Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääntääkö raskaus/imetys aina nännit kohti maata?

Vierailija
31.12.2024 |

Vai onko tuossa vaihtelua?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rintani muuttuivat lapasiksi ja toinen nänni osoittaa enemmän kohti maata kuin toinen. Varmaan se vaikuttaa aika paljon, missä asennossa imettää

Sitten taas se, että kiinnostaako minua vittuakaan toisten mielipiteet rinnoistani: ei. En ole antanut miesvauvojen roikkua niissä ennen vauvoja, enkä ole antanut sen jälkeenkään. Naiset jotka arvostelevat toisten naisten rintoja, noh... Otan osaa 

Vierailija
42/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei, hirvittäviä nuo riippurinnat. Onneksi kaikilla synnyttäneillä ei rinnat rupsahda.

Rinnat ovat ihan ensiluokkaisen hyvät, jos niistä on tullut lapsille maitoa ja jos niihin ei tule syöpää. Kaikki muu on toisarvoista.

Maitoa saa ostamalla.

Lehmänmaitoa. Jos ajattelet, että on ihan sama mitä maitoa vauvalle juottaa, voit varmaan käyttää jatkossa myös sitä lehmän kohtua niiden lasten tekemiseen. Koska mitäs väliä sillä nyt olisi, miten luonto on asiat järjestänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jsxuhalit kaikille! Olette hyviä sellaisina kuin olette. Toisten haukkuminen ei oikeasti auta kokemaan itseä arvokkaampana, päinvastoin. Sen varmaan kokemuksesta tiedättekin. 

Menkää peilin eteen ja sanokaa itsellenne että te riitätte ja olette rakkauden arvoisia.

Vierailija
44/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä riipputisseistä huutelevat Jonnet eivät tiedä naisista mitään- eihän niillä ole edes pallit vielä laskeutuneet.

Rinnat voi roikkua 20 vuotiaallakin vaikka ei olisi imettänyt ketään. Siihen vaikuttaa myös geenit ja liikunta/ lihasmäärä.

Nyt kipinkapin googlaamaan luonnollisia tissejä- por* osivuilta niitä ei löydy (ne on silikonia).

Vierailija
45/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei, hirvittäviä nuo riippurinnat. Onneksi kaikilla synnyttäneillä ei rinnat rupsahda.

Rinnat ovat ihan ensiluokkaisen hyvät, jos niistä on tullut lapsille maitoa ja jos niihin ei tule syöpää. Kaikki muu on toisarvoista.

Ei tosiaan, sinäkin ottaisit mielelläsi terhakat nuoren naisen rinnat.

Olen imettänyt kaikki lapseni noin vuoden ikään asti. Rinnat ei roiku ja nännit katsovat suoraan eteenpäin.

Ikä 46 ja oikein terhakat on tissit. Monella nuorella roikkuu tissit alempana kuin minulla.

Olen ylpeä ja kiitollinen terhakoista nuorekkaista terveistä rinnoistani, jotka hoitivat myös niille tarkoitetun tehtävän hyvin.

Kuulostaa todella häiriintyneeltä ajattelulta. Minua ei ainakaan erityisesti edes kiinnosta rinnat, hädin tuskin omanikaan, puhumattakaan nuorten naisten rinnoista tai toisten mielipiteistä niistä

Eikun hetkinen... Kyllä minäkin mietin rintojani 15-vuotiaana. Minulla oli jopa push-up rintaliivejä tuolloin. Huh huh, onneksi olen kasvanut tuosta vaiheesta yli

Vierailija
46/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuutissit alapeukuttaa🤣

Ei alapeukku siitä johdu vaan siitä, että evvk minkälaiset rinnat nyt 40+ ikäisenä on. Ovat tehtävänsä tehneet ja se rittää. Ei tämän ikäisenä enää ole niin ulkonäkökeskeinen. Pääasia, että on terve.

Voit tietysti valehdella itselle

Joillakin ihmisillä on huono itsetunto ja -kunnioitus. Se voi johtaa hyväksynnän hakemiseen epäterveillä tavoilla, ja mikäpä nyt olisi parempi indikaattori epäterveellisyydestä kuin itsensä silpominen?

