Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka moni täällä äänestää eri puoluetta kuin vanhempansa? Kiinnostaa tietää miten " perinnöllistä" tämä asia on...

Vierailija
27.02.2007 |

Itse äänestän samaa kuin vanhempani. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän suku on pieneltä paikkakunnalta, joka elää suurelta osin yhden paperitehtaan voimalla. Kaikki ovat siellä vähitään kesätöissä olleet, monet koko työuransa.

Joo, ja puolue on tietty SDP. Ei kiitos.

Isän kanssa hyvässä hengessä aina vaalien alla ärsytämme toisiamme. Hän tietää, että oikealta äänestän, yleensä Kokoomusta, eikä ymmärrä ollenkaan, kuinka voin äänestää puoluetta, " joka ajaa vain hyvätuloisten etuja" .

Minä taas en tajua, kuinka hän hyvätuloisena, (ja minäkin toivottavasti joskus) ei äänestä puoluetta, joka hänen mielestään ajaa juuri hänen etujaan.

Vierailija
2/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on demari, isä kokomuuslainen, kolmesta sisaruksesta kaksi äänestää vasureita ja yksi vihreitä =)

On muuten taas mielenkiintoisia sunnuntaipäivällisiä hetken aikaa =)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon äänestäny tähän asti vihreitä, nyt äänestän luultavasti vasemmistoliittoa. Keskustaa en äänestäisi ikinä, on ne niin kaukana mun arvomaailmasta.

Vierailija
4/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin hän kai ajattelee, kun Kokoomusta tosiaan pitää lähes maailman suurimpana pahana. Minä taas en näe Kokoomuksen/ parempituloisten repivän mitään kenenkään muun selkänahasta, lähinnä omastaan.

Vierailija
5/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman duunarien panosta tehtaissa tai muissa paikoissa.

Vierailija
6/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä tota tiiä mitä ne äänestää. En tiedä itsekään vielä.

Vierailija
7/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kai myös kokoomusta, mutta nyt totesi että vihreille ääni menee koska ovat ainoa ydinvoimaa vastustava puolue. Jee!

Vierailija
8/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omalla pääomalla tai lainarahalla ovat aloittaneet. Tästä mielestäni ansaitsee palkkion sen mukaisesti.

Ei duunarinkaan ole sinne tehtaaseen pakko mennä riistettäväksi, vaan voi itse ryhtyä yrittäjäksi ja riistää muita, jos se kerran on niin helppoa, että siinä ihan ilmaiseksi rikastuu. [Kärjistetty näkemykseni]

-8

Vierailija
9/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä useimmiten vihreitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi