Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut löytävät AINA ja heti uuden kumppanin ja toiset ei koskaan?

Vierailija
31.12.2024 |

Nämä jotka löytää heti, eivät juurikaan edes etsi ja kaikien kanssa tuntuu olevan aina kemiaa ja ilotulitusta. Sitten toiset eivät löydä vaikka tekevät kaikkensa? Siis onko se vaan tähtiin kirjoitettu.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hyväksy naista jolla on lapsi.

Oishan sen aika aisuria olla naisen kanssa jolla on lapsi.

Vierailija
22/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla kumppani? Sitä en tajua. Siedetään vaikka mitä perseilyä että olisi vaan joku.

Ei todellakaan tarvitse olla kumppania. 

Minä en kuluta elämääni ihmisen kanssa, joka juo, valehtelee, pettää lupauksia ja omaa huonot käytöstavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Sähän oot ollu naimisissa vaikka kuinka monta kymmentä vuotta.

Vierailija
24/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on kaunis,hoikka(tai edes normaalipainoinen), kiva ja nuorekas niin se löytää aina miehen. Taas ne rumat ja lihavat naiset ei meinaa löytää miestä. 

Mies taas löytää naisia hyvin jos mies on hyvätuloinen,pitkä ja komea... miehen luonne ei naisille merkkaa oikeastaan mitään jos mies on hyvätuloinen komistus. Köyhät miehet,lyhyet miehet ja rumat miehet ei meinaa löytää naisia koskaan.

Vierailija
25/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän jälkeen en halua uutta. Viihdyn paremmin yksin.

Vierailija
26/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kelpaa kuka vaan.

Vierailija
27/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toisille kelpaa kuka vaan. Kaveri otti alkoholistin kumppanikseen, kun ei halunnut olla yksin. 

Tämä on osin totta. Yksi vaihtoehto on se, että nämä helposti uuden kumppanin löytävät ovat monesti sosiaalisia ja usean mielestä hyvännäköisiä sekä mukavia. Miettikää. Kaksi sinkkua. Toinen on introvertti ja sosiaalisesti kömpelö eikä ulkonäkö ole tavallista kummempi. Toinen on ns. kaikkien kaveri, ulospäinsuuntautunut ja laajan ystäväpiirin omistava ja hyvännäköinen. Kumpi löytää suuremmalla tödennäköisyydellä uuden kumppanin nopeammin? Mikäli molemmat toivovat sitä.

Vierailija
28/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit. Jos menee sillä "ronkelit runkkaa" tai "eipähän tartte yksin olla" -periaatteella, niin että suunnilleen kuka tahansa kelpaa, varmasti on helpompaa kuin sellaisella, joka haluaa että toinen säväyttäisi jotenkin, herättäisi tunteita tms. 

Vierailija
29/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en hyväksy naista jolla on lapsi.

Oishan sen aika aisuria olla naisen kanssa jolla on lapsi.

Sinulle riittää Kyllikki ja sen kaksoissisko.

Vierailija
30/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun on nätti, saa kenet vaan. Vanhempana kun on ihan nätti vieläkin ja ei ole kranttu, aina löytyy joku. 

Itse en ollut nuorena nätti, enkä vieläkään. On ollut pakko pitää kiinni siitä yhdestä ja ainoasta, toista tilaisuutta ei tulisi ikinä. 

Vierailija
31/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset pitää rimaa liian ylhäällä ja ei sitten se oma pomppu ihan riitä...

Itse en koe että rimani on mitenkään ylhäällä. En vaan koe ihastumista en niihin taviksiin enkä myöskään komistuksiin. Mun pitäisi oikeasti tunteakkin jotain eikä vaan ruksia listalta että tyyppi täyttää jotkin kriteerit. En näe tuossa jälkimmäisessä mitään romanttista...

Voin tosin olla yksin, sekin on ihan ok.

Vierailija
32/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset pitää rimaa liian ylhäällä ja ei sitten se oma pomppu ihan riitä...

Itse en koe että rimani on mitenkään ylhäällä. En vaan koe ihastumista en niihin taviksiin enkä myöskään komistuksiin. Mun pitäisi oikeasti tunteakkin jotain eikä vaan ruksia listalta että tyyppi täyttää jotkin kriteerit. En näe tuossa jälkimmäisessä mitään romanttista...

Voin tosin olla yksin, sekin on ihan ok.

Sama ja olen mies, vaikka tuosta useimmiten naisia kai syytetään. Jos toinen ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia, en yksinkertaisesti kiinnostu... Ja useimmat eivät herätä, vaikka "pitäisi" ainakin paperilla kiinnostaa. 

