Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut löytävät AINA ja heti uuden kumppanin ja toiset ei koskaan?

Vierailija
31.12.2024 |

Nämä jotka löytää heti, eivät juurikaan edes etsi ja kaikien kanssa tuntuu olevan aina kemiaa ja ilotulitusta. Sitten toiset eivät löydä vaikka tekevät kaikkensa? Siis onko se vaan tähtiin kirjoitettu.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällainen enkä oikein tiedä mistä johtuu. Mielestäni kriteerini ovat korkeat, mutta olen kait semmoinen utelias lörpöttelijä, joka jää kaupan kassallakin juttelemaan vieraiden kanssa. En ole ikinä varsinaisesti etsinyt miehiä, vaan keskittynyt lähinnä uraani, ystäviin, perheeseeni ja lukuisiin harrastuksiini. Minulla on paljon eri mielenkiinnonkohteita ja saatan rupatella yhdessä hetkessä metsänhoidosta ja toisessa eri maiden ruokakulttuurista tai historiasta. En vietä pintaliitoelämää, vaan nautin arkisista jutuista, luonnossa liikkumisesta ja pyrin joka tilanteessa olemaan kanssaihmisille aurinkoinen, ystävällinen ja auttavainen. Minne vain menenkin, niin törmään jatkuvasti miehiin, jotka haluavat kuulua elämääni edes jollakin tavalla ja pyrkivät tekemään minuun vaikutuksen erilaisilla asioilla. Kun tapaa arjessa ohimennen lukuisia ihmisiä, niin väkisin sitä löytää myös komeita, hyvä tapaisia, mukavia ja muuten vain mahtavia miehiä, joista joidenkin kanssa vain päätyy suhteeseen edes varsinaisesti etsimättä mitään? 

Vierailija
42/46 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä krantuilla, varsinkin naisilla, taitaa yle3nsä olla aika hiljaista seksielämän saralla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä krantuilla, varsinkin naisilla, taitaa yle3nsä olla aika hiljaista seksielämän saralla

Väärin arvattu. On sitä ollut tarjolla aina yli oman tarpeen, ja on ollut varaa valita.

Toisilla on rima niin alhaalla, että ei sen ali pääse.

Vierailija
44/46 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka on kaunis,hoikka(tai edes normaalipainoinen), kiva ja nuorekas niin se löytää aina miehen. Taas ne rumat ja lihavat naiset ei meinaa löytää miestä. 

Mies taas löytää naisia hyvin jos mies on hyvätuloinen,pitkä ja komea... miehen luonne ei naisille merkkaa oikeastaan mitään jos mies on hyvätuloinen komistus. Köyhät miehet,lyhyet miehet ja rumat miehet ei meinaa löytää naisia koskaan.

Reaalimaailmassa näyttää menevän päin vastoin. Kaikkein lihavimmat tuttavani ovat löytäneet uuden miehen nopeimmin. Toisinaan niin pikaisesti, että on ollut useampia samaan aikaan. Moni hyvin hoikka tai enintään normaalipainoinen on ilman miestä, yleensä omasta päätöksestään. Ehkä selitys on juuri se, että ne rumimmat ja lihavimmat ottavat jokaisen, jonka saavat, mutta kauniimman ei tarvitse.

Vierailija
45/46 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% löytää kyllä kumppanin. Vaan 10% ei lyödä.

Luepas tovi Threadsia. Siellä päivystää sitten vissiin tuo 10%, kun päivittäin samat naamat itkevät sitä, ettei yhtään ketään mistään löydy. Jotain isoa vikaa on kyllä jossain, kun osa valittajista näyttää kuvien perusteella olevan ihan mukiinmenevän näköisiäkin. Ehkä sitten vain överinirsoja? Etsitään jotain ihmeellistä ja täydellistä. Ei oo, eikä muuten tuu.

Vierailija
46/46 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti sitoutumiskammoinen. Juoksen karkuun jos tulee vastaan joku joka oikeasti haluaisi sitoutua.