Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin tyrmistynyt! Miten poikaystäväni voi suunnitella kuukauden matkan Keski-Amerikkaan keskustelematta kanssani?

Vierailija
01.01.2025 |

Olen seurustellut 2 vuotta poikaystäväni kanssa, joka rakastaa matkustamista. Minä taas en pidä siitä lainkaan lennot, pitkät automatkat, poissa kotoa, eivät ole mun juttu. Meidän yhteiset matkat ovat olleet vähäisiä enkä juuri nauttinut niistä.

Viime aikoina hän on kuitenkin jälleen ottanut yhteyttä vanhaan matkaseurueeseensa, ja nyt hän on varannut lentolipun kuukauden kestävään backpacking-reissuun Keski-Amerikkaan eikä edes kysynyt mielipidettäni! 

Minusta tämä on täysin epäreilua ja itsekästä. Hän tietää, että en missään nimessä halua lähteä tällaiselle matkalle, mutta hän ei ainoastaan jätä minua ulkopuolelle päätöksenteosta, vaan myös käyttää tätä tilaisuutena elääkseen uudestaan nuoruuden seikkailujaan ilman minkäänlaista vastuuta tai sitoutumista. Mitä jos jotain menee pieleen? Entä meidän suhde? Miten pidämme yhteyttä hänen ollessa poissa kuukauden ajan?

Olen täysin pihalla tästä ja en tiedä, mitä tehdä. Onko tällainen käytös teidän mielestä hyväksyttävää?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tiedetään mitä miehet tuollaisilla matkoilla tekee. Sikoja!

Vierailija
42/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, kun aletaan seurustelemaan, niin HETI täytyy alkaa sitomaan sitä toista. Et saa tehdä sitä, et tätä, koska MINÄ EN TYKKÄÄ, YHYYHYYYHYY. MINÄ, MINÄ, MINÄ..... Voi luoja. Oma avokki harrastaa pitkiä reissuja, mikä on hyvä, sillä silloin saan tehdä omia juttuja kun hän on pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa rajoittaa miehen menoja millään tavalla tuossa tilanteessa. Lisäksi jos et rahoita matkaa, siinä voi olla myös taloudellisen väkivallan piirteitä. Siitä voi keskustella onko se noin, jos olette vasta "poikaystävä" vaiheessa.

Vierailija
44/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin paikkoihin mennään koska siellä on halvat huo rat ja huumeet. Hostelleistä löytää paljon samanhenkistä seuraa.

Vierailija
45/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhelimella pidät yhteyttä, on niillä ne ja internettikin herran vuonna 2025.

Tuo nyt ei estä pettämistä sitten millään.

Miksi seurustelet pojan kanssa, johon et luota?

Vaikka hän nukkuisi joka yö vieressäsi, hän voi silti pettää.

Vierailija
46/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on entisen kaavan mukainen tarina Porvoosta. 

Joka päivähän näitä on nyt ollut, joskus useampiakin. 

Mikä on se kaava?

Vierailija
47/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt millaisia tummia muodokkaita kaunottaria Keski-Amerikassa asuu?! Totta kai se veri vetää sinne.

Vierailija
48/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latino-naiset ovat kuumia kuin mitä!

Vierailija
49/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ihmistä ei voi vangita.Sinun tilanteessa miettisin kun hän on reissussa haluanko jatkaa suhdetta.

Vierailija
50/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ette ole toisillenne oikea Match, koska suhteenne matkustamiseen on niin erilainen. Jatkossa se olisi toistuva riidan aihe. 

Lisäksi kaverisi vaikuttaa välinpitämättömältä sinun suhteesi, koska ei puhu näin tärkeästä asiasta kanssasi.

Neuvo: Lopeta suhde, etsi itsellesi sopivampi mies.

Vierailija
51/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat kursiivilla? En tykkää.

Vierailija
52/52 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt vaan kuulostaa siltä että ette oikein sovi yhteen. Teillä on selkeesti eri arvot ja elämäntapa. Tossa pidemmän päälle käy niin että toinen katkeroituu, kun ei voi elää oman näköisiään elämää. Jos joku syyllinen pitää tästä löytää, niin juu poikaystävä tekee tässä väärin, mutta sillä ei ole merkitystä isomman kokonaisuuden kannalta, sillä teette tavallaan molemmat väärin toisianne kohtaan.