Mistä sisältöä elämään ilman alkoholia?
Nyt meni korkki kiinni. On tullut pämpättyä melkein koko vuosi kaksi kertaa viikkoon kännit, n. 18 keskiolutta per juontikerta mennyt. Alkaa pikkhiljaa kyllästyttää olla puolet ajasta kännissä ja krapulassa. Tylsyyteen olen juonut, olen pitkäaikaistyötön, eikä lapsia ole. Mies tuossa nurkassaan pelaa kaikki yöt ja päivät nukkuu. Työkuntoinen en todellakaan ole pitkään aikaan vielä, koko elämä on ollut ihan pysähdyksissä juomisen takia. Minulle on todettu mm. vaikea masennus ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Unettomuuttakin pukkaa. Selvänä ollessa vaan makaan sohvalla ja selaan youtubea. Joskus kudon sukkia, mutta niitäkin alkaa jo löytymään useampi pari. Löytyykö tältä palstalta muita naisia, joilla on ollut tai on alkoholinkäytön kanssa ongelmia? Mistä tähän elämään saisi sisältöä? Olen 35-vuotias.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin alkoholin juomisen kokonaan ja otin tilalle anaaliseksin harrastamisen. Elämänlaatuni on parantunut huomattavasti ja näytän kuulemma paljon nuoremmalta. Kaupassakin kysytään joka kerta paperit kun ostan tupakkaa tai kaljaa, vaikka olen kuitenkin jo kohta neljäkymmentä vuotias.
Oletko bottom?
Onneks olet jo tajunnut ,että alkoholin joka päiväisessä käytössä ei ole järkeä.
Itse käytin bentsoja ja alkoa sekaisin, sitten kun jouduin jättämään bentsot, ei enää alkokaan maistunut.
Harmittaa, että meni elämä sumussa parhaimmat vuosikymmenet ja välit lapseenkin. N61v