Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toisia autetaan työelämässä ja toisia ei?

Vierailija
31.12.2024 |

Miksi toisia autetaan työelämässä ja toisia ei?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se puhelin pois HELMINEN!!

IHAN OIKEASTI NYT!!

Ymmärrätkö että on iltalääkkeen aika ja muiden potilaiden pitää saada nukkua!!

Jumalauuuuta HELMINEN!!!

Marttinen hiljaa siellä.

Vierailija
42/47 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin usein miettinyt. Kollegaa autetaan usein uusissa asioisss ja tehdään yhdessä, pyydetään mukaan. Mutta minä taas... noh, eipä ole pyyntöjä tai tarjoitumisia yhdessä tekemiseen tai katsomiseen tullut. Yksin pakerran aina vaan niitä yksiä ja samoja asioita.

Myös työpaikkojen ulkopuolisessa elämässä joillain on paljon kavereita ja joillain ei. Ei se sen kummempaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digi,,väk,, alt,a olisi pitänyt päättyä siinä vaiheessa kun työsuhde loppuu eli joulukuussa 2011. Nyt se on jatkunut tähän päivään saakka 24/7 7 päivää viikossa aamusta yöhön.

Vierailija
44/47 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin usein miettinyt. Kollegaa autetaan usein uusissa asioisss ja tehdään yhdessä, pyydetään mukaan. Mutta minä taas... noh, eipä ole pyyntöjä tai tarjoitumisia yhdessä tekemiseen tai katsomiseen tullut. Yksin pakerran aina vaan niitä yksiä ja samoja asioita.

Myös työpaikkojen ulkopuolisessa elämässä joillain on paljon kavereita ja joillain ei. Ei se sen kummempaa ole.

Et sä voi päättää muiden puolesta kuka on kenenkin kaveri ja kuka ei. 

Vierailija
45/47 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Digi,,väk,, alt,a olisi pitänyt päättyä siinä vaiheessa kun työsuhde loppuu eli joulukuussa 2011. Nyt se on jatkunut tähän päivään saakka 24/7 7 päivää viikossa aamusta yöhön.

Elämäntaparikollisia

Vierailija
46/47 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamista on monenlaista, en ole ihan varma mistä aloittaja puhuu. 

Minua on autettu myös ja olen erittäin kiitollinen paljosta tuesta ja mahdollisuuksista jotka olen omilta esihenkilöiltä saanut, niinkuin myös kollegoiden ja tiimin tuesta. Pyydän kommentteja ja loppuvilkaisuja niin että lopputulos olisi mahdollisimman kattava (kukaan ei ole seppä kaikessa) mutta olen myös valmis niitä antamaan ja aktiivisesti annan palautetta ja kommentteja muille. 

Oman tiimin kanssa olen oppinut käyttämään jokaisen vahvoja puolia eduksi ja hekin minun, näin tiimin tekeminen on laadukasta ja sen huomaa. 

Täytyy rohkeasti pyytää - ja nimenomaan ei muita tekemään sinun työsi vaan arvioimaan sitä, antamaan kommentteja jotta sen saa paremmaksi - ja tietää itse missä on omat vahvuudet jotta sitten voi myös auttaa muita. Ja muistaa antaa kiitosta auttajalle, siitä saa hyvän jakoon ja apua jatkossakin.

Teknisellä alalla aina joku tietää ja osaa jotain uutta tai paremmin, on elinehto tehdä töitä yhdessä vaikkei oltaisikaan samassa projektissa. 

Vierailija
47/47 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttamista on monenlaista, en ole ihan varma mistä aloittaja puhuu. 

Minua on autettu myös ja olen erittäin kiitollinen paljosta tuesta ja mahdollisuuksista jotka olen omilta esihenkilöiltä saanut, niinkuin myös kollegoiden ja tiimin tuesta. Pyydän kommentteja ja loppuvilkaisuja niin että lopputulos olisi mahdollisimman kattava (kukaan ei ole seppä kaikessa) mutta olen myös valmis niitä antamaan ja aktiivisesti annan palautetta ja kommentteja muille. 

Oman tiimin kanssa olen oppinut käyttämään jokaisen vahvoja puolia eduksi ja hekin minun, näin tiimin tekeminen on laadukasta ja sen huomaa. 

Täytyy rohkeasti pyytää - ja nimenomaan ei muita tekemään sinun työsi vaan arvioimaan sitä, antamaan kommentteja jotta sen saa paremmaksi - ja tietää itse missä on omat vahvuudet jotta sitten voi myös auttaa muita. Ja muistaa antaa kiitosta auttajalle, siitä saa hyvän jakoon ja apua jatkossakin.

Teknisellä alalla

Harvinaisen viisas kommentti - olet sivistynyt. Aplodit!