Mikä ripsiväri käytössä callup??
mulla ihan oriflamen 500%, mielestäni aika huono saa tahkoa monta kertaa että rupee näkymään:)
Kommentit (16)
tuo Max Factorin Masterpiece. Todella hyvä. Ei varise mutta silti helppo pestä pois!
Hyvä ripsiväri tällaiselle herkkäsilmäiselle.
silmänalusille. Vain tuo 38 astetta kestää sottaamatta.
Ihan samalla tavoin tuo ripsiä pidentää tai on pidentämättä kuin muutkin ripsarit...
L' extreme päiväkäytössä, Hypnose iltakäytössä. Ihania molemmat.
Ja etenkin sen uudemman (joka myös pidentää paremmin), vaikka on se perusripsarikin ihan ok. Oon käyttänyt vuosia, silloin tällöin kokeillut muita (lähinnä kun ripsari loppu ja meidän pitäjästä ei Kaneboa saa).
Nyt mainoksen uhrina L´Orealin Panoram... jotain, en muista nimeä. Ihan hyvä muuten, mutta sotkee helposti laitettassa ja kyllä Kanebon 38 on niin kätevä kun lähtee pois lämpöisellä vedellä ilman että leviää ympäri naamaa...
Jos laittaudun illaksi perusteellisemmin, on käytössä joku pidentävä/tuuhentava ripsari - sellainen, jossa on erikseen pohjostusaine ja siihen päälle sellasella kammalla itse ripsari. En muista merkkiä kylläkään.
ripsiväriä mitä olen koskaan käyttänyt.
Nyt ollut Lorealin se kakstehoripsari vai mikä lie, muuta ei enää tuukkaan =)
ultrapitkiin ripsiin ei muuta kannata laittaa
Vierailija:
ultrapitkiin ripsiin ei muuta kannata laittaa
Se on hintaansa nähden aivan huippu! Oli viimeksi kolme kertaa kalliimpi, ja se oli kolme kertaa huonompi. Muutaman ekan käyttökerran jälkeen se paranee ja on siitä eteenpäin hyvä ja kestää pitkään.
Sitä ennen oli No 7. Molemmat ihan ok.