Ennustan sinulle tarot korteista
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuoden ennustus erityisesti työ- ja parisuhdeasiat kiinnostaa.
Ensi vuotesi on vakaa, olet oikeastaan järkkymätön. Työasiat voivat aiheuttaa surua, mutta se kasvattaa sinua, opit uutta. Suurta vakautta tuo parisuhde ja koet kaikkien tavoitteitesi täyttyneen.
Millainen tuleva vuoteni on rakkauden löytymisen suhteen?
Eron jälkeen edelleen jumissa. Löydänkö enää koskaan onnea? Ikääkin on jo, tuntuu yksinäiseltä ja surulliselta. Suunta?
Vierailija kirjoitti:
Jos ketjussa sattuisi olemaan itsensä kristityksi kutsuva :
Oletko tietoinen siitä että Raamattu kieltää ankarasti ennustamisen ja noituuden?
Raamattu on pullollaan ennustuksia ja unientulkintaa sekä muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka poikani pärjää ensi viikolla kilpailuissa?
Poikasi edistyy tavoitteissaan ja te juhlitte sitä
Ennusta mulle hyvä vuosi. Kiitos etukäteen.
Miltä mun uusi vuosi näyttää työn ja rakkauden kannalta?
Yst.Juuli
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko toimistolla oloni helpottumaan ja tiimihenki enää paranemaan? Ja jos, niin milloin?
Alku puhtaalta pöydältä, aika noin 2 vuotta
Kysymykseni: voitko tunkea ne tarot kortit perseeseesi ja häipyä täältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ketjussa sattuisi olemaan itsensä kristityksi kutsuva :
Oletko tietoinen siitä että Raamattu kieltää ankarasti ennustamisen ja noituuden?
Raamattu on pullollaan ennustuksia ja unientulkintaa sekä muuta vastaavaa.
Ja se kieltää ne. Et ole mikään Jeesus tai profeetta - sitä ei sanota siellä erikseen sillä oletuksella, että tajuat ilmankin. Huuhaan harjoittaminen on kielletty.
Mieti mitä lystäät, mutta älä harjoita näitä juttuja. Vitsailukaan ei ole kielletty, mutta näihin ei kannata alkaa uskoa. Jos harrastat näitä, alat uskoa näihin. Ihmisen pää aivopeseytyy mihin tahansa, myös näihin.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö tavoitteeseen endibkesään mennessä? Tänään vielä herkutellaan.
Tulet kokemaan täyden muodonmuutoksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko toimistolla oloni helpottumaan ja tiimihenki enää paranemaan? Ja jos, niin milloin?
Alku puhtaalta pöydältä, aika noin 2 vuotta
😳 mä toivoin pääseväni jo muualle töihin tuohon mennessä. Vai sitäkö se tarkoittaakin...
Tulenko saamaan ystävän vielä joskus ja pääsemään tästä yksinäisyydestä?
Milloin löytyy rakkaus?
Terkuin Joulutonttu
Vuodella 2025 yleiskatsaus, kitos.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtuuko 2016 alkanut määräaikainentyösuhde viimeinkin pysyväksi?
Tulet ehdottomasti saamaan pysyvän työsuhteen, oli se sitten sinun nykyinen työ tai seuraava
Kysyisin myös itse miten vuosi 2025 yleisesti menee? Olenko yksinäinen ja surullinen myös tulevana vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Mikä minua odottaa vuonna 2025?
Odotat jotain, sijoituksesi kasvamista. Oli se sitten rahaa, panostusta opintoihin tai mihin tahansa. Olet melkein saavuttamassa haluamasi asian, mutta epäröit.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tuleva vuoteni on rakkauden löytymisen suhteen?
Tulet näkemään rakkauselämäsi täysin uudessa perspektiivissä. Voit nyös ottaa sen neuvona tarkastelemalla asioita eri näkökulmista, antautumalla tietämättömyydelle ja kärsivällisyydelle. Rakkauselämässäsi on jotain mysteeristä.
Mikä minua odottaa vuonna 2025?