Ratkaisu ongelmaan ei tietenkään ole silpominen vaan terve itserakkaus. Itse itsensä rakastaminen, helliminen, huolehtiminen - myös niistä rinnoista muodosta ja koosta viis. Sitten jos on vaikkapa huonossa avioliitossa, missä mies arvostelee niitä tai halventaa naista pettämällä, niin miehen voi jättää

Vierailija
47/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sellaisilla tekisin? Ai ihaisin niitä päivät pitkät peilistä vai 🤣

Vierailija
48/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sellaisilla tekisin? Ai ihaisin niitä päivät pitkät peilistä vai 🤣

Esittele vaikka muille.

Vierailija
49/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi muuten todella omituiselta jos vartalossa muuten on ikääntymisen merkkejä mutta rinnat olisivat nännipihoineen sileät ja terhakat kuin parikymppisenä :D

Vierailija
50/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen imettänyt kaikki lapseni noin vuoden ikään asti. Rinnat ei roiku ja nännit katsovat suoraan eteenpäin.

Ikä 46 ja oikein terhakat on tissit. Monella nuorella roikkuu tissit alempana kuin minulla.

Olen ylpeä ja kiitollinen terhakoista nuorekkaista terveistä rinnoistani, jotka hoitivat myös niille tarkoitetun tehtävän hyvin.

Kuulostaa todella häiriintyneeltä ajattelulta. Minua ei ainakaan erityisesti edes kiinnosta rinnat, hädin tuskin omanikaan, puhumattakaan nuorten naisten rinnoista tai toisten mielipiteistä niistä

Eikun hetkinen... Kyllä minäkin mietin rintojani 15-vuotiaana. Minulla oli jopa push-up rintaliivejä tuolloin. Huh huh, onneksi olen kasvanut tuosta vaiheesta yli

Mitä miettimistä niissä 15 vuotiaalla on? Vielä 10 vuotta on pelkkää nousukiitoa, ja sen jälkeen alkaa alamäki.

Vierailija
51/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla roikkui jo 20v. Sain lapsen 30v.

Tuskinpa roikkui, kuvittelet vain. 

Vierailija
52/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla roikkui jo 20v. Sain lapsen 30v.

Tuskinpa roikkui, kuvittelet vain. 

Isot rinnat yleensä roikkuu.

Vierailija
53/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi muuten todella omituiselta jos vartalossa muuten on ikääntymisen merkkejä mutta rinnat olisivat nännipihoineen sileät ja terhakat kuin parikymppisenä :D

Miksi nännipihat eivät olisi sileät?

Vierailija
54/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä yläviistoon edelleen, vaikka 2 lasta imetettynä ja vaihdevuodet päällä. Sinänsä en ymmärrä, mitä väliä, koska kaikki rinnathan on maitorauhaskudosta ja läskiä nahkapussin sisällä. En tajua mikä niissä on niin ihmeellistä.

Vierailija
55/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä yläviistoon edelleen, vaikka 2 lasta imetettynä ja vaihdevuodet päällä. Sinänsä en ymmärrä, mitä väliä, koska kaikki rinnathan on maitorauhaskudosta ja läskiä nahkapussin sisällä. En tajua mikä niissä on niin ihmeellistä.

Miehenä vastaan, että ne ovat kauniit, naiselliset, varsinkin riippuvan malliset ovat tosi pehmeät ja tuntuvat ihanalta kädessä. Tiedän ettei mielipiteelläni ole mitään merkitystä.

Vierailija
56/60 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omalla kohdalla. Rinnat on vielä 60+v:nä kiinteät puolipallot (johtuu mastopatiasta) ja nännit nätisti tuossa edessä. Kuin nuoren naisen rinnat!

4:n äiti

Vierailija
57/60 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
58/60 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovoima kääntää alaspäin kaikki.

Vierailija
59/60 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen uimahalleissa ja saunailloissa alastomia naisia nähnyt, niin ei ole kovin yleistä että nännit maata kohti osoittaisivat, vaikka rinnat vähän riippuisikin. 

Vierailija
60/60 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... vauvaa ruokitaan sylissä pitäen. MIksi nännien pitäisi sojottaa ylöspäin?

Koittakaa nyt jo aikuiset tajuta, ettei ne tissit ole teitä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä