Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan harrastaa liikuntaa? Ei ole järkeä koska kuolemme joka tapauksessa.

Vierailija
31.12.2024 |

Miksi te harrastatte liikuntaa tai ylipäätänsä mitään jossa kroppa joutuu koville?

Eikö olisi mukavaa nauttia elämästä, olemalla ja syömällä ja juomalla? Huumeita, pelejä, seksiä, viihdettä.

Syynä se että emme elä ikuisesti täällä ja kovasti treenaavat kuolevat yhtälailla kuin muutkin. Kuolema voi korjata sadon koska tahansa, sydänkohtaus ei katso aikaa, ikää, terveyttä. Geeneille et voi mitään etkä sattumalle.

Joka tapauksessa kuolemme kaikki, miksi nähdä vaivaa? Miksi tuhlaat vähäisiä minuutteja kroppasi kehittämiseen? Mikään niistä ei kuoleman jälkeen tule mukaan.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnasta tulee hyvä mieli.Se on turhaa ,edistää elämää ehkä vain muutamia vuosia.Terveydellistä puolta en tiedä? ainakin liikkuja ei kivutonta päivää nää.Nivelet kuluu.Tämä kokeili 24/7...10v..kauheet kivut.Liikuin lääkkeen avulla.Mut liikuin hyvän olon saa.Koirani rakasti patikoida,hän sairastui ja lähti.Nyt vetokoira pitää muuten olla tarkka..kaikki liikkuva  kiinnostaa.Liikunta ei edistä terveyttä..Tuttuni laiha,liikkui joka päivä hän lähdössä.Söi terveellisesti.raitis.jne.Liikunta se mukava ihana tunne,siihen jää kiinni kyllä.

Vierailija
62/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kaikki ihmiset mene talon katolle ja hyppää?

Tämä kaikkialla maailmassa samaan aikaan!

Tai miksei vastasyntyneet kurista itseään hengiltä samantien kun tulevat ulos?

Miksei ihmiset rupea vaan päättömästi murhaamaan toisiaan ja naureskelevat kuin jokeri?

Hyvä idea! Näytä mallia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketuttaako kun äiti käski siivoamaan huoneen ja laittamaan astiat koneeseen?

Ketuttaako sinua totuus? Tämä on fakta eikä siitä muuksi muutu. Et voi estää kuolemaasi millään.

Siis ei kai kukaan luule, että liikkumalla vältää kuoleman??? Onko hullumpaa kuultu. ihmiset liikkuu juuri siksi, että siitä saa nautintoa ja hyvää oloa. Mikään ei ole ihanampaa, kuin kunnon liikuntasuoritus. Ihanaa käydä vaikka uimassa tunti tai pari tai käydä metsässä juoksemassa 10 km tai hiihtamässä ja sen päälle lämmin sauna. Nuo juuri on niitä elämän pieniä nautintoja jonka vuoksi on ihanaa elää. 

Pelkkä sohvalla lojuminen ja sisällä nyhjääminen todellakin vie elämänhaluan ja siinä sitä sitten miettii, miksi edes elää, kun kuitenkin kuolee. 

Kuten ap ja kaltaise

Ehkä silloin tuo nautintoa, kun aidosti nauttii lajista. Vaikea silloin kuitenkin saada liikunnaniloa, kun mikään laji ei tunnu omalta.

Vierailija
64/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset keskustelee täällä taas ihan kahdessa ääripäässä, ja sorvaavat toisiaan! 🤣

Yhteisymmärrys on legenda!

Vierailija
65/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua hetkauta jos haluat viimeiset 30 elinvuottasi olla rollaattorin varassa. Itse taas pidän hyvinvoinnistani kokonaisvaltaisesti huolta, että rollaattorikauden vuodet voidaan laskea yhden käden sormilla jos mitään suurempaa ei tapahdu.

Vierailija
66/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri, hedonismin maksimointi vaatii kuntoa, terveyttä ja normaalia hormoonitoimintaa.

Minä rellestän vielä viiskymppisenä ja osaan pitää hauskaa 100 kertaa kovempaa kuin nuorena.

Ne kaverit jotka aatteli kuin ap on mullan alla tai toivottomia ihmisraunioita, kun taas minä meinaan ottaa mdmata ja lähteä nussiin.

Vierailija
67/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minua hetkauta jos haluat viimeiset 30 elinvuottasi olla rollaattorin varassa. Itse taas pidän hyvinvoinnistani kokonaisvaltaisesti huolta, että rollaattorikauden vuodet voidaan laskea yhden käden sormilla jos mitään suurempaa ei tapahdu.

No mikään ei takaa tuollaista vanhuutta. Vain nostaa todennäköisyyttä.

Voit jäädä autonalle, tulla sairaus; hermostosairaus, syöpä jne. sydän pettää tai ihan vaan ydinsota pukkaa. Virus vie mukanaan.

Kun taas paskasti elävä voi joutua kärsimään 100 vuotiaaseen saakka. 

Mikään ei ole varmaa vaan nostaa asian todennäköisyyttä hieman. Siksi on hyvin harvoja ihmisiä jotka elävät oikeasti pitkään.

Vierailija
68/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatööri, hedonismin maksimointi vaatii kuntoa, terveyttä ja normaalia hormoonitoimintaa.

