseen. Sitten se on menoa ja toinen sopijapuoli jää yksin. 

Vaihtaa vain avoimen suhteen polyamoriaan. Kaikki voivat olla onellisia yhdessä. 

Vaihtaa vaan! Vaihtaa vaan suhteen, sukupuolen, seksuaalisuuden... kaiken saa, kun vaihtaa vaan. Vassarin arvot on kuin psykopaatin arvot. Tunteet ja sellaiset asiat kuin sitoutuminen ja uskollisuus on työnnetty syrjään ajastaan jääneinä. 

Vierailija
45/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin mieheni kanssa avoimesta suhteesta. Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi, ja aloite tuli asiaan minulta. 

Saan seksiseuraa niin paljon kuin haluan ja enemmänkin, mieheni taas ei. Hänellä ei ole ollut yhtäkään uutta kumppania, eikä hän halua itseään vanhempaa naista tai edes ikäistään, ei rumaa eikä lihavaa eikä tyhmää, ei päihdeongelmaisia tai tatuoituja tai epänaisellisia naisia.

Itse saan seuraa laidasta laitaan on niin hyvät markkinat että voin valita itselleni mieluisampaa seuraa. 

Vierailija
46/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa miten tyhmiä miehiä voi olla. Tottakai naisella on vientiä 10x enemmän aina.

Sitä ihmettelen miksi jotkut naiset tällä foorumilla valittavat ettei tule mätchejä. Varsinkin kun puolet miehistä kuulemma vetää kaikki oikealle

Vierailija
47/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se aina menee

Näinhän on asian laita 👴🏻👍🥳

Vierailija
48/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittiin mieheni kanssa avoimesta suhteesta. Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi, ja aloite tuli asiaan minulta. 

Saan seksiseuraa niin paljon kuin haluan ja enemmänkin, mieheni taas ei. Hänellä ei ole ollut yhtäkään uutta kumppania, eikä hän halua itseään vanhempaa naista tai edes ikäistään, ei rumaa eikä lihavaa eikä tyhmää, ei päihdeongelmaisia tai tatuoituja tai epänaisellisia naisia.

Itse saan seuraa laidasta laitaan on niin hyvät markkinat että voin valita itselleni mieluisampaa seuraa. 

Miehesi ei koskaan ole kuullut siitä thaimaaseen maasta?

Vierailija
49/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tavallinen tarina. Miehet ei tajua, ettâ kyse ei ole siitä että vain mies saa pökkiä halunsa mukaan. Myös nainen saa.

Ja yleensä nainen löytää paljon helpommin seuraa. Lopputulos on se että avoimesta suhteesta haaveillut mies katselee yksin kotona kun vaimolla on vientiä. Harvaa naista kiinnostaa avoimessa suhteessa oleva ukkomies. 

Vierailija
50/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseen?

Vierailija
51/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tavallinen tarina. Miehet ei tajua, ettâ kyse ei ole siitä että vain mies saa pökkiä halunsa mukaan. Myös nainen saa.

Miten niin luulet, että miehet ei tajua? Kyllä veikkaan, että 99% miehistä tajuaa avoimen suhteen pelisäännöt.

Vierailija
52/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseen?

Siis puuseen.

Vierailija
53/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehelläni oli aikoinaan pitkiä haluttomia kausia, jotka vaikuttivat parisuhteeseen. Muutenkin viimeisiä vetelevässä liitossa mies ehdotti, että halutessani saisin harrastaa seksiä muiden kanssa. Loukkaantui sydänjuuriaan myöten, kun olin aidosti kuvitellut saavani tehdä niin. Kuulemma petin häntä ja näin minusta leivottiin parisuhteen päättäjä h*oraamisellani.

Noinko siinä kävi kun pihtasit, no oma valinta toki.

Lukemisen ymmärtäminen. 

Vierailija
54/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaililla ei ole varaa matkustaa seksin perässä tuonne asti ja varsinkin,jos et osaa kieliä, niin rohkeuskaan ei riitä.  Ja ei se ole sanottua, että sielläkään saisi ilman rahaa. Tuskinpa sielläkään naisia kiinostaa naimisissa oleva ukko. Tai tietenkään seksityöläistä ei haittaa.

Vierailija
55/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kokeiltiin avointa suhdetta. Minä en saanut keneltäkään, mutta toisella oli aina panoseuraa  Olen mies.

Vierailija
56/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaa ja mies saa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan.

Sinun kanssasi epäilemättä niin. Paremman miehen kanssa nainenkin saa. Monta kertaa.

Vierailija
57/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä naisenakaan haluasi seuraa laidasta laitaan. Jättäisin päihdeongelmaiset ja lihavat suosiolla pois.  Ja myös tyhmät . 

Vierailija
58/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma Juustomunan novellisarjan uusin, teemana "me miehet olemme itsekeskeisiä typeryksiä". 

Voi päästä 2025  Tieto-Finlandia-ehdokkaaksi. Mullistava!

Vierailija
59/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaa ja mies saa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan.

Sinun kanssasi epäilemättä niin. Paremman miehen kanssa nainenkin saa. Monta kertaa.

Parempi mies on myytti. Kaikki te olette surkeita.

Vierailija
60/73 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen miksi jotkut naiset tällä foorumilla valittavat ettei tule mätchejä. Varsinkin kun puolet miehistä kuulemma vetää kaikki oikealle

Jää se toinen puoli miehiä. Ja naisethan ei vedä oikealle kuin niitä, jotka OIKEASTI kiinnostaa. 

Tinderissä on naisia  erittäin vähän. Paljon tietenkin niitä valeprofiilipäivittäjiä, jotka nostaa palkkaa Tinderiltä ja roikuttaa typeryksiä siellä. Niitä "aasialaisia" kaunottaria ei oikeasti ole, M 35. Ne on liehupartaisia markkinointiopiskelijoita taskurahaa tienaamassa.