Vierailija
33/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille kelpaa kuka tahansa, toisille ei.

Nimenomaan tämä. Ystäväni etsi naista sillä periaatteella että, jos nainen on kiinnostunut hänestä niin yhdessä ollaan. Tämän etsivän miehen tunteilla ei ollut väliä. Tärkeintä oli saada aina, kun halusi. Ihan sama, minkänäköinen lyyli oli hyväksikäytettävänä. Lopulta hän tyytyi laivan yökerhosta löytämäänsä venäläiseen naiseen, kun ei suomalaisille tai muun maalaisille kelvannut. Tämä nainen intopinkeenä hoki, että hän on aina halunnut suomalaisen miehen. Match made in Heaven :D

Vierailija
34/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit. Jos menee sillä "ronkelit runkkaa" tai "eipähän tartte yksin olla" -periaatteella, niin että suunnilleen kuka tahansa kelpaa, varmasti on helpompaa kuin sellaisella, joka haluaa että toinen säväyttäisi jotenkin, herättäisi tunteita tms. 

Minä naisena en voi seurustelusuhteessa mennä petiin miehen kanssa, johon en tunne vetoa ja joka ei oikeasti halua juuri minua. Toisen tarpeiden tyydyttäjäksi laittaen omat sivuun, minusta ei vaan ole. Suhde loppuu, kun tunteet loppuvat. Ei vaan voi mitään. Tosin pitkään en ole ollut yksin, mutta näin vanhempana on vaikea ihastua mieheen, kun tietää, millaisista he ovat ja millaisiksi ajan myötä muuttuvat. Olen päättänyt olla miehetön lopun elämääni vaikka yksi parhaista ystävistäni on mies. Häneltä saan aika ajoin muistutuksia miesten todellisista tarkoitusperistä. Nauramme paljon yhdessä ja huumori on samanlainen. Kumpikaan ei siis ole ihastunut toiseen. 

Vierailija
35/46 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% löytää kyllä kumppanin. Vaan 10% ei lyödä.

Tai ei vaan halua. Meitäkin on paljon jotka haluamme elää yksin. Ei olla omituisia eikä ahdistuneita tai mitään muutakaan. Halutaan elää yksin ja olla vapaita.

Vierailija
36/46 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän nyt vielä kerran! Jos sinä olet normaali ihminen, niin löydät kyllä kumppani itsellesi. Mikäli kumppania ei löydy millään, niin olisiko silloin sinussa jotain vikaa kenties?

No ei ole mitään vikaa, mutta en vaan ole löytänyt mieleistäni kumppania. En ole mikään epätoivoinen, joka hyväksyy kenet vaan kumppaniksi. Jos ei kiinnosta, niin sitten ei vaan kiinnosta.. 

Jokut ei saa ollenkaan ketään, vaikka kuka tahansa heille kelpaisi.

Vierailija
37/46 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kelpuuttaa kenet tahansa ja toiset taas eivät kelpuuta ketään. Ja sitten on ne jotka ei halua parisuhdetta.

Vierailija
38/46 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sekä sellaisia ihmisiä, jotka aina nopeasti löytyvät uuden kumppanin, että sellaisia ihmisiä jotka eivät oikein onnistu millään saamaan kumppania. 

Näiden ihmisten välillä on vain yksi ero: nopeasti kumppanin saavat ovat tavanomaista paremman näköisiä, ja niiden ikisinkkujen ulkonäkö on puolestaan keskimääräistä huonompi.

Vierailija
39/46 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka on kaunis,hoikka(tai edes normaalipainoinen), kiva ja nuorekas niin se löytää aina miehen. Taas ne rumat ja lihavat naiset ei meinaa löytää miestä. 

Mies taas löytää naisia hyvin jos mies on hyvätuloinen,pitkä ja komea... miehen luonne ei naisille merkkaa oikeastaan mitään jos mies on hyvätuloinen komistus. Köyhät miehet,lyhyet miehet ja rumat miehet ei meinaa löytää naisia koskaan.

Mun exä oli komea ja hyvätuloinen mutta luonne oli niin perseestä että oli pakko lähteä kävelemään. Tästä on jo useampi vuosi eikä ole vieläkään löytänyt puolisoa.

Vierailija
40/46 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei osaa olla yksin ja menee kimppaan suunnilleen ekan vastaantulijan kanssa. Ne on usein aika tyhjiä suhteita.