Minä rellestän vielä viiskymppisenä ja osaan pitää hauskaa 100 kertaa kovempaa kuin nuorena.

Ne kaverit jotka aatteli kuin ap on mullan alla tai toivottomia ihmisraunioita, kun taas minä meinaan ottaa mdmata ja lähteä nussiin.

Et voi taata ettetkö kuolisi ennen tuota ikää. Ei vaikka rahaa ja terveys olisi huippu.

Riittää onnettomuus, syöpä, sydän, aivo tms. niin se on menoa joko kuoleman kautta tai halvaantumisen.

Vierailija
69/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harastin nuorena telinevoimistelua, nyt yli viiskymppisenä käyn aktiivisesti lenkillä ja salilla ja kunto on hyvä.

Työpaikalla puolet nuoremmista naisista valittaa pienistäkin kolotuksista ja popsii särkylääkkeitä melkeinpä päivittäin. Uskon että kuntoilu auttais heitäkin.

Oletteko siivoojia tai jossakin muussa kuluttavassa työssä? Itse teen töitä konttorissa, eikä siellä kukaan popsi särkylääkkeitä, paitsi yksi urheiluhullu.

Kokkina työskentelen suositussa ravintollassa.

Meillä ei juurikaan taukoja ole joten työkin on melkoisen raskasta eteenkin kesäisin kun on muutenkin kuuma ja pieni ilmastointilaite ei juurikaan helpota tilannetta.

Fyysinen työ tuo mukanaan kulumia, sam

Jeps ja eteenkään kesäisin ei juurikaan jaksa kuntoilla koska viikossa saattaa tulla yli 50 tuntia töitä. Monihan nämä hommat on vaihtaneet helpompiin enkä ihmettele koska rankka työ ja siihen nähden palkka vaatimatonta. Onneksi työpaikka sentään tarjoaa työpäivinä ruuan koska kiva pomo :)

Vierailija
70/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Elämä on luotu nauttimista varten. Work smart, not hard.

1. Voi liikkua tavalla josta tykkää.

2. Terveenä on kaikki kivempaa, jaksaa esim seksistäkin nauttia paremmin. 

Vierailija
71/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit jäädä autonalle, tulla sairaus; hermostosairaus, syöpä jne. sydän pettää tai ihan vaan ydinsota pukkaa. Virus vie mukanaan.

Mikään ei ole varmaa vaan nostaa asian todennäköisyyttä hieman. Siksi on hyvin harvoja ihmisiä jotka elävät oikeasti pitkään.

Fyysisesti hyvässä kunnossa olevat selviytyvät noista paremmin ja kuntoutuvat todennäköisemmin kuin sohvaperunat.

Vierailija
72/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyysisesti hyvässä kunnossa olevat selviytyvät noista paremmin ja kuntoutuvat todennäköisemmin kuin sohvaperunat.

Silti elämä tulee olemaan sängyssä makaamista. Suomessa kuntoutus on luokatonta vrt. Saksaan. Eli kuntoutusta et saa, ainakaan laadukasta joka takaa edes siedettävän itsenäisen elämän.

Kuolemalle ei voi tehdä hyvällä fyysisellä kunnolla mitään.

Vierailija
73/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ap miettii samaa kuin itse pohdin katsoessani portaissa raskaasti puuskuttavia, ylipainoisia ja tiuhaan kipujaan valittavia ihmisiä, jotka tämän jälkeen suuntaavat heti ruokapöytään, mieluiten mäkkäriin. Että miksi ei söisi paremmin, liikkuisi ja voisi oikeasti nauttiakin elämästä; kaikki on niin paljon helpompaa ja kevyempää kun on kunnossa.

Usein se välitön nautinto on moninkertaisesti pienenpi kuin hieman kärsivällisyyttä käyttämällä hankittu. 

Vierailija
74/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kansastahan on jo lihavia sohvaperunoita?

Vierailija
75/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se liikunta tuottaa just sitä iloa, oletko tullut ajatelleeksi?

Vierailija
76/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun välillä liikkuu niin jaksaa paremmin vetää huumeita ja pelata. Selkä kipeytyy jos makaa koko ajan sohvalla.

Vierailija
77/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi taata ettetkö kuolisi ennen tuota ikää. Ei vaikka rahaa ja terveys olisi huippu.

Riittää onnettomuus, syöpä, sydän, aivo tms. niin se on menoa joko kuoleman kautta tai halvaantumisen.

Se että ei huolehdi itestään varmistaa sen ettei tarvi edes mitään noista.

Sinä käytät poika järkeäs järkeistääksesi sen että olet tyhmä ja itsetuhoinen, onnea valitsemallesi tielle!

Vierailija
78/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että AP sekoittaa tavoitteelisen urheilun ja terveys liikunnan keskenään.

Vierailija
79/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö ihmisistä on uskovaisia ja siksi tekevät mitä ylin pappi sanoo.

On pakko pitää kropasta hyvää huolta että taivaspaikka aukeaa.

Voi hyvänen aika mikä tyyppi😳

Vierailija
80/99 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatu on paljon parempi kun jaksaa nousta sängystä ja kävelläkin.

Nuorena ei asiaa huomaa, mutta vanhempana menee todella raihnaiseksi jos ei liiku. Sellainen elämä ei ole kovin hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi