Ennustan sinulle tarot korteista
Kommentit (123)
Tuleeko työkuvioihin muutoksia tulevana vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ketjussa sattuisi olemaan itsensä kristityksi kutsuva :
Oletko tietoinen siitä että Raamattu kieltää ankarasti ennustamisen ja noituuden?
Raamattu on pullollaan ennustuksia ja unientulkintaa sekä muuta vastaavaa.
Ennuste ja ennustus on eri asia. Jumala on ilmoittanut mitä tulee tapahtumaan. Unien tulkintaa ei Raamatusta löydy!
Vierailija kirjoitti:
Ennusta mulle hyvä vuosi. Kiitos etukäteen.
Arvosi saattavat muuttua, voit nähdä yhteiskunnan eri tavalla kuin ennen ja valaistua jollain tapaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tietoinen siitä että Raamattu kieltää ankarasti ennustamisen ja noituuden?
Ennuste ja ennustus on eri asia. Jumala on ilmoittanut mitä tulee tapahtumaan. Unien tulkintaa ei Raamatusta löydy!
Höpöhöpö. Daniel oli Raamatussa kova poika tulkitsemaan unia. Ihan Jumalan lahjallaan.
Ja nyt loppui tämä ohis tässä ketjussa. Painukaa muualle väittelemään asiaankuulumattomista!
Ikuisena superskeptikkona kysynpä vaan, mites mun ensi vuosi? Nyt saat kyllä kovan haasteen.
Vierailija kirjoitti:
Miltä mun uusi vuosi näyttää työn ja rakkauden kannalta?
Yst.Juuli
Työelämässäsi olet pysäyttämätön matkalla kohti voittoa. Rakkauselämässäsi pääset yli hankaluuksista.
Minäkin skeptikkona mutta aina uteliaana kyselen, mitenkäs ensi vuonna mahtaa käydä niiden kolmen asian suhteen, joita eniten toivon? :)
Miltä näyttää meidän raha-asiat ensi vuonna?
Saanko olla elämäni rakkauden kanssa 2025 vuonna yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehtyykö mun kissa?
Kissasi kohtaa tuomion ja herää uuteen päivään riemuissaan.
Mikä ihmeen vastaus tämä oli??
Miltä vuosi 2025 näyttää minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko toimistolla oloni helpottumaan ja tiimihenki enää paranemaan? Ja jos, niin milloin?
Alku puhtaalta pöydältä, aika noin 2 vuotta
😳 mä toivoin pääseväni jo muualle töihin tuohon mennessä. Vai sitäkö se tarkoittaakin...
Tulenko saamaan ystävän vielä joskus ja pääsemään tästä yksinäisyydestä?
Sinulle jaetaan kyllä ystävyyttä ja voit itsekkin jakaa ystävyyttäsi muille, teemana on vain jonkinlainen epätasapaino. On kyllä myös muita, jotka ovat samassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdynkö koskaan? Saanko raha-asiani kuntoon?
Sinulla on toivoa ja parantavaa valoa. Matkasi voi olla pitkä, mutta loistat myös muille toivon symboolina ollen nähnyt elämän synkimmätkin puolet. Raha asiasi ovat etenemässä oikeaan suuntaan ja olet turvallisella matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Milloin löytyy rakkaus?
Terkuin Joulutonttu
En oikein pysty kertoa, mutta rakkauselämäsi energia on kuin uudenvuoden raketit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdynkö koskaan? Saanko raha-asiani kuntoon?
Sinulla on toivoa ja parantavaa valoa. Matkasi voi olla pitkä, mutta loistat myös muille toivon symboolina ollen nähnyt elämän synkimmätkin puolet. Raha asiasi ovat etenemässä oikeaan suuntaan ja olet turvallisella matkalla.
Laitoin tähän sydänemojin, mutta se ei tullut näkyviin =kysyjä
Lopuuko se makkaran syönti suomessa leivän päällä?
Saanko eräältä ihanalta suudelmaa?
Olisi kiva tietää näetkö mitään rakkauskuvioita?
Peitto ei ole heilunut aikoihin. Olis mukavaa tavata joku mussukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Daniel oli Raamatussa kova poika tulkitsemaan unia. Ihan Jumalan lahjallaan.
Ja nyt loppui tämä ohis tässä ketjussa. Painukaa muualle väittelemään asiaankuulumattomista!
Ennustan sinulle pukamat. Mikä olet määräilemään ketään?
Olet hyvin arvokas, tulet löytämään onnea ja juhlistamaan elämän juhlia. Suunta on vapautua mielesi kahleista, katso mitä sinulla on.