Mies käytti 380€ raketteihin
Kommentit (48)
380 eurolla raketteja, 0 eurolla suojavarusteita, 0 eurolla asiallisia raketinlaukaisuvälineitä. Odottelemme miestäsi puoliltaöin. t. tapaturmapoli
Vierailija kirjoitti:
Valkor oskan hankintoja. 😆
Koira on valkor oskan hankinta.
Perus-Jamppa
Ap aloitti alapeukutuksen. Säälittävä yksi alapeukku ilmestyi ekan sivun kommentteihin. Eikö sulla ole 2hta peukkua?
Ilalla paukkuu ja haisee, kun ap:n perhe korkkaa hernerokat. Rikinkatku on kotona sanoinkuvaamaton ja sohva perseinen.
Kauppias yrittää myydä minulle 400 euron pataa...
Kannattaisko ostaa...tulisi kunnon ilo tulitus.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ajattelin jos ostaisi tuollaisen ..siihen. Menisi koko kuukauden työmarkkinatuki.
Vierailija kirjoitti:
Ap aloitti alapeukutuksen. Säälittävä yksi alapeukku ilmestyi ekan sivun kommentteihin. Eikö sulla ole 2hta peukkua?
Perus-Jamppa
No minä olen laittanut nyt alapeukun / -nuolen jokaiseen yläluokkaiseen ja ankeutusvimmaiseen ja koiramyönteiseen kieltolakikannatusviestiin, enkä ole Ap. Noista osassa on vasta yksi alapeukku / -nuoli nyt kun on vasta muutama minuutti kulunut aloituksen julkaisemisesta. Kyllä niitä vielä lisää tulee jos keskustelu saa jatkoa ja jos sen annetaan jatkua: tänä vuonna on ilahduttavasti ollutkin näissä keskusteluissa aikaisempaa vuosia runsaammin vastarintaa teidän koiranomistajien ym. ros-ka-väen kieltomaniaa vastaan.
Koirat pitäisi kieltää yksityisiltä. Ne ovat 365 vuorokautta vuodessa passkaelukoita ja vaarallisiakin vielä, mutta raketeista ei ole kenellekään mitään haittaa, ja ne kuuluvat vuodenvaihteen viettoon, ja jos jotain haittaa olisikin, se olisi silti vain yhtenä iltana vuodessa, kun niistä val-koros-kan canis lupus ympäriinsäpascomus talojen kivijalkoihin cusemus ulollehaisemus cirppucircus räxytys parasitus aggressivus cimppuunhyöccäämys fitutus maximucsista on kaikkea haittaa, vaivaa ja pahuutta vuoden jokaisena päivänä ja yönä.
Palakaa gehennassa niine hyeenoinenne. Ja noiden passkaolentojen takiako pitäisi vielä uudenvuoden ilotulitteistakin luopua: ei ikimaailmassa!
ALV nousee vuodenvaihteessa; käy hakemassa lääkkeet nyt ja ota käyttöön, selvästi on tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Onneks ei oo miestä
Perus-Jamppa
Arvaanko oikein, että koira Sinulla varmaan kuitenkin on?
Vierailija kirjoitti:
Opettelepa nyt ensin kirjoittamaan, sitten vasta provoilemaan...
Vierailija
Perus-Jamppa
Joku valitsi koiran, sinun sijastasi ja nyt vihaat kaikkia koiria🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ja vielä pelkäätkin niitä, raukka...
Voi, miten katkeraa.
Voihan sitä noinkin "elää" elämänsä.
Ei toki muuta voi odottaakaan tyypiltä, joka kutsuu itseään "Perus- Jampaksi"🤮
Tuollaiset ovat kyllä pahinta sontaa...
Vierailija kirjoitti:
Perus-Jamppa
Kas, joku persukin taas paikalla...
Riittääkö koko illaksi jos kuudelta aloitat ja tasatunnein jytkytät?
Harvinaisen lapsellista puuhaa, tulee mieleen, onko kengännumero suurempi kuin älykkyysosamäärä. Ja kyllä, rahaa on minullakin enemmän kuin tuo 380 euroa, mutta miksi moiseen turhaan touhuun laittaisin euroakaan. On se vaan tyhmää, kuten jokin firma mainoksessaan kertoo. Valitettavasti asustan paikassa, jossa talon edessä on järvi, jonka jäällä ollaan HUVITTELEMASSA RAKETEIN ja toisella puolen on aukea urheilukenttä, joten aikamoisessa ristitulessa olen siinä välissä. Aina on mielessä, milloin tulee paukku ikkunaan tai katolle. Toistaiseksi olen säilynyt tuholta.
Teidän tappajakoirat kestää paukuttelu? Vai onko ne jo kuuroja lasten mölyämisestä?
Tuo on vielä pieni summa. Monet käyttää tuhansia euroja. Itselläni meni vain 500€ suunnilleen.
Aina rakettien ampujat ovat parempaa sosiaaliluokkaa kuin koiranomistajat ym. kieltolakifanaatikot.
Perus-Jamppa