Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kitinää tukiensaajista

Vierailija
31.12.2024 |

Tätä ei olisi voinut keksiä. Ns työläiset ja ns. veronmaksajat kitisee AV:lla aamusta iltaan tukiensaajista. Koomista.

Minulla oli töissä ollessani aina parempaakin tekemistä vähällä vapaa ajallani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet on sellanen asia että ilman niitä tää valtio olis samanlainen narkkispurguläävä ku jenkkien kadut. Ne tuet vaikka moni ei niistä tykkääkkään ennaltaehkäsee aika monia negatiivisia asioita. Ne myös ehkäsee mellakoita ja yleistä sekasortoa yhteiskunnassa. Moni ei ymmärrä sitä. Sen takii se valittaminen on ihan yhtä tyhjän kaa, ei se idea oo pelkästään maksaa työttömille vaan sen takana on paljon muutakin mitä moni ei nää. 

Vierailija
2/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ansiosidonnaista nettona 800 e, ei muita tukia, sori siitä ja anteeksi että synnyin.

Tein kuitenkin töitä yli 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet myös mahdollistaa paljon ongelmia ja ongelmakäyttäytymistä

Vierailija
4/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois hienoa jos vois jotenki siivota pois saamattomat surkimukset hengittämästä minun ilmaani.

Suunnitelmassa on vain yksi vika teitä persuja ajatellen. Sitten kun tarvittaisiin työvoimaa, joutuisitte sen tuomaan ULKOMAILTA!

Vierailija
5/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois hienoa jos vois jotenki siivota pois saamattomat surkimukset hengittämästä minun ilmaani.

Olisi hienoa jos sinut saisi pois koko tellukselta. Olet tyhmä surkimus, mulkku otsassa oleva vätys.

Vierailija
6/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina kitisijöille että palkkaa minut tai pidä turpa kiinni. Sanoin myös työkkärin akalle saman että turha arvostella jos olen työtön jos ei ole ketään itse koskaan palkannut. Sanoin sille myös että se on varmaan istunut toimistossaan 10 vuotta ja lihonnut 20 kg.

Vierailija
7/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sinun hengitysilmasi voi olla peräisin esimerkiksi Afrikasta. Mitäs siihen sanottavaa? Ei taida hengittäminen enää kiinnostaa entiseen tapaan vai?

Vierailija
8/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siis koko päivän. Ja aika kauheita juttuja joillakin

Vierailija
9/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kelatukia. Ilmaista rahaa tulee kun netissä kirjoittelee hakemuksen 2 minuutissa.

Vierailija
10/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkainasettelua:

työttömät - työntekijät

rokottamattomat - rokotetut

velat - vanhemmat

oikeisto - vasemmisto 

jne jne...

"On niin kivaa työtä tämä. Saada suomalaiset riitelemään. Paljon parempi homma kun rintamalla."

Vierailija
11/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kelatukia. Ilmaista rahaa tulee kun netissä kirjoittelee hakemuksen 2 minuutissa.

Ei se ole ilmaista. Olet käyttänyt 2 minuuttia aikaasi siihen ja aika on rahaa. Kykenetkö ymmärtämään tällaista asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi