Miehen puolikkaat/Two and a Half Men
Tajusin juuri, että jokainen kolmesta miehestä on 5/6-mies.
Kommentit (85)
Miksi tätä esitetään non-stoppina loputtomasti Star-kanavalla? Varmaan sittenkin kun todellinen katastrofi on iskenyt Suomeen ja vain Ylen ja MTV3:n pitäisi enää näkyä niin Star yhä tätä esittää, vaikka kanava näkyy enää ehkä viidessä taloudessa, eikä kukaan ohjelmaa kukaan edes katso.
Aika väkisin väännettyä huumoria esiintyy tossa sarjassa paljon, tai sit mä en vaan hiffaa sitä ideaa koska musta se ei ole hauska
Charlie Sheen on jenkeille kuin Samuli Edelmann suomimuijille. Jokainen 50+ kostuu jo ajatuksesta.
Se Chelsea oli upea järkevä nainen ja oikeasti paljon Charlieta tasokkaampi. Niin vaan Charlie mokasi tuonkin suhteen, mutta eipä tuollaiset Chelseat mitään Charlieta haluaisi kun oikeasti tasokasta seuraakin olisi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa on kyllä surkea sitcom ja se alku tunnari ällöttää mua niin pahasti, ettei sitä voi edes katsoa.
+ Charlie Sheen, niin ei vaan pysty. Everyday winning. Win here . Win there
No, Charlie Sheenin kaudethan on ihan ok katsottavaa! Niitä Ashton Kutcherin kausia ei katso erkkikään!
Vierailija kirjoitti:
Aika väkisin väännettyä huumoria esiintyy tossa sarjassa paljon, tai sit mä en vaan hiffaa sitä ideaa koska musta se ei ole hauska
No sehän siinä "väkisin väännetyssä" huumorista on se juttu että se pohjautuu todellisuuteen. Jos olet yhtään lukenut Charlie Sheenin yksityielämästä niin ymmärrät miksi hahmolla on sama etunimikin kuin näyttelijällä.
Vierailija kirjoitti:
Charlie Sheen on jenkeille kuin Samuli Edelmann suomimuijille. Jokainen 50+ kostuu jo ajatuksesta.
Yksi neljäkymppinen Niina on varmasti Suomen kovin Samuli Edelmann-fani. Tämä on jopa häiritsevää kun tämä Niina on kuitenkin ollut puolisonsa, joka on siis ihan toinen ihminen kanssa yhdessä jo pitkään ja parilla on myös kaksi yhteistä lasta.
Minusta se on ihan hauska. Ei niin hauska, että avaisin telkkarin ja katsoisin sitä, mutta kun muuutaman kerran vuodessa tulee vastaan, niin on hauska. Tykkään siitä veljestä eniten, en siis sheenin hahmosta.
n56
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä esitetään non-stoppina loputtomasti Star-kanavalla?
Pakotetaanko sinuakin Ludovico-tekniikalla katsomaan telkkaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän siinä "väkisin väännetyssä" huumorista on se juttu että se pohjautuu todellisuuteen. Jos olet yhtään lukenut Charlie Sheenin yksityielämästä niin ymmärrät miksi hahmolla on sama etunimikin kuin näyttelijällä.
No, ei siitä Charlie Sheenin yksityiselämästä tarvitse paljoa lukea, että ymmärtää, että näyttelijällä ja roolihahmolla on sama etunimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne läpät on vaan kuivia ihan sama mihin ne pohjautuu
Vierailija kirjoitti:
Jaa on kyllä surkea sitcom ja se alku tunnari ällöttää mua niin pahasti, ettei sitä voi edes katsoa.
Joo tätä ei kyllä jaksa yhtään. Toinen melkein yhtä epäkiinnostava on Ensisilmäyksellä.
Alan ja Walden olisivat voineet rakastua tai ainakin jäädä naimisiin kun kuitenkin olivat läheisiä ja selkeä apu ja tuki toisilleen. Homoyhteisössäkin menivät ihan täydestä oikeana parina.
Siinähän on katkera kilttimies Alan, joka petti heti tyttöystäväänsä, kun sai sellaisen ja päihdeongelmainen kulahtanut playboy Charlie, joka parodioi miesten kuvitelmaa alfasta. Ihan hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne läpät on vaan kuivia ihan sama mihin ne pohjautuu
Se ei ehkä aukea sinulle niinkuin jenkeille. Vähän sama kun Suomessa olisi tehty sarja Matti Nykäsen kohelluksista ja Matti olisi itse pääosassa.
Se vielä Alaniakin suurempi ongelmatapaus Lindsey olisi ollut Alanille sopiva loppuelämän suhteeseen. Noillahan oli toki aikamoinen on/off-suhde. Toinen sopiva Alanille olisi ollut Walden. Aloin miettimään, että olinko nähnyt jopa kaikki sarjan jaksot, mutta loppupäästä on paljon jaksoja,joita en ole nähnyt. Toki päätösjakson olen nähnyt ja huonon lopun, joka on kuin jostain saippuasarjasta.
Lopussa Alan olisi voinut kaikkien vuosien jälkeen vihdoin päästä lääketieteelliseen ja Walden maksaa Alanin opinnot eli yksi Alanin haave olisi voinut toteutua.
Ilmeisesti Alan olisi halunnut ortopediksi.