Miten on mahdollista että itse olen vuodesta toiseen sinkkuna, ja siskollani on avioliiton ulkopuolinen suhde???
Siis hän saa kaksi miestä kerralla, itse en meinaa päästä edes toisille treffeille kenenkään kanssa. Tasan ei mene nallekarkit.
Kommentit (28)
Iljettävää, että hän pettää miestään.
Olen ihmetellyt viim 30v miksi minä en saa pysyvää hyvää parisuhdetta ja nekin monet naiset jotka ei oikeesti näytä yhtään miltään, eivät erotu suurinpiirtein seinästä, jos itse olisin mies en edes vilkaiseisi tyyppiset naiset saa miehen jos toisenkin, perheen ym ym haluamaansa elämäänsä. Minä en, vaikka minua on sanottu usein kauniiksi, ylvääksi jopa aristokraattisen kauniiksi ja ihmetelty lukemattomia kertoja miesten toimesta että olen sinkku. Kaikki olettavat automaattisesti minun olevan varattu koska olen vähintäänkin nyt ihan ok näköinen. Pidän itsestäni huolta, minulla on tyylikkäitä vaatteita, tuoksun hyvältä, olen koulutettu, nokkelaälyinen ja osaan keskutella, talous on kunnossa.
Mutta ei, jotenkin miehet pelkää minua tai sitten olen vaain törmännyt vääriin ihmisiin. Tarvitsen miehen jolla on niin hyvä itsetunto että se antaa kumppaninsa olla oma itsensä eikä pyri sman palvelijaa ja huolhtijaa sekä sietää sen etä naiella on oma elämä (työ, hatradtukset, mielipitet, rajat jne). Mies jolla on heikko itetunto, pienemmät tulot, vaatimattomampi koulutus, emotionaalisesti yksinkertainen tms ei pärjää kanssani, kokee ehkä jäävänsä alakynteen tai tten tarvitse häntä mihinkään ja häipyy. Niin siinä aina kai käy. Tosin on sitten ollut niitäkin joilla on ollut ihan rilainen elämäntyyli ja tahtotla, johon minä en ole ollut sopiva. Jotenkin vaan aina tuntuu siltä että edes suurinosa ei natsaa ja homma kaatuu siihen.
Mulla on tutava joka yli viiskymppisenäkin vaihtaa jostain harraste porukoista miestä ihan lennossa vaikkei oikeesti ole minkään mäköinen, yhtä paksu kuin pitkä eikä todellakaan sellainen johon voisi miehen kuvitella viehättyvän. Hän taitaa oll se jolle kelpaa suurinpiirtein kaikki jotka hänen ihastuu. Hän ei osaa elää yksin vaan pitää olla kokoajan joku ja ehkä jopa esittää ihastunutta uuteen mieheen vaikka mieli pyörii vielä edellisessä, kun yksi on poissa htken hän pakeeraa jonkun muun tutun seuraan jo.. siis kaksilla rattailla ajelija. Hänellä on ns verkot vesillä kokoajan. Odotan jo milloin tämän v polella alkaa puhumaan jotain uudesta tuttava miehestä joka on muka ihan vaan "kaveri".
Parisuhteen muodostaminen on taitolaji, jossa olen surkea.
Ehkä siskosi on sellainen jolle kelpaa kaikki. Sinä olet valikoivampi etkä ihastu helposti.
Ap, siskosi ei ole turhan tarkka tavarastaan kuten sinä. Anna sitä auliimmin, ei se siitä kulu.
Vai onko sulla tatskoja ja kouvolatukka?
Mulla on ainakin niin, että pystyn muodostamaan nopeasti henkisen yhteyden monien miesten kanssa ja erityisesti sellaisten kanssa, joilla on ollut jotain äitisuhteen probleemaa, erityisesti hyvin dominoiva äiti. Nämä oikein hakeutuvat luokseni, nauravat vitseilleni ja hakeutuvat läheisyyteeni. Fiksuja, koulutettuja ja urallaan menestyneitä miehiä kaikki. Helposti siinä sitten tulee lohdutettuakin, tulee sellainen keskinäinen hellyys. Eikä tähän vaikuta mitenkään se, että olen naimisissa.
Vähän nuorempi sisko on just passeli, sitä parempi jos on saanut rumuuden syntymälahjaksi, ei muutoin loista.