Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa uutta Toyotaa ja ei kiitos

Vierailija
31.12.2024 |

Huvikseni poikkesin Toyotakaupassa ja kävin istumassa muutamassa ja täytyy todeta että hämmästyin. Keskikonsolit heilui ja rutisi, samoin oikeastaan kaikki sisustan muoviosat. Sellaista todella halvan ja ohuen tuntuista natisevaa kovaa muovia.

Luotettaviahan ne on teknisesti, mutta ei näemmä ole mikään muuttunut vuosien aikana sisustan osalta. Aivan eri tasoa kuin vaikka 20 vuotta vanhakin premium. Ovatkohan japsit edelleen ajettavuudeltaan tunnottomia ja kauhea pauke alustasta kuopissa?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajettavaa japsiautoa etsii niin tulee lähinnä Honda mieleen tosin en nykyisistä tiedä mutta 2000-luvun mallit ajettavuudessa ihan eri tasoa kuin toyota ja laatu yhtä varmaa. Itse ajelen 20 vuotta vanhalla accordilla ja perushuoltoja lähinnä tehty toki ikä näkyy joissakin kohtaa jo mutta silti varmempi kuin yksikään uusi saksalainen auto ja ajettavuuskin parempi kuin jossain uudessa bemarissa.

Vierailija
62/67 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyotassa 10v takuu kun huollatat vuosittain huolto-ojelman mukaan. Mikä merkki tarjoaa saman? 

Kannattaisi lukea ne takuu ohjeet, ei kata koko autoa 10v, vuosittain putoaa joitain takuu piiriin kuuluvia osia pois takuusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sitten Lexusta katsomassa. Siinä sulle Toyotan premiunia. Mulla -21 Lexus es300h ja mikään ei nitise tai natise. Kyyti on kuin pilvellä istuisi ja renkaista kuuluu vaimea suhina. Jos haluaa premiumia niin siitä pitää maksaa. Elämä on valintoja.

Lexuksen konsepti on outo, Toyota nahkapenkeillä?

Vierailija
64/67 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota on niin hyvä ajaa, että se riittää mulle luotettavuuden lisäksi. Eikä saa alle 30 tonnin.

Vierailija
65/67 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyota on niin hyvä ajaa, että se riittää mulle luotettavuuden lisäksi. Eikä saa alle 30 tonnin.

Siis piti laittamani, että eikä maksa maltaita, saa alle 30 tonnin.

Vierailija
66/67 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOY OTA JOS ET MUUTA SAA.

Vierailija
67/67 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota on luotettavin auto Ever